1 maja 2012

Sonia Borawska

Kolejną bohaterką "Ich stylu" jest Sonia Borawska. Pamiętam, że był jeden z pierwszych cieplejszych dni, przepięknie świeciło słońce i wszystko budziło się do życia. Dlatego tak urzekła nas stylizacja Sonii, która również wydała nam się wiosenna i pełna radości. Sonia jest niesamowicie uroczą, miłą i szczerą osobą, która uważa, że nie moda jest najważniejsza, a to, w czym czujesz się sobą.

Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć oraz przeczytać wywiad z Sonią to serdecznie zapraszamy na :

32 komentarze:

  1. i tu calkowicie sie zgdzam ;)
    najpierw wygoda a potem moda :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też tak uwarzam jak sonia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Sonia i śliczny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesympatycznie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki piesek! :)
    Bardzo fajne wdzianko! ;)


    Zapraszam do nas http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny blog. ;]
    może miałabyś chęć wpaść do mnie : protezkaa.blogspot.com

    Obserwuję ;p liczę na rev ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna wygląda wspaniale, ale ja zakochałam się też w tym piesku ! I dzięki za wsparcie z bólem brzucha :*
    Pozdrawiam, Natalia. !

    OdpowiedzUsuń
  8. cute look!!!!!
    Have a nice weekend!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sonia ma taką nietypową urodę, jest prześliczna. Chciałabym tak wyglądać. Mieć taką twarz, oczy i te piękne włosy. No i idealna figura, szczęściarz z jej chłopaka ;-) Bardzo podoba mi się sposób w jaki Sonia dobiera ubrania, wygodnie ale i uroczo. Bardzo dziewczęco, ale i z klasą. Po prostu idealnie! Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki piesio, a te legginsy.. cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do Clauduss:
    Też się zdziwiłam jak się dowiedziałam, ale to nie legginsy, a jeansy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się to : ,,nie moda jest najważniejsza, a to, w czym czujesz się sobą."

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne ma legginsy! cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mówiłem że są to legginsy! Każda swoim kobiecym okiem tak to ocenia! Mans Zelmerlow

    OdpowiedzUsuń
  15. Do Mans Zelmerlow:
    Ale właśnie chodzi o to, że to nie są legginsy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna wiosenna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. marynarka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. SOOOOOOOOOOOOOOOONIA JAKA TY JESTEŚ ŚLICZNA!
    A DO TEGO ŚLICZNE SPODNIE, UWIELBIAM CIĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyna ma wyczucie stylu, jest świetnie ubrana! Tak trzymaj, nie przejmuj się tym co mówią inni! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeansy? Nie powiedziałabym, ale wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne spodenki; i to prawda - grunt czuć się sobą!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. dziewczyna ma piękne legginsy i uroczo wygląda w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne liegginsy ciekawe gdzie kupiła haah ;D
    wgl wspaniały pomysł na bloga, a jak to jest podchodzisz do kogos i pytasz czy mozna zdjecie ? :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda świetnie :)

    I ten słodziutki piesek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem wielką fanką mody, więc jak na mnie przystało zwracam uwagę na cztery łapki siedzące obok:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją uwagę też przykuł ten pies. ;D

      Usuń
  26. bardzi ciekawey blog, prowadzony w dobrym stylu :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń