11 grudnia 2011

Patrycja Bugajewska

Zauważyłyśmy, że w Polsce bardzo popularne jest "bycie nietolerancyjnym", zresztą nie tylko my tak uważamy - prawie każdy nasz bohater wypowiadał się na ten temat w podobny sposób. I właśnie ta nietolerancja jest głównym powodem dla którego ludzie czasem wstydzą, a może nawet boją się ubierać tak jakby chcieli. Ale z Patrycją Bugajewską jest inaczej - nasza kolejna bohaterka odważnym krokiem i z uśmiechem na ustach przechadza się w najróżniejszych stylizacjach. 
















Jastrzębianki: Czym się interesujesz i zajmujesz na co dzień?
Patrycja Bugajewska: Hm, tego jest sporo. Na co dzień zajmuję sie grafiką komputerową oraz rysunkiem. Dużo czytam, głównie książki fantasy, ale tez mangi, bo uwielbiam Japonię, anime i to co się z tym wiąże. Uwielbiam także robótki ręczne, dużo swoich strojów robię z siostrą, choć nie ukrywam, że wychodzi mi to gorzej, więc ona musi poprawiać. Co nie znaczy, że sama nie potrafie czegoś zrobić. Tak więc czy to jakiś element cosplay'a, sukni, czy czegokolwiek- to robię sama.


Jastrzębianki: Złowiłaś złotą rybkę i masz do niej trzy życzenia - o co prosisz?
Patrycja Bugajewska: Jak wiadomo, życzeń jest mnóstwo i nigdy nie można się zdecydować, prawda? Hm, ale pomyślmy. Jednym z moich życzeń byłoby wybicie się wśród artystów. Zawsze pragnęłam by to, co robię zostało docenione przez kogoś. Jakby pomyśleć... to się powoli zaczyna dziać ale każdy chce czegoś wielkiego, chociażby chwilowo, prawda? Taka mała przygoda. Drugie z życzeń to byłoby pojechanie do Japonii i wydanie własnej mangi. Kocham ten kraj, za anime, za mangi, za ich kulture i nadzwyczajną tolerancję. Dzięki temu teraz jestem kim jestem, nie boję się wyjść ubrana "inaczej", nie przejmuje się każdą opinią usłyszaną na ulicy. Trzecim moim marzeniem, cóż, jest coś, czego nie powinniście wiedzieć. To niech pozostanie w moim sercu.


Jastrzębianki: Gdybyś mogła coś w sobie zmienić, co to by było?
Patrycja Bugajewska: Bardzo chciałabym przestać być taka wrażliwa na wszystko. Jestem dosć nerwowa, dużo rzeczy mnie stresuje ponad miarę. Ale pracuje nad tym - uśmiech, uśmiech i jeszcze raz uśmiech.


Jastrzębianki: Zdarza Ci się czegoś zazdrościć innym ludziom?
Patrycja Bugajewska: Może swobody, ja mam zbyt często rodziców na karku, być w domu po 17, bo ciemno, nie iśc do lasu, bo na pewno tam ktoś sie zaczaił.. Rozumiem, że się martwią, ale czasami to przesada.


Jastrzębianki: Jesteś osobą, które widząc pierwszy raz człowieka, ocenia go na podstawie tak jak wygląda?
Patrycja Bugajewska: Nie, staram sie tego nie robić. Zdarza mi się tak oceniać różowe lalunie, ale cóż, czasem taka osoba jest normalna, tylko źle poprowadzona. Poza tym na własnym przykładzie wiem, jak to boli zostac ocenionym po okładce.


Jastrzębianki: Nie ma co ukrywać - wyróżniasz się z tłumu. Czy ludzie zwracają na Ciebie uwagę?
Patrycja Bugajewska: Tak, zwracają, zwłaszcza, że zwykle idę z bliźniaczką obok.


Jastrzębianki: A czy Twoja odmienność jest negatywnie czy raczej pozytywnie odbiera przez ludzi?
Patrycja Bugajewska: I tak i tak. Jedni uśmiechną się, powiedzą miłe słowo np: gdy biegam w stroju maga przy lesie czy po wsi, albo gdy przebrana za kota macham do wszystkich. Inni zaś nie mają poczucia humoru i potrafią iść za mną i bluzgać. Wczoraj akurat sie zdarzyła taka sytuacja, że pewna mamusia groziła mi pobiciem, bo wyglądałam inaczej. Iście komiczne, ale nie boję sie tego. Gdy będzie mnie interesowało zdanie innych co do mojego wyglądu to dam znać. To jest mój styl i to ja go kreuje i nikomu nic do tego.


Jastrzębianki: Masz coś przeciwko kupowaniu ubrań w lumpeksach?
Patrycja Bugajewska: Absolutnie! Mało tego, uwielbiam kupować tam ubrania, mam parę rzeczy nowych, zwykle to sa takie rzeczy, które muszą być solidne, ale bluzki, gorsety, suknie czy inne- to w lumpeksach. Po co przepłacać, wystarczy tu coś przyciąć, tam coś doszyć i masz coś oryginalnego. I nie płacisz za głupią metkę paru stów.


Jastrzębianki: Czego nie lubisz w ludziach?
Patrycja Bugajewska: Właśnie tego braku tolerancji. Tego jak oceniają innych, jak nie dają im spokojnie żyć. A są przecież te wrażliwe osoby, które to bardzo dotyka i pozostaje w sercu na zawsze.


Jastrzębianki: Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Patrycja Bugajewska: Przyjaciele i pozostanie sobą. Nie mam zamiaru zaniedbywać swoich pasji, bo mam na karku szkołę (po prostu nie wyobrażam sobie siedzenia 9-ciu godzin w szkole, wrócenia do domu i tracenie reszty dnia na dalsze myślenie o szkole, można oszaleć). A przyjaciele widomo, w wielu sprawach tylko w nich mam prawdziwe oparcie.


Bardzo dziękujemy Patrycji za udział w naszym projekcie. Mamy nadzieję, że choć w malutkim stopniu uda nam się przekonać ludzi, że ktoś kto ubiera się inaczej też jest człowiekiem zasługującym na szacunek.





Parę dni temu dostałyśmy paczkę od internetowego sklepu MemoBook, a w niej dwa nieziemskie zeszyty w których co prawda jeszcze nie potrafimy swobodnie pisać, ale - trening czyni mistrza.




Spytałyśmy naszą bohaterkę, co myśli o tych zeszytach:
Patrycja Bugajewska: Jak zobaczyłam ten zeszyt, to od razu się uśmiechnęłam. Idealny! Mogłabym w nim swobodnie rysować, ale też pisać i to równiutko jak od linijki. Lubię takie oryginalne rzeczy i chętnie bym się w takie zaopatrzyła, ale niestety, są zbyt drogie.


 Bardzo serdecznie dziękujemy za prezent i musimy przyznać, że zeszyty są unikatowe - wewnątrz zamiast linii czy kratek zastosowano kropki co umożliwia swobodne pisanie i rysowanie. Ale to nie koniec - zeszyt ma niestandardowy rozmiar, jest większy od A5 ale mniejszy od A4, a do produkcji okładek użyto ekskluzywnych materiałów takich jak aksamit, nakładane złoto czy srebro. Jeśli i Ty chcesz byś szczęśliwym posiadaczem owego zeszytu to serdecznie zapraszamy na stronę: http://www.memo-book.pl/

36 komentarzy:

  1. Jeju, ale ma oryginalny styl :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dam wam 3 dychy to dacie mi jeden z tych zeszytów? :DD
    Pf, anonim z góry chyba nawet boi się podpisać, i tu właśnie widać tą tolerancję, żal dupe ściska co?:)
    Mi się Patrycja bardzo podoba, za styl, za to że nosi to co kocha, za jej fajne odpowiedzi no i za odwagę.
    PS: MA BAJECZNE WŁOSY!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ma gorset! :)
    a zeszyty są super! :)

    dziękuje - starałam się ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie niebanalna dziewczyna,odważna i twardo stąpająca po ziemii. Więcej takich !Sama chciałabym czasem założyć coś szalonego i nie przejmować się zdaniem innych,niestety to nie zawsze wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc jak bym zobaczyła dziewczynę tak ubraną też bym się za nią obejrzała. Na pewno bym nie obgadała, bo szanuję każdego kto ma swój styl a nie kopiowany od kogoś innego. Jednak widok codziennie nie jest spotykany. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Bo Nergal da się lubić ;p A pies, to owczarek niemiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście że się nie obrażę, komentarze również są od tego, żeby je pisać. Być może moje pomysły i są lepsze od innych, ale z poprzednich doświadczeń wiem, że niektórzy po dalszym poznaniu mnie i mojej osobowości miały do mnie różne pytania których nie chciały zadawać publicznie, tak jak i chciały żebym zrobiła wpis o poszczególnych rzeczach ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalnie jednak mi się nie podoba taki styl ubierania.

    ALe wielki plus dla dziewczyny za to że nie wstydzi się tak pokazywać .

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka oryginalna dziewczyna :o

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest to kompletnie mój styl, ale jestem tolerancyjna, każdy ma swój własny gust :) jeśli Patrycji takie ciuchy się podobają to okej, jest przynajmniej oryginalna i nie wygląda jak 3/4 ludzi na polskich ulicach :)
    z innymi przedmiotami...his-wos poszło mi dobrze, 70% z samej historii, troszkę gorzej z polskiego, ale jest okej a o ścisłych to wstyd mówić, z przyrodniczego będę mieć gdzieś 16-17pkt na 30 bodajże a z matematyki to z 12...:[
    cieszę się, że Damian wygrał, ale trochę mi szkoda, że Mateusz odpadł jako pierwszy w finale bo jemu też kibicowałam, nie wiem, czemu ludzie go nie lubili...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie te http://www.luuluu.pl//botki_kb62_beige-p1319.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem tolerancyjna i podziwiam za odwagę,ale dla mnie o tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog super - w ogóle pomysł genialny!!! A dziewczyna no cóż - aż słów brak, cudowna

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam Patrycję ze szkoły i uważam, że powinna chodzić tak ubrana cały czas bo wygląda super! Podoba mi się strasznie ta sukienka i chętnie bym sobie taką kupiła bo też kocham mangę.

    OdpowiedzUsuń
  15. NAJLEPSZA WASZA BOHATERKA! GRATULACJĘ DLA WAS I CUDOWNEJ PATRYCJI!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie jest! Mi się podobał. Pocałunki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda, a buty są boskie! ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Walczę z czasem, bo Jego mam coraz mniej, przez czas.

    Świetna alternatywa na prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ostatnio taką mocną dyskusję mieliśmy na temat nietolerancji, że jakoś przemówiliśmy niektórym do rozsądku.
    Dziękuję za miły komentarz. '' Wszystko co warto posiadać, warto i na to poczekać ''

    OdpowiedzUsuń
  20. Do 16:00 to dużo czasu . ;o Współczuję ci,że kułaś caluśką noc a tu taka rzecz się przytrafiła .

    Ale każdy jest człowiekiem i może się pomylić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrycja jest niezmieska, tylko ja przefarbowałabym na jej miejscu włosy na czarno:)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny pomysł ;) U mnie "Christmas wydanie" zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda niesamowicie :) ja nie miałabym odwagi wyjść tak na ulicę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję!!
    dziewczyna ma cudowne włosy i buty piękne!

    zapraszam, nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziewczyna jest nieziemska!
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  26. No, to jest oryginalna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  27. macie baardzo fajny pomysł na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, kupilam je rok temu, kosztowaly 130 lub 160zl nie pamietam dokladnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ona jest przepiękna, jest super ubrana - ma przepiękna sukienkę. I sama szyje - no szok! Super!

    OdpowiedzUsuń
  30. http://hyden-fuuma.deviantart.com/journal/Wa-amp-380-ne-258375015#comments

    Dr Bugajewska and Mrs Hyden - nie mam nic więcej do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  31. jest bardzo oryginalna! ;)

    a zeszyty - świetne!


    Zapraszamy do nas -> ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. "wewnątrz zamiast linii czy kratek zastosowano kratki" WTF?

    OdpowiedzUsuń
  33. Do Anonimowy : Przepraszamy za pomyłkę, nawet nie zauważyłyśmy tego błędu. Już poprawiłam, chodziło nam oczywiście o kropki :)

    OdpowiedzUsuń