24 kwietnia 2012

Kasia Sajkiewicz

Kasia Sajkiewicz jest kolejną osobą, która udowadnia nam, że tylko będąc sobą można być w pełni szczęśliwym. Nasza bohaterka jest wesołą nastolatką, którą mimo młodego wieku ma ambitne plany na przyszłość i stara się je realizować. Nie znosi wyglądać tak jak większość społeczeństwa, dlatego robi wszystko, by zwrócić na siebie uwagę innych ludzi i się wyróżniać. Musimy przyznać, że wychodzi jej to świetnie. 


Jeśli chcecie zobaczyć dużo więcej zdjęć oraz przeczytać wywiad z Kasią to serdecznie zapraszamy na portal, na którym prowadzony jest nasz projekt "Ich styl" 


33 komentarze:

  1. grunt to czuc sie dobrze w tym co mamy na sobie
    ja bym jednak czegos takiego nie zalozyla bo czulabym sie przebrana a nie ubrana

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda świetnie :) szkoda tylko, że już nie piszecie wszystkiego tutaj..

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jak ktoś chce na siebie zwrócić uwagę, a nie myśli, że ubiera się modnie tylko dlatego, że kupi coś, co noszą wszyscy. Wielki + !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma mega styl no i moje wymarzone spodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zwraca uwage zwraca ! ale bardzo pozytywna ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wybaczcie, że dopiero odpisuję ale miałam małą przerwę w blogowaniu. byłam na zawodach z siatkówki:) dziewczyna świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ile tych oryginalnych ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli lubi się tak ubierać to czemu nie! Na tym zdjęciu wygląda świetnie! Jako nastolatka stawia odważny krok, ale to bardzo dobrze, bo przynajmniej wie czego od życia chce;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem wygląda bardzo dojrzale i patrzac na zdjęcie oceniłabym Kasię na ponad 20 lat

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega styl!!!!! mega!!!!

    Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie!!!:*:*:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla takich komentarzy jak ten, który od Ciebie dostałam utwierdzam się w przekonaniu,że warto prowadzić bloga. Dziękuję bardzo i pozdrawiam. : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajowa kurtka .. czy żakiet :D <33

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka świetna stylizacja - mega! <3
    dieta i ćwiczenia - mój żywioł! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Źle te spodnie wyglądają na jej nogach. Pogrubiają ja. A wogóle, co tu jest oryginalnego? Ramoneska-Katana dżinsowa. Każda "faszonistka" teraz taka nosi, złote spodnie idzie dostać w każdej sieciowe i wyjeżdżając do większego miasta: Katowice,Kraków, co druga osoba nosi takie, nie jest to oryginalnego wg mnie. Jedynie okulary i marteny. Ale o to chyba nie chodziło. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martensy imbecylu a nie marteny a ciuchy to ma w większości z zagranicy bo jej tata przysyła ;>

      Usuń
  15. Nice look!!
    and cute blog!!!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę dziewczynie spełnienia marzeń:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna dziewczyna :) ps. podoba mi sie tu strasznie u Ciebie dlatego dodaje Cie do znajomych:) Mam nadzieje,ze do mnie wpadniesz i zostaniesz rowniez moja obserwatorka:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dość, że jesteś prześliczna, ubiera się super to do tego taka mądra! Super, że ją wziąłyście do projektu! Podziwiam Was i gratuluję wywiadu!

    OdpowiedzUsuń
  19. super projekt, pozdrowienia z ZEBRZYDOWIC!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne ma buty ;)
    Super projekt!Podziwiam Cię za to ;)
    Rzecz jasna dodaję do obserwowanych ;)
    Co do moich planów zawodowych ,to jeszcze nic nie wiadomo :D Wiem,że na pewno będę sobie dodatkowo studiowała filozofię,choć po tym nie ma żadnego zawodu.Dzisiaj chcę być psychologiem sądowym,a jutro będę chciała być... artystką?;> :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetny blog, bardzo mi się podoba :)
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuje bardzo! :)

    a kiedy u was kolejna notka? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo oryginalna stylizacja. ;)


    Zapraszam do nas http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń