14 października 2011

Paulina Brudny

Kolejną naszą interesującą zdobyczą jest dziewczyna, która odważnie łączy spodnie w pepitkę z zieloną bluzką dodając do tego pomarańczową torebkę co daje niesamowity efekt. Przed wami piękna Paulina Brudny!







 
 
okulary - Reserved  
bluzka - Zara
zegarek - po dziadku
pierścionek - House 
kitka - rynek w Krakowie
spodnie - H&M
buty - Reserved



Z Pauliną Brudny rozmawiało nam się bardzo miło i uśmiech nie schodził nam z twarzy. Jeśli chcecie bliżej poznać tą przeuroczą dziewczynę to zapraszamy do przeczytania krótkiego wywiadu z naszą bohaterką.

Jastrzębianki: Co robisz na co dzień?
Paulina Brudny: Interesuję się fotografią i się nią zajmuję. Obecnie uczę się zaocznie fotografii. Zresztą trochę interesuję się też modą, bo robiąc komuś zdjęcia muszę dobierać ubrania więc łącze modę z fotografią.

Jastrzębianki: Masz coś przeciwko kupowaniu używanych ubrań?
Paulina Brudny: Hehe za chwilę jadę na lumpeksy z mamą. Moja mama miała kiedyś lumpeks więc wiecie, jest u mnie taka tradycja lumpeksowa. Mi osobiście szkoda wydawać duży pieniędzy na ubrania, bo mój gust bardzo często się zmienia. 

Jastrzębianki: Masz jakieś konkretne plany na przyszłość?
Paulina Brudny: Ja mam zawsze jakieś plany. W Jastrzębiu chciałabym założyć firmę fotograficzną, ale taką dobrą i profesjonalną, a mieszkać to bym chciała w Bielsku. 

Jastrzębianki: Od dawna zajmujesz się fotografią?
Paulina Brudny: Jakoś od 5 lat, tak myślę, że od 5 lat. Wcześniej malowałam, rysowałam.. To nie jest tak, że mam dwie lewe ręce i dlatego już nie rysuję tylko nie mam takiego talentu. Zawsze miałam w głowie jakąś wizję, ale nie potrafiłam jej tak odzwierciedlić jakbym tego chciała. A fotografia nie wymaga zdolności manualnych tylko właśnie kreatywności i myślę, że dlatego się w tym sprawdzam.

Jastrzębianki: A Jastrzębie, podoba Ci się?
Paulina Brudny: Lubię Jastrzębie tylko dla mnie jest to komunistyczna dolina. Nie wiem jak to inaczej powiedzieć, ale co tu ukrywać - niektóre miejsca i zakamarki Jastrzębia są brzydkie.Gdyby zamiast tych szarych, wysokich bloków stały kamienice to miałoby to swój klimat. W tym mieście jest dużo budynków, które można by było odnowić, zrobić coś ciekawego, a tak to stoi mnóstwo miejsc, które są bezużytecznymi ruinami. Mam mnóstwo pomysłów, no ale kasy brak.

Jastrzębianki: A gdyby ta kasa była?
Paulina Brudny: Wybudowałabym kamienicę i kasę ciągła hehehe. Pod względem architektury to właśnie jakieś takie kamieniczki, klimatyczne uliczki, jakaś fajna dyskoteka, miejsce żeby posiedzieć. Zresztą nie wiem czy trzeba by było coś budować, myślę, że wystarczyłoby trochę inicjatywy i pomysłowości by wykorzystać i odnowić te ruiny. 


Jastrzębianki: Zdarza Ci się oceniać ludzi po wyglądzie?
Paulina Brudny: Tak, zdarza mi się. Myślę, że każdy tak robi chociaż nie każdy się do tego przyznaję, to taki ludzki odruch moim zdanie. Ale jak kogoś poznam to oczywiście oceniając wtedy człowieka nie opieram się na tym pierwszym wizualnym wrażeniu tylko na tym jaka ta osoba jest i jak się zachowuje.


Bardzo serdecznie dziękujemy Paulinie za to, że zechciała wziąć udział w naszym projekcie. Dziękujemy!






APEL!!!!
Słuchajcie kochani, ten apel jest skierowany do ludzi z całej Polski, ale i przede wszystkim do ludzi z Jastrzębia Zdroju - pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć w słusznej sprawie! Najnowszą podopieczną Fundacji "Mam serce" jest pięcioletnia Julka - mieszkanka naszego miasta, która potrzebuje naszej pomocy. Dla rodziców Juli zebranie 40 tysięcy złotych jest barierą nie do pokonania, ale jeśli każdy z nas wpłaciłby choć parę groszy - uda nam się ją przeskoczyć! Ta ogromna suma jest potrzebna by Julka mogła nadal widzieć, tak więc proszę was - pokażmy, że MAMY SERCE!
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj:


35 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się spodnie,zbyt drobny wzór.Ale za to bluzka i torebka jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi właśnie spodnie się najbardziej podobają! Też takie chciałam ale nie miałabym odwagi w nich chodzić - za bardzo bym się wyróżniała. Fajny wywiad i fajnie, że dziewczyna ma swoją pasję. Co do Jastrzębskich ruin to zgadzam się z nią całkowicie - sama znam mnóstwo takich miejsc i mam własne wizje co można by tam zrobić, no ale władze Jastrzębia wolą żeby ruiny zostały ruinami. A może te ruiny mają dla nich po prostu jakiś urok.. No cóż.. Dziewczyna ma świetną sylwetkę, tylko pozazdrościć! :)
    Pozdrawiam Paulinkę i was dziewczyny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie świetnie, każdy detal do siebie dobrany, jesienna stylizacja na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja co do fryzurki -swietnie, genialnie Ci pasuje :]

    OdpowiedzUsuń
  5. O widać że pierścionek z housa ma :D super króliczek i torebka i w ogóle fajnie wygląda :) Pozdrawiam :) Laura

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka i spodnie są świetne ;)
    I ten pierścionek *.*
    Fajny wywiad ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ma super buty ;D
    Oryginalna i nadzwyczajna ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodziłam z nią do gimnazjum i teraz jestem z tego dumna - znam gwiazdę :)Paula jest śliczną, zdolną i przemiłą dziewczyną, a jej stylizacja jest niebanalna i super!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wygląda całość. Spodnie super, a i bluzką bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! świetne połączenie! bardzo mi się podoba jej bluzka. ten kolor, krój... cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To życzę powodzenia z tą firmą i żebyś w końcu może Ty jedna mądra zrobiła coś z tym Jastrzębiem, a określenie KOMUNISTYCZNA DOLINA jest po prostu trafione :) Jesteś piękna i super się ubierasz :) Jak się spotkam to poproszę o autograf hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za miły komentarz, dzięki któremu na mojej twarzy wreszcie zagościł uśmiech.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Your bunny ring is lovely =) I also like your sunglasses ! Very nice blog, if you want we could follow each other, let me know if you follow my blog and I will surely follow back !

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  14. styl - super :D

    co do sweterka to wkładany przez głowę, a buty to tajemnica na razie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dziękuje za miłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo :*
    Jasne, kupiłam mu szalik Juventusu. Jest fanem i trochę mi zazdrości, że ja swojego zespołu szalik mam, a on nic nie ma takiego fanklubowego. Najbardziej podoba mi się to, że nie spodziewa się tego w zupełności, bo wspomniał o kupnie szalika z raz, po wypłacie :P

    Obrazki biorę z www.weheartit.com ( pisałam to pod notkami prawie wszystkimi ;) ), polecam :]http://weheartit.com/byjean
    to mój profil, jak dodasz do following, to ja też chętnie dodam ;) tylko napisz nick, jak już założysz ( a jestem pewna,że założysz :] ). Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, w ciągu trzech lat wszystko może się zmienić ;) nie musisz z resztą iść na studia ścisłe, na humanie nie mam matmy wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję dziękuję:):):) Ona wygląda przecudnie!!!:) ma dziewczyna wyczucie :):):)

    fajny ten Wasz blog, ciekawe wywiady, zdjęcia, podoba mi się;D

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje Ci bardzo za te komplementy!!:* pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć Jastrzębianki, potrzebuję czytelników, jeśli wiecie co mam na myśli. ;) Nowostka-ciekawostka. Zapraszam.
    Brudna, choć jej nie znam, zawsze miała imponujący imidż. Klasycznie, elegancko, glamour. W tym wypadku, jak najbardziej jestem na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna fryzura i okulary! widac że inteligenta pomysłowa osoba, super! :)
    o tak lumpeksy są cudowne, dzisiaj znowu byłam haha :D chórki cięzka sprawa, ale raczej już nie bede brała w czymś takim udziału, wolę śpiewać solo :)

    nowy post, jeśli masz ochotę to wpadnij zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta dziewczyna jest naprawdę piekna ;)) ! i ma genialny pierścionek ;))
    ojj 4 ścianu są naprawde super, aczkolwiek ja bym wolała je jeszcze z kims dzielić ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda , że ja nie mieszkam w waszych okolicach ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny ubiór rozwesela tą młodą dziewczynę,a najabardziej,gdy sama go skomponuje.

    Ma nadzwyczajną figurę, rewelacyjny styl godny naśladowania i idealnie dobraną fryzure do swojej twarzyczki.

    Od czasu, gdy jej chrakter nabrał wyrazistych cech, czyli od jakiś 13 lat ta ciągle pozostaje sobą, a najbliżsi szanują ją za mądrość życiową,optymizm i kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej fryzura, twarz, to jak się wypowiada - no super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym by Paulinka zrobiła mi sesję - jest przepiękna i przemiła! Właśnie oglądam jej facebooka

    OdpowiedzUsuń
  27. No wiec tak: kolor wlosow i fryzurka - nawet pasuje. Okulary takie sobie - choc na topie. Spodnie - porazka, bluzka - odwazny kolor, gdyby nie bylo zamka na plecach to wygladalaby calkowicie nieciekawie. Pierscionek jak dla 5 letniego dziecka, zegarek - szacun, torebka = ujdzie, buty = nie kupuje sie butow w reserved :P Ogolnie spoko, figura iscie kobieca (gruszka), dziewczyna intersujaca, wie co powiedziec, ma pasje, co sie ceni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń