25 listopada 2011

Mateusz Koszut

Gdy się spotkaliśmy Mateusz Koszut powiedział, że trafił się nam jeden z piękniejszych dni w roku. Mimo mroźnego powietrza spędziłyśmy z naszym kolejnym bohaterem ponad 40 minut siedząc na ławce i rozmawiając. Mateusz jest przemiłym, zabawnym i otwartym na ludzi człowiekiem więc ani przez chwilę nie nudziłyśmy się w jego towarzystwie. Bardzo spodobał nam się jego długi, czarny płaszcz, który w połączeniu z słuchawkami i koszulą wyglądał świetnie. Sami przyznajcie - rzadko kiedy spotyka się na ulicach naszego miasta chłopaka w płaszczu!












Jastrzębianki: Czym się interesujesz?
Mateusz Koszut: Interesuje się muzyką i filozofią. W filozofii się nie rozwijam tylko ją sobie czytuję.  Lubię też gotować choć jeszcze nie umiem.. A, no i ile mogę gram na gitarze - obecnie w zespole Pijane Nieboszczyki.

Jastrzębianki: Czy jest coś co chciałbyś w sobie zmienić?
Mateusz Koszut: Hmmm, na pewno coś jest.. O, chciałbym czasem być mniej ironiczny w stosunku do osób, które lubię. Chciałabym być też bardziej miły i uprzejmy. A.. no i to moje lenistwo..

Jastrzębianki: Czy spełniły się już jakieś Twoje marzenia?
Mateusz Koszut: Tak. Odwiedziłem na dłuższy czas Londyn i był to wspaniały czas i wystąpiłem na koncercie.

Jastrzębianki: Gdybyś miał możliwość to co byś wybudował w Jastrzębiu?
Mateusz Koszut: Co ja bym wybudował, muszę pomyśleć. Już wiem - dwa kina, cztery kluby, pięć pubów i zrobiłbym jakieś ładne centrum. Teatr by nasze miasto było jakieś takie chociaż trochę rozwinięte pod względem kultury. I największy Aqua park, największy w Europie! I oczywiście zajebiste wesołe miasteczko. 

Jastrzębianki: Zazdrościsz czegoś innym ludziom?
Mateusz Koszut: Tak, w sumie to determinacji. Nie, nie, czekaj! Nie chodziło mi o determinacje tylko no.. ah dobra - niech będzie ta determinacja. Zazdroszczę ludziom determinacji. 

Jastrzębianki: Masz już jakieś plany na przyszłość?
Mateusz Koszut: Chce skończyć szkołę, wyjechać do Londynu. Dlaczego do Londynu? Bo tutaj nie ma możliwości rozwoju. W Polsce nie da się żyć z muzyki, a ja właśnie chce się rozwijać pod tym kątem. Chce zasadzić drzewo i wybudować dom.

Jastrzębianki: Zdarza Ci się oceniać ludzi po wyglądzie?
Mateusz Koszut: No na pewno, bo wygląd świadczy o wielu rzeczach, choćby o tym czy człowiek najzupełniej w świecie dba o higienę. Pierwsze wrażenie zawsze jest najważniejsze i chyba każdy tak uważa. Osobiście staram się nie myśleć stereotypowo, bo przykładowo dla wielu to jak się ubieram jest powodem by myśleć, że jestem pedałem. No właśnie, śmieszne. To są jakieś takie uprzedzenia po naszych dziadkach które do niczego nie prowadzą. 

Jastrzębianki: Czego się boisz?
Mateusz Koszut: Boję się, że kiedyś wybuchnie wojna nuklearna. Tego się boję najbardziej - takiej prawdziwej wojny nuklearnej.

Jastrzębianki: Czy czujesz się w Jastrzębiu bezpieczny?
Mateusz Koszut: Jak nie raz wracam sam po nocy w długich włosach, zielonych spodniach z gitarą - to zdaję sobie sprawę z tego, że mogę wzbudzać pewnego rodzaju kontrowersję. Zdaję sobie sprawę z tego, że pewnie kiedyś mnie złapią siedzące bezczynnie dresy, ale nie przejmuje się tym. Każdy musi kiedyś dostać. Ważne, że wiem, że zawsze mam na kogo liczyć. 

Jastrzębianki: Czy osiągnąłeś coś w swoim życiu?
Mateusz Koszut: Jasne! Grałem Józefa w przedszkolu w jasełkach. Tak, dopisz, że Józefa bo to w końcu główna rola. Zagrałem zabawny koncert. Udało mi się założyć już parę zespołów co wcale nie jest takie łatwe. Wygrałem nawet kiedyś rower w konkursie, to było coś.

Jastrzębianki: Co jest dla Ciebie najważniejsze?
Mateusz Koszut: Pieniądze. Nie no co wy, żartuję. Najważniejsza jest dla mnie muzyka i ludzie, którzy mnie otaczają. 



Bardzo dziękujemy Mateuszowi za to, że poświęcił nam swój czas i wziął udział w projekcie!

33 komentarze:

  1. widać ,że chłopak wyluzowany zważając na konwersację!Trencz świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. chłopak wydaje się być strasznie sympatyczny, zabawny oraz bardzo ambitny !
    Styl ma świetny i orginalny !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba pierwszy raz widzę chłopaka w takim wieku w płaszczu :) miłe zaskoczenie.
    jestem w 3gim, dzięki za propozycję, ale myślę, że póki co nie jest mi potrzebna pomoc, bo dostałam dziś 5, więc chyba wychodzę na prostą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam tak jak Mateusz że w Jastrzębiu nie ma możliwości rozwoju jeśli chodzi o kierunki artystyczne. Ja jestem malarką i też musiałam stąd wyjechać - ale kocham to miasto tak czy tak. Często tu wracam. I pewnie z sentymentu do tego miasta pokochałam waszego bloga. Uwielbiam wasze notki, zdjęcia, to jak odpowiadacie na pytania, to jakie zadajecie pytania. Uwielbiam waszych bohaterów :)
    Mateusz jest bardzo przystojny jak na swój wiek, chętnie bym sie z nim umówiła :DD

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawalarz. ; D
    W moim miasteczku nie spotkałybyście chłopaka tak ubranego. I wielka szkoda... U nas albo dresy albo chłopacy w rurkach. Myślę, że większość z nich nie chce po prostu być na językach wszystkich tylko z powodu ubierania, dlatego dostosowuje się do reszty.

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się jego spodnie ;]
    no ja też czekałam na nową notkę tutaj i się już doczekałam ( zapraszam do mnie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  7. On chodzi do ZS2 prawda??? Jezus kojarzę go, ciacho jak się patrzy! Wszystkie laski się w nim kochają, a do tego jeszcze taki mądry jest! Super, że jest bohaterem bo jest najlepszym facetem w całym mieście!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się chyba do tego waszego Jastrzębia przeprowadzę :P A post u mnie będzie troszkę pózniej bo jestem przeziębiona ;/ ale może pocykam dziś cos w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oryginalny styl jak na chłopaka w tym wieku ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear, I umieścić narzędziem do tłumaczenia swoim blogu do Polski. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Pocałunki. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. moje drogie zapomnijcie. Nieraz widzialam go na przerwach z taka dziewczyna, jedna z najladniejszych w sql...

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że też chłopkaów pokazujecie - tegoo trzeba! :)

    wkrótce się ukaże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny blog:)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Na niektórych zdjęciach nie wiem czemu ale jest podobny do Macieja Musiała .. :)
    Nie wiem czy go kojarzycie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem u Was już któryś raz i spodobał mi się pomysł na bloga, więc będę wpadać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oho, jakie ciesteczko! Nie wiedziałam, że są takie u mnie w mieście, mmm!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mało kto interesuje się filozofią!
    Chłopak wydaje się świetny, w ogóle cała inicjatiwa jest genialna, oby tak dalej! TRZYMAM KCIUKI!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że cieszył się narzędzia do tłumaczenia. Keep coming back, baby! Pocałunki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie ma tutaj opcji by się popisać jakoś jak nie ma się blgoa bo myślę, że chbya każdy anonim to osoba z Jastrzębia która jest najbardziej jakby zainteresowana blogiem bo dotyczy on co jak co, ale naszego miasta. Blog super, pomysł super :)
    Osobiście nie djaę niebieskiego, ale spejcalnie dla was się poświęcam i wchodżę na bloga ;)
    Mateusz wydaje się być bardzo miły, jego płaszczyk jest po prostu odjechany - ja bym nie miał odwagi tak sie ubrać, ale podziwiam go, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. płaszcze faktycznie jest świetny:)

    Na moim blogu rozdanie z Heavy Cross, do wygrania 4 różne pierścionki! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że tak długo jest jedna notka - przynajmniej każdy blogowicz będzie miał szansę skomentować i ocenić danego bohatera.
    Mateusza kojarze z Jastrzębia, właśnie czasem go widuję w kolorowych spodniach i uważam, że jest to jak najbardziej super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Mateusz, cześć Dziewczyny!
    Blog bardzo fajny, kurczę zazdroszczę wam tego projektu bo możecie poznać wielu przystojniaków tak jak tutaj - Mateusza. Kurczęęęęę, ale bym dała by być na waszym miejscu i móc z nim pogadać. Wiecie może czy ma dziewczynę?:PP
    Chodzę z nim do szkoły tak w ogóle, ale nie mam odwagi by wiecie tak sobie podejść i pogadać, to nie w moim stylu. Marzę, że w końcu on mnie zauważy. Tzn kiedyś mnie zauważył jak omal się przed nim nie wywaliłam, ale mam nadzieje, że tego nie pamięta hehe:) Czekam aż wyda płytę - KUPIĘ JĄ!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w Mateuszu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahahahaha Mateuszek ;D Tak Mateusz jest zabawny, jednak komentarz zę wszystkie się w nim kochają komentuje tak : hahahahahahahaha: Może i fakt, Jest jedyny w swoim rodzaju. ;) chyba ma dziewczynę, ale nie bójcie się Go...;D i zagadujcie dziewczyny ;D spędzam z nim naprawdę dużo czasu... i wiem że jest bardzo otwarty.. ;D także śmiało! ;) z pewnością Was nie oleje a jeszcze z Wami pogada.. P&L

    OdpowiedzUsuń
  25. pijane nieboszczyki haha :D wydaje się fajny, powodzenia w muzyce mu życzę :)

    zapraszam, nowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście fajny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://jasnet.pl/?m=publicystyka&id=3984 Wasz Mateuszek zaczyna kariere ;33 ! słit.

    OdpowiedzUsuń