17 kwietnia 2012

Beata Niedziołko

Beata Niedziołko jest odważną, przebojową, sympatyczną, ale przede wszystkim z wielkim sercem, mieszkanką Jastrzębia Zdroju. Od Beaty bije niesamowicie pozytywna energia, dlatego będąc w jej towarzystwie od razu się uśmiechasz, a do tego te jej oryginalne stylizacje. Sami przyznajcie, że jest wręcz stworzona do tego, by zostać bohaterką działu „Ich styl”!


Jeśli chcecie dowiedzieć się między innymi jak ludzie reagują na nietypowy styl Beaty, jak często zmienia kolor włosów oraz jakie  magiczne moce zawsze chciała posiadać serdecznie zapraszamy na portal SilesiaYoung, gdzie można również zobaczyć dużo więcej zdjęć:

39 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wygląda :)

    Zapraszam na mojego bloga
    o tańcu i życiu prywatnym:

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne włosy! ;o

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo orginalna widać i nie przejmuję się chyba zdaniem innych ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na blog! : )) Dodaję do obserwowanych, a może i ja się tu kiedyś znajdę! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na blog. Dodaje do obserwowanych i mam cichą nadzieję,że i ja znajde się tutaj kiedyś! : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kreacja, włosy super, odważnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odwiedziny.
    Zapraszam codziennie na nowe posty;)

    A Beata ma niesamowite włosy:)
    Super kolor na wiosnę i lato,
    Pozdarwiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O mój Boże! A jednak nie ma końca projektu! Cieszę się, że wróciłyście! :) Szkoda, że nie widziałam wcześniej, więc muszę uzupełnić zaległości i przeczytać Wasze ostatnie posty! :)
    Świetny blog! ♥

    Świetny kolor włosów!! <3


    Pozdrawiam, Daria. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Love it <3!!! Great blog, very cute!! Visit my blog and if you like it to follow me on google friends and I will be happy to follow you back <3
    Xoxo
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN
    TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze być taki odważnym:)
    Genialnie że nie boi się ubierać według swojego gustu i że farbuje włosy na taki kolor jaki ma ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. łohoho jakie włosy ma :D
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :) Uważam, że masz bardzo pomysłowego bloga i również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki niebieski chciałabym mieć pod spodem włosów ! : )
    A co do Twojego komentarza.
    Właśnie wiem.. tylko ciężko znaleźć jakiś dobry casting który będzie. Zazwyczaj znajduje te które już były niestety.
    Najwięcej obecnie poszukują modelek, a ja tego nie szukam...
    Jeśli może przypadkiem zobaczysz jakieś ogłoszenie o castingu i powiedziałabyś mi o nim byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaję rację dziewczyna jest bardzo pozytywna. Gdy patrze na zdjęcie to wydaje się, że jest miła i przyjazna w obyciu oraz urocza w czasie rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne włosy ma.;)
    zapraszam do mnie .;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne włosy ma!
    super, że ma swój własny styl!
    pełen podziw dla niej! :)

    ja troszkę się na nim zawiodłam, może zbyt duże wymagania miałam, albo trailer był tak świetny, że nie dorównał filmowi ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje za odwiedziny :)
    bardzo odwazny styl :) ale dosc ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda bosko!
    też chcę takie włosy!
    jakbym miała taką figurę to też bym się wbiła w takie ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wiem skąd Wy bierzecie tak oryginalne osoby. ; o
    U mnie w mieście nikt się niczym nie wyróżnia -.-

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda niesamowicie! No i jaki śliczny kolor włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa dziewczyna ;)

    pozdrawiam i czekam na kolejne osoby.

    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. jej. podoba mi się Wasz blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. mnóstwo w tym Jastrzębiu macie oryginalnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. UWIELBIAM WASZ PROJEKT! JESTEM Z WAMI OD SAMEGO POCZĄTKU, ZNAM KAŻDEGO BOHATERA, CIESZĘ SIĘ JAK GŁUPIA JAK KOGOŚ Z NICH ZOBACZĘ NA ULICY!
    Widze jakie postępy robicie, jak się rozwijacie, jak wam zależy, ile serca w to wkładacie i to jest piękne! Trzymam za was mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dość oryginalna osóbka :D Ma super tę spódnicę *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna spódnica, to mój klimat :P ;))

    OdpowiedzUsuń