13 listopada 2011

Martyna Trojan

       Po dłuższej nieobecności na blogu chciałybyśmy pokazać naszego kolejnego bohatera - Martynę Trojan. Spodobała nam się jej cała stylizacja, która pokazała, że w chłodne popołudnia nawet dziewczyna w jeansach może wyglądać świetnie! Do tego te genialne buty i kurteczka! 











Chcąc Wam trochę przybliżyć osobowość tej przemiłej dziewczyny, która ciągle się uśmiechała, zadałyśmy jej parę pytań: 


Jastrzębianki: Czego nie lubisz w ludziach?
Martyna Trojan: W ludziach szczególnie nie lubię plotkarstwa, oceniania ludzi, 
których tak naprawdę się nie zna i przechwalania się.

Jastrzębianki: Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Martyna Trojan: Najważniejsza dla mnie jest rodzina i przyjaciele, bo z nimi spędzam najwięcej czasu.

Jastrzębianki: Czym się interesujesz?
Martyna Trojan: Interesuję się przede wszystkim sportem. Chodzę do szkoły tańca i trenuję pływanie.

Jastrzębianki: Co myślisz o kupowaniu ubrań w lumpeksach?
Martyna Trojan: Myślę, że warto zaglądać do lumpeksów, bo można kupić tam fajne i 
tanie ciuchy.

Jastrzębianki: Gdybyś miała miliony na koncie to co byś wybudowała w Jastrzębiu?
Martyna Trojan: Ogromny H&M!

Jastrzębianki: Zdarza Ci się oceniać ludzi po wyglądzie?
Martyna Trojan: Tak, ale charakter i cała reszta też jest dla mnie ważna.

Chciałyśmy bardzo podziękować Martynie za to, że miała odwagę wziąć udział w naszym projekcie. I na koniec chciałyśmy dodać kilka zdjęć Martyny z Laurą - naszą kolejną bohaterką, która pojawi się już za parę dni.






     
   Chciałyśmy również pokazać paczuszkę, którą dostałyśmy od Natajki z bloga www.natajka89.blogspot.com i serdecznie podziękować za prześliczne kolczyki. Oczywiście zachęcamy do oglądania cudnej biżuterii, którą własnoręcznie wykonuje!













APEL!!!!

Słuchajcie kochani, ten apel jest skierowany do ludzi z całej Polski, ale i przede wszystkim do ludzi z Jastrzębia Zdroju - pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć w słusznej sprawie! Najnowszą podopieczną Fundacji "Mam serce" jest pięcioletnia Julka - mieszkanka naszego miasta, która potrzebuje naszej pomocy. Dla rodziców Juli zebranie 40 tysięcy złotych jest barierą nie do pokonania, ale jeśli każdy z nas wpłaciłby choć parę groszy - uda nam się ją przeskoczyć! Ta ogromna suma jest potrzebna by Julka mogła nadal widzieć, tak więc proszę was - pokażmy, że MAMY SERCE!
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj:

33 komentarze:

  1. Martyna Trojan jest super, super, super! Znam ją ze szkoły i jestem dumna!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak nie źle :) Mi by było za zimno co prawda, ale jak kto woli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodziłem z nią do podstawówki i przez prawie cały czas się w niej kochałem hehe a teraz ona jest bohaterką waszego projektu no no :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również bardzo dziękuję i zapraszam ponownie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki mega :p a co do tej dziewczyny to ją ubóstwiam za "OGROMNY H&M" :DDDD Hhehe sama jestem mega fanką tego sklepu :>
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna osóbka :) a kolczyki bardzo słodkie !
    Będziemy mogli zobaczyć kiedyś prowadzące bloga ? Chodzi mi o to,jak wy same wyglądacie,jak się ubieracie itp. Jestem bardzo ciekawa,bo wydajecie się przemiłymi osobami o niebywałym guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie wygląda, wszystko mi się podoba. i takie butki byłyby idealne na zimę i ta śnieg ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci za obserwację, ja również Cię obserwuję :) :* Ładny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam je za darmo, w ramach współpracy :-) A Martyna to bardzo sympatyczna dziewczyna, przynajmniej takie sprawia wrażenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, fajnie Martynko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zestawienie, bardzo ładnie wygląda. Pozdrawiam Varla

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit Martyny - i super wywiad :)

    tak jesień ma swoje plusy i minusy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna dziewczyna :)
    dziękuję dzisiaj jest o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna dziewczyna :)
    dziękuje dzisiaj czuję się o wiele lepiej tylko katar mi został :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój kolega jak przed chwilą czytał notkę i oglądał zdjęcia (dodam, że jest na informatyce i zamiast pisać wypracowanie o jakiś kablach i płytach to ogląda wszego bloga!) to powiedział "DLA TAKICH DZIEWCZYN CHCE SIĘ ŻYĆ" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niee ! :))
    Podobają mi się buty ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny outfit :D
    obserwuje i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  18. no z tą twarzą to wiecznie problemy. Jeszcze idzie w parze ze wzrostem tak więc mają mnie za 13 latkę ( jak nie gorzej ;P) . Ale dziękuję,jest mi miło ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ją :) Zawsze jak ją widze w szkole na korytarzu to się przepięknie uśmiecha i do tego te jej ciało - no po prostu cud dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem z Jastrzębia i też prowadzę bloga, ale nie chce się ujawniać. Kurczę, szkoda, że prowadzicie bloga w roku szkolnym bo pomysł i wykonanie super tylko sam wiecie, że bloggerki mają mało czasu na blogi w roku szkolnym i dlatego mogą być mniej aktywne - jestem pewna,że innym razem miałybyście już 100 000 wyświetleń i setki komentarzy:) Ale pomysł super: )

    Martynka jest przepiękna, nie znam jej, ale wydaje się być miła. Ma świetne włosy i w ogóle stylizacja też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie podobają mi się takie buty! no i racja, prosty zestaw, ale zjawiskowy :)
    ja też zapominam o jakiś szczegółach, w ogóle gdy schyliłam się już by zacząć to miałam kompletną pustkę i nawet nie wiedziałam od czego zacząć, no ale jakoś poszło :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam dziewczynki,
    uważam, że Martyna Trojan jest wyjątkową dziewczyną, wydaje się być dojrzałą kobietą i do tego bardzo mądrą. Ubiera się ciekawie, dziewczęco, nie jest tak wyzywająca jak dużo dziewczyn na ulicach naszego miasta.
    Pomimo tego, że jestem dwa razy starsza od każdego waszego bohatera podziwiam Waszego bloga bardzo często. Sama (tak, tak, pomimo swojego wieku) interesuje się modą - noszę różowe kapelusze, lubię kolorowe stroje, lubię się wyróżniać. Dlatego chciałam się spytać, czy są jakieś ograniczenia wiekowe co do tego by zostać bohaterem?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do Małgorzata S.

    Bardzo dziękujemy za miłe słowa. Nie, nie ma żadnych ograniczeń wiekowych, bo to nie wiem odkrywa tutaj kluczową rolę.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak byłam tutaj jakoś z dwa tygodnie temu to wyświetleń było o parę tysięcy mniej, no no jestem pod wrażeniem. Szczerze mówiąć - jak już kiedyś pisałam myślałam że nie znajdziecie ani jednej chętnej osoby a tu proszę :P macie jeszcze kogoś czy to koniec? :]
    Martyna bardzo fajnie ubrana - uwielbiam buty tego typu i do tego ta kurteczka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do Anonimowy:
    Nie, nie to jeszcze nie koniec. Jutro dodamy kolejną bohaterkę - Laurę. W poniedziałek jesteśmy umówione na zdjęcia z Joanną, a w środę z Mateuszem. I oczywiście mamy zamiar wybrać się na miasto na dalsze poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sprawa. : D
    Wgl na czym polega to co robicie? Skąd bierzecie te wszystkie osoby?
    Sorry pojawiłam się pierwszy raz po komentarzu od Was dlatego mnie to wszystko interesuje .: D

    OdpowiedzUsuń
  27. Do Dagga:
    Więc tak, cały projekt polega na tym, że chodząc po mieście szukamy osób, które naszym zdanie ciekawie się ubierają, które nie boją się ubierać inaczej lub które się wyróżniają z tłumu. Chcemy pokazać, że w naszym mieście, też są ciekawe osobowości. I co chyba najważniejsze - chcemy uświadomić ludzi, że każdy z nas zasługuje na szacunek i bez znaczenia jest to, czy chodzi w powyciąganych swetrach, czy nosi krótkie spódniczki, czy jest dresem bądź emo. Chcemy, by ludzie w naszym mieście stali się bardziej otwarci i tolerancyjni.

    OdpowiedzUsuń
  28. Trenuję z Martynką pływanie i uważam, że jest najlepszą pływaczką ever :D A już na pewno najlepiej ubraną :D Żałujcie, że nie widziałyście innych stylizacji Martynki, no po prostu szczeny by wam opadły!
    Pozdrawiam, super blog!

    OdpowiedzUsuń