27 marca 2012

Patrycja Przybylska

   Tak jak obiecywałyśmy, regularnie będą pojawiać się nasi kolejni bohaterowie. Już teraz możecie zobaczyć kolejną, czwartą osobę z naszego z naszego projektu pod nazwą "Ich styl" , którą jest - Patrycja Przybylska!



 Patrycja Przybylska,  czyli młoda Jastrzębianka,  przez swoje przepełnione kolorami stylizacje pokazuje, że wcale nie trzeba ubierać się w narzucane przez panujące trendy ubrania by wyglądać ciekawie i przykuć uwagę przechodniów. Patrycja zwróciła naszą uwagę właśnie swoją innością.  Nie boi się słów krytyki czy tego co pomyślą sobie inni – po prostu jest sobą. Jest na dodatek strasznie pozytywnie nastawioną do życia osobą co jest dowodem na to, że warto być sobą.



Więcej zdjęć oraz wywiad przeprowadzony z Patrycją możecie zobaczyć na naszym portalu, gdzie prowadzony jest "Ich styl" pod adresem - http://silesiayoung.pl/patrycja-przybylska

Zapraszamy! 



PS: Za komentarze pozostawione na portalu SilesiaYoung również się odwdzięczamy i serdecznie zapraszamy, by również tam komentować notki ponieważ możecie przeczytać i zobaczyć o wiele więcej niż na blogu! :)


PS: Jeśli chcecie być na bieżąco z życiem naszej bohaterki to zapraszamy na jej bloga - http://nokato-chan.blogspot.com/


Viktoria Skrzypiec i Adriana Płuciennik

25 komentarzy:

  1. Baardzo orginany ma styl ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrycja jest taka słodka!
    Niech tak trzyma, wygląda świetnie!
    Nie zmieniaj się nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że projekt ruszył pełną parą i macie naprawdę fajne osoby!! Jestem pod wielkim wrażeniem Patrycji bo sama nie miałabym odwagi tak się ubrać i zresztą myślę że nie każdemu to pasuje ale to wszystko dodaje jej tylko uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. smieszna czapeczka ;P

    zapraszam do mnie na:
    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki:) fajnie, że wróciłyście!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za komentarz ;)
    hmm wielki plus za odwagę. Lubię ludzi, którzy nie boją się 'być sobą' i nie udają kogoś innego !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urocza, pozytywna i po wywiadzie widać że inteligentna dziewczyna. Uwielbiam oryginalnych ludzi ! A ta czapka jest fantastyczna !
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. I właśnie o to chodzi, żeby być sobą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kolorystyka! super ;d


    zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie - aż bije od niej optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalnie . :)
    ---
    Szorty kupiłam niedawno.Tydzień albo dwa tygodnie temu . Powinny jeszcze być :)
    + Ja również dodaje do obs. ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej! Żałuję, że wcześniej nie wiedziałam o tym projekcie.
    A stylizacja super, najbardziej podoba mi się czapka ^^
    Od razu pomyślałam, że interesuje się Japonią ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na dość wesołą i pozytywną osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też mineły zaczerwionione oczka same z siebie ^^
    czapka rzeczywiście fajna,ale to wyszstko to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  15. hehehe :)
    jestes napewno zakrecona i bardzo pozytywna :)
    bede tu zagladac czesciej a tymczasem zapraszam do nas :)
    pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  16. oo nie ja tu się napawam wiosną a tu zima :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny outfit - taki pozytywny ;)

    // a jakie wygodne są - mmmm! :D (polecam je! ^^)
    z miłą chęcią odwiedzę :)
    bardzo dziękuje! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślędzę waszego bloga od dłuższego czasu i naprawdę jestem zachwycona! Chciałabym się też odnieść do stylizacji Pati, obejrzałam wszystkie zdjecia i przejrzałam wywiad i jestem zdumiona, że tak młoda dziewczyna, może być tak bystra, ale i wyglądać tak uroczo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak spódniczka z NY :) i to jeszcze z wyprzedaży :) a wadę wzroku mam prawe:-2,75 i lewe -1,75
    a dziewczyna świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega pozytywnie! Strasznie się cieszę, że znów ruszyłyście ;). U mnie same nowości, łącznie z adresem bloga www.ridondante.blogspot.com. Takie troszkę inne occidens. Mam nadzieję, że nie gorsze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pozytywnie! Cieszę się, że znowu ruszyłyście i życzę jeszcze bardziej owocnej pracy niż w roku poprzednim! Plus u mnie dużo nowości, łącznie z adresem www.ridondante.blogspot.com. Troszkę nowsze occidens, mam nadzieję, że nie gorsze! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jejku! Jaka świetna czapka! <3

    OdpowiedzUsuń