15 maja 2012

Aleksandra Łysoń

Aleksandra Łysoń, choć niektórym może wydawać się zbuntowaną nastolatką, która jest negatywnie nastawioną do świata osobą- ale to nic bardziej mylnego! Jest  kolejnym przykładem na to, że pozory mogą mylić, ponieważ Aleksandra jest jedną z cieplejszych osób, jakie miałyśmy okazję poznać. Pozytywnie zakręcona, nieśmiała, wrażliwa, a do tego piękna. Jednak zachwyciła nas nie tylko osobowość Aleksandry, ale i jej stylizacja, w której zwykłe elementy połączone ze sobą w ten sposób stworzyły ciekawą i charakterystyczną stylizację.

           
Jeśli chcecie zobaczyć o wiele więcej  zdjęć oraz przeczytać wywiad z Aleksandrą to serdecznie zapraszamy na nasz portal SilesiaYoung: 

23 komentarze:

  1. Muszę jej przyznać wspaniałe wyczucie stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda, naprawde mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygląda i wygląda na bardzo fajną dziewczynę! :)
    a tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. great look!
    enjoy the weekend!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuję :* fajny, luźny zestaw Oli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ubrana :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  7. no faktycznie ciekawa osoba ^,^

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się bardzo podoba :)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta dziewczyna ma bardzo fajny styl, świetnie wygląda :)
    Zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa osóbka. ; ) Dobre wyczucie stylu. ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wygląda, no i śliczna kurteczka!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wygląda na zbuntowaną nastolatkę xD
    Wygląda świetnie.
    Wiele dziewczyn się tak ubiera xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam wywiad, obejrzałam zdjęcia i jestem pod wrażeniem! Taka Ola jaką znam, taka prawdziwa Ola! Cieszę się, że znalazła się tutaj bo uważam,że jest warta pokazania! Nie dość, że piękna to jeszcze mądra i super się ubiera :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda :)


    Pozdrawiam
    klaudiawieczorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała! Wróciłam na bloga, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I really like your blog dear!
    Keep posting, you do it very well :)

    XO

    OdpowiedzUsuń