20 marca 2012

Wielki powrót!

Z początkiem roku zakończyłyśmy nasz projekt, lecz już po paru dniach zaczęło nam go brakować. Zaczęłyśmy się zastanawiać nad kontynuacją, ale wahałyśmy się, czy damy sobie radę, by pogodzić prowadzenie projektu z natłokiem własnych zajęć i obowiązków. Spora liczba miłych emaili i wiadomości od ludzi, którzy nakłaniali nas byśmy jednak dalej prowadziły projekt jak i propozycje współpracy, pomogły podjąć nam decyzję - POWRACAMY.

Spośród paru propozycji wybrałyśmy, naszym zdaniem, najbardziej korzystną dla wszystkich. Dla nas dwóch i was wszystkich.

Już od dziś ruszamy z odnowionym projektem pod nową nazwą - "Ich styl", który będzie realizowany na młodzieżowym portalu - www.silesiayoung.pl. Co najlepsze, będziemy wam prezentować osoba nie tylko z Jastrzębia Zdroju, ale i całego regionu.

"Ich styl" ma na celu pokazanie jak ubierają się ludzie w naszym otoczeniu i uświadomienie innym ludziom, że każdy ma prawo do tego, by ubierać się tak jak chce.

W najbliższym czasie będziecie mieli okazję zobaczyć naszych poprzednich bohaterów w nowej odsłonie jak i całkiem nowe osoby.

To, że projekt będzie prowadzony na innym portalu nie oznacza, że znikam z bloga. Nigdy w życiu, no co wy, tak łatwo się nas nie pozbędziecie! Za każdym razem na naszym blogu będzie pojawiała się krótka
zapowiedź kolejnego bohatera - zdjęcie i opis. Jeśli będziecie mieli ochotę na więcej to serdecznie zaprosimy Was na stronę www.silesiayoung.pl ,gdzie będziecie mogli zobaczyć o wiele więcej.



Z racji tego, że tak długo musieliście czekać na kontynuację naszego projektu już dziś możecie zobaczyć trzech nowych bohaterów! A oto i oni:


Kasia Chrostowska 



Julia Skrzypiec



Anna Glik






Adriana Płuciennik i Viktoria Skrzypiec

21 komentarzy:

  1. Szkoda że nie na blogu :(
    lepiej mi się czytało wtedy, niż wchodzenie na portal

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że nareszcie postanowiłyście kontynuować projekt. Mam nadzieję,że na tym portalu znajdę jeszcze wiele ciekawych rzeczy gdy będę wchodzić tam by zobaczyć waszych nowych bohaterów. Zachwyciła mnie tutaj każda bohaterka, trzy są piękne i bardzo sympatyczne. Wywiady bardzo na plus, takie realne, naturalne, fajne z sensem :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na poprzednią wersję Kasi muszę przyznać, że nieźle się wyrobiła, to pewnie przez projekt, co?:) Więc szczególne pozdrowienia dla Kasi!

    Gratuluję kontynuacji i współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wracacie :)

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WIĘCEJ STYLIZACJI MĘSKICH PROSZĘ!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą męskie stylizacje. Już niedługo dodamy Przemka Pyrzynę, jak na razie jedynego mężczyznę, który zgodził na zdjęcia i wywiad. Mamy co prawda paru chętnych, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

      Usuń
  6. Cieszę się że powracacie z projektem ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że postanowiłyście wrócić. ; D Gdyby to jednak nie był problem, to prosiłabym o poinformowanie mnie o nowej osobie, bo mimo, że mam Was w obserwowanych to nie pojawiają mi się wasze posty jako nowo dodane. ; < A znając mnie na tamtą stronę zapomnę wchodzić. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się całe życie modlę, żeby matma jak najszybciej minęła, albo chowam się z tyłu, żeby tylko pani nie wzięła mnie do odpowiedzi, bo przy tablicy to już kompletna pustka w głowie.
    szczerze mówiąc trochę czułam, że wrócicie :) za dużo poświęcałyście czasu na ten projekt, żeby ot tak go porzucić :)
    a najbardziej podoba mi się Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie,ze wrocilyscie!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się z kontynuacji. Gra używana jest bardziej opłacalna, ja za swoją płaciłam coś w granicach 70 złotych, a jest w bardzo dobrym stanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Może przejdźcie się po Jastrzębio widziałam ostatnio KILKU dobrze i fajnie ubranych chłopaków w Jastrzębiu. Niestety tylko kilku..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki za informację :) My też ostatnio widziałyśmy genialnych mężczyzn, ale niestety nie miałyśmy aparatu ;) Ale mamy nadzieję, że spotkamy jeszcze odpowiednie osoby.

      Usuń
  12. kumpel też mnie porównuje do Farny ale ja nie widzę podobieństwa ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje ! ; * kolejna zdjęcia u mnie :)

    ciesze się że projekt jest wznowiony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się cieszę,że znów tu jesteście .:) To była dobra decyzja ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. super że powróciłyście - o ten projekt był świetny! :)

    // dziękuje bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się cieszę, iż powróciłyście! :)

    OdpowiedzUsuń