19 listopada 2011

Laura Rusek

Zapowiedzianą już w poprzedniej notce bohaterką jest Laura Rusek. Pomimo tego, że w stylizacji dominowała czerń i biel nie można powiedzieć, że było nudno. Wręcz przeciwnie - wszystko ze sobą idealnie współgrało tworząc ciekawą jesienną stylizację! A gdy Laura zaczynała się uśmiechać to i na naszej twarzy od razu pojawiał się uśmiech - ona po prostu zaraża radością.




Jastrzębianki: Czym się interesujesz i co najchętniej robisz w wolnych chwilach?
Laura Rusek:  Interesuję się tańcem, trochę modą, a wolne chwile najchętniej spędzam z najbliższymi.

Jastrzębianki: Czego zazdrościsz innym ludziom?
Laura Rusek: Szczerze mówiąc niczego.. Staram się cieszyć tym co mam.

Jastrzębianki: Gdybyś mogła w sobie coś zmienić, co to by było?
Laura Rusek: Na pewno chciałabym być bardziej punktualna, a w niektórych sytuacjach bardziej zorganizowaną osobą.

Jastrzębianki: Czy podoba Ci się Jastrzębie Zdrój?
Laura Rusek: Podoba mi się, ale jednak brakuje tu jakichś ciekawych miejsc do spotkań.

Jastrzębianki: Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Laura Rusek: Zdecydowanie najważniejsza dla mnie jest rodzina i przyjaciele. Nie wyobrażam sobie życia bez nich.

Jastrzębianki: Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Laura Rusek:  Wierzę, ale uważam, że o wiele częściej zdarza się to w filmach niż w rzeczywistości.


Bardzo dziękujemy Laurze za udział w projekcie - nigdy nie zapominaj o tym, że jesteś świetna!




APEL!!!!

Słuchajcie kochani, ten apel jest skierowany do ludzi z całej Polski, ale i przede wszystkim do ludzi z Jastrzębia Zdroju - pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć w słusznej sprawie! Najnowszą podopieczną Fundacji "Mam serce" jest pięcioletnia Julka - mieszkanka naszego miasta, która potrzebuje naszej pomocy. Dla rodziców Juli zebranie 40 tysięcy złotych jest barierą nie do pokonania, ale jeśli każdy z nas wpłaciłby choć parę groszy - uda nam się ją przeskoczyć! Ta ogromna suma jest potrzebna by Julka mogła nadal widzieć, tak więc proszę was - pokażmy, że MAMY SERCE!
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj:
http://mam-serce.pl/komu-pomagamy/3-nowe-dzieciaki/164-komu-pomagamy-nowi

PS: Operacja Julki odbyła się 16 listopada, trzymamy kciuki za szybki powrót do zdrowia. Zebrano już połowę potrzebnych pieniędzy, ale nie wiadomo czy nie będzie konieczna operacja drugiego oczka.

32 komentarze:

  1. fajna stylizacja, odpowiednio dobrane dodatki. Już 9 numer mojej gazetki blogowej,zajrzyj

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że zebrano już sporo pieniędzy dla tej Julki, nie znam jej ale z racji tego, że jest z mojego miasta postanowiłam jej pomóc i też wpłacić coś na konto :)
    Laura faktycznie jest piękna i ma super uśmiech :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo miła osóbka :) podoba mi się jej komin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Na prawdę to co robicie -robi wrażenie. ; ) Fajnie, że się na takie coś zdecydowałyście bo już coraz więcej osób w naszym wieku wyśmiewa osoby inaczej ubierające się, grubsze itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. super outfit!
    a ja szukam właśnie takiego komina :)

    aj tam :) na dodatek okazało się, że te klucze co mamy to już nie da się ich dorobić :(
    dużego efektu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa stylizacja :) lubię komin przy skórkach, fajnie to wygląda ;) no i buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę , że zebrano już dużo pieniążków dla Julki.
    Jesteś bardzo miłą osobą , lubiącą pomagać.
    Co do ubioru, bardzo ładnie wyglądasz. Szczególnie spodobały mi się buty.
    A wszystko razem tak pięknie się komponuje!
    Pozdrawiam!
    Misella

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna dziewczyna i podoba mi się ten outfit ;)

    ooo, w końcu dziewczyna jak ja! jeny, jak to dobrze,że nie tylko ja mam taki rąbnięty charakter :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ona jest nieziemska.. Nie wiedziałem,że TAKIE CUDO MOŻNA SPOTKAĆ W JASTRZĘBIU :oooo

    OdpowiedzUsuń
  10. no to bardzo dobrze:D
    kolejna śliczna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę - fajna dziewczyna, fajnie ubrana. Idealna bohaterka Waszego bloga dziewczyny! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznaa !! i super zestaw :)
    obserwuje i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi najbardziej podobają się buty i naszyjnik!!! Ta różowa sowa jest super, szkoda, że nie ma przybliżenia! Blog jest super, ale Laura jeszcze lepsza :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. trochę krzywo stoi, ale poza tym ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda super. Komin rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  16. Great outfit! :)) I loved her boots. xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog i pomysł z tym projektem, jestem zachwycona :) A Laura - piękna dziewczyna i do tego super obrana i ten jej uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej,
    Laura jest przepiękna :) Widziałam jak robiłyście jej i jakiejś dziewczynie zdjęcia jak przychodziłam koło jaru wtedy :) Że jej nie było zimno! Jest super ubrana, sama chciałabym się tak ubierać
    Mam dwa pytania
    czy dziewczyna której też robiłyście zdjęcia będzie bohaterką czy nie?
    Kiedy dodacie kolejnego bohatera? Nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam gorąco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba jej stylizacja !
    Jest taka prosta ale jest w niej coś że chętnie bym się również tak ubrała ! Pozdrawiam Laurę i Was ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna stylizacja, urzekły mnie buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba się zakochałem :)

    OdpowiedzUsuń