3 lipca 2012

Piotr Maciejowski

Piotruś zapytany o to co mamy napisać o nim w wstępie powiedział, że mogę napisać – „To jaki jestem widać na pierwszy rzut oka”, więc sami widzicie – patrzcie, czytajcie, oglądajcie i podziwiajcie, bo przed Wami – Piotr Maciejowski!


Serdecznie zachęcamy na zajrzenie na portal SilesiaYoung, gdzie możecie zobaczyć więcej zdjęć Piotra oraz przeczytać wywiad z którego możecie się dowiedzieć między innymi dlaczego Piotr wolałby mieć synka i czym się tak naprawdę interesuje! Myślę, że warto bliżej poznać Piotra bo jest naprawdę niesamowitym człowiekiem wartym uwagi!

19 komentarzy:

  1. FAJNY , FAJNY!
    podobają mi się jego spodnie huhu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. haha . ;D Tak ma rację, syn lepszy < 3 'To będzie gościu'. Chociaż nie chciałabym, żeby syn wyleciał do mnie z takim tekstem. ^^
    Bardzo sympatyczny się wydaje. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny, pozytywny! :) no i ma uroczą koszulkę a ja mam sentyment do bajek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda na bardzo sympatycznego gościa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hohoho ;D
    Wreszcie jakiś chłopak który potrafi ubrać się kolorowo a nie ciągle jakieś szare,czarne dresy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten chlopak wyglada genialnieee ;D uwielbiam taki styl u plci meskiej :D

    dla mnie tez czarna magia dlatego sie ciesze maksymalnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na bloga :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili, pozdrawiam Patt

    OdpowiedzUsuń
  8. Bladego kojarzę z widzenia bo mieszkam w okolicy i wszyscy zawzse o nim mówię pozytywnie zresztą co się dziwić - jak koleś tak wyjebiście wygląda to musi być pozytywny xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najwięcej takich pozytywnych osób na naszych ulicach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że jest tak pozytywny, aczkolwiek nie podoba mi się u faceta taki styl ubierania. Wydaje mi się że takie koszulki to bardziej dla młodszych chłopców;D

    OdpowiedzUsuń
  11. widać,że pozytywny i optymistyczny chłopak:))

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że jest pozytywnie do świata nastawiony .;)
    fajną ma bluzkę.;d

    OdpowiedzUsuń
  13. BLADY <3 To mój człowiek!

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda na megapozytywną osobę!:)
    jeśli macie ochotę, zapraszam na relację z mojego pierwszego koncertu z zespołem!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. noż bosko i pociesznie!!!!!!
    amen

    OdpowiedzUsuń