5 czerwca 2012

Gabriela Czuba

Gabriela Czuba wydaje się nam być osobą, która ceni sobie swobodę i totalny luz w sferze mody co można zauważyć w jej stylizacji. Odważnie łączy niebanalną koszulę z rurkami, które są modnie podwinięte. Nie zapomina również o dodatkach, które ożywiają całą stylizację i powodują, że nie da się nie zwrócić uwagi na tą młodą, śliczną dziewczynę.




Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć Gabrieli oraz przeczytać cały wywiad, który został z nią przeprowadzony to serdecznie zapraszamy na portal SilesiaYoung :


 UWAGA! 

Konkurs, który powstał pod patronatem firmy kosmetycznej Anatomicals oraz SielsiaYoung powoli dobiega końca, to już ostatni tydzień, w którym o pierwsze miejsca walczą stylizacje. Także zapraszamy serdecznie do głosowania na swoich faworytów! Możecie to zrobić na Facebook'u



19 komentarzy:

  1. bardzo fajne połączenie :) widać,że w przyszłości będzie robić bardziej odważne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawde fajnie :) wydaje sie sympatyczna ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba koszula! jest taka oryginalna! ♥


    Zapraszam do nas -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzę z nią do szkoły i ona serio ubiera się genialnie!!! super że ją pokazałyćie z niej wyrośnie super dzieczyna która będzie bawić się modą!! xD

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja będę inna, mi się taki styl nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Z początku myślałam że to raczej dziewczyna spokojna, ale dopiero po przeczytaniu wywiadu dowiedziałam się że jest szaloną nastolatką.
    Wydaje mi się że dół całkiem ładnie wygląda (spodnie i baleriny) ale co do reszty to zdjęłabym tą marynarkę i okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny styl, wspaniałe okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest! Nie wiedziałam że tyle MĄDRYCH, DOJRZAŁYCH, PIĘKNYCH I CIEKAWYCH osobistości mieszka w naszym mieście!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moze i swietne okulary. Ale napewno jej nie pasuja i postrzaja jej zapewne ladna buzie;) Wiec raczej nie nos tych zerowek, bo to niekiedy i moga byc jakies psujace wzrok! Pozdrawiam MZ!!:D

    OdpowiedzUsuń