9 lipca 2012

Laura Bugajewska

Słońce, które topi asfalt, trawa, która mogłoby się zdawać staje się coraz bardziej zielona, kwiatki, które wciąż kwitną i dziewczyna, która z uśmiechem na twarzy wyłania się wśród drzew – Laura Bugajewska! Laura zafascynowała nas swoją spódnicą, kamizelką, dodatkami, uśmiechem i sposobem bycie.

Serdecznie zapraszamy do bliższego poznania Laury, w wywiadzie możecie się dowiedzieć między innymi czym zajmuje się Laura, jak wyglądają jej prace graficzne oraz o sile sióstr bliźniaczek! 

13 komentarzy:

  1. Fajne ma włoski;) No to nie pozostaje mi nic innego jak do niej wpaść ;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o styl to to niee.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super, ja lubie taki styl ale wiem, ze wielu osobom się po prostu nie podoba, dlatego fajnie, że została doceniona. Tutaj pojawiają się osoby KTÓRE UBIERAJĄ SIĘ PO SWOJEMU ALBO FAJNIE i to jest ok!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :) Laura - ciekawie wygląda. rockowo i klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl, nie moje klimaty, ale wygląda nawet fajnie. W końcu rock w tym sezonie jest modny xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne imię :) ale nie mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w moim stylu, wolę delikatne stroje. Ale najważniejsze, że ma swój styl, który jej się podoba. ; )
    Pozdrawiam Was gorąco ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. W KOŃCU ŻORY <3 LAURA DZIĘKI, ŻE JESTEŚ OZDOBĄ NASZEGO MIASTA

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że Laura ma swój styl, wygląda cudnie, widziałam więcej zdjęć na portalu i przeczytałam wywiad. Widać, że dodatkowo jest inteligenta, brawo! Całusy Laura!! ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy styl, ładne włoski :)


    Pozdrawiam, Daria :)

    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. włosy ma dziewczyna świetne ale jakoś reszta mnie do siebie nie przekonuje ;d

    OdpowiedzUsuń