10 października 2011

Ola Rzepka

Piękna i słoneczna pogoda, która panowała jeszcze tydzień temu spowodowała, że w naszym mieście można było spotkać mnóstwo ciekawie ubranych osób - jedną z nich jest właśnie Ola Rzepka. Ola ma nieziemską, charakterystyczną urodę i świetne wyczucie stylu.











sukienka - Zara
torebka - Stradivarius
buty - Bershka
skarpetki - Bershka 
katanka - Pull&Bear

Po zrobieniu paru zdjęć miałyśmy jeszcze okazję bliżej poznać Olę:

Jastrzębianki: Czego Ci brakuje w Jastrzębiu Zdroju?
Ola Rzepka: Brakuje mi takich miejsc, gdzie mogłabym spotkać się z przyjaciółmi, ale nie chodzi mi o park tylko o jakieś ciekawe miejsce, bo McDonald's jest już oklepany. 

Jastrzębianki: Jest coś czego zazdrościsz ludziom?
Ola Rzepka: Tak. Często jak przechodzę i patrzę na inne dziewczyny to właśnie zazdroszczę im figury. I przyjaciół. Niektórzy mają duże grupy przyjaciół, ja mam parę najlepszych przyjaciółek, ale chciałabym powiększyć to grono bo kocham ludzi.

Jastrzębianki: Czy kiedyś spełniło się jakieś Twoje marzenie?
Ola Rzepka: Tak, myślę, że wiele moich marzeń się już spełniło. Staram się spełniać najpierw te mniejsze bo tak jest łatwiej, a dzięki temu jestem szczęśliwa. No i dzięki tym małym kroczkom, małym marzeniom mam szansę spełnić to największe i najważniejsze.

Jastrzębianki: Czego nie lubisz w naszym mieście?
Ola Rzepka: W Jastrzębiu nie lubię ludzi. Takich dziewczyn, no wiecie plastików. Dziewczyn, które chodzą z papierosem i myślą, że są fajne, chwalą się ile wypiły itp. Podejdą, zaczepią Cię i to właśnie jest żałosne.

Jastrzębianki: Masz coś przeciwko kupowaniu ubrań w lumpeksach?
Ola Rzepka: Nigdy nie byłam w lumpeksie i nigdy nie zamierzam tam iść. Jest to dla mnie nieschludne, nietaktowne, niehigieniczne. Po prostu nie.  

Jastrzębianki: Co lubisz robić w wolnym czasie?
Ola Rzepka: Ogólnie interesuje się muzyką i modą. A w wolnym czasie albo spotykam się z przyjaciółmi albo siedzę na internecie. Projektuje też ubrania, ale to tylko tak dla siebie. 

Jastrzębianki: Masz jakieś plany na przyszłość?
Ola Rzepka: Na razie jestem w szkole dwujęzycznej. Myślę albo o prawie, bo lubię się uczyć, albo coś z angielskim - tłumacz, dziennikarz. Nie jestem pewna, czy chce studiować w Polsce czy za granicą, ale jakoś od zawsze marzyłam o Anglii.


Bardzo dziękujemy Oli za to, że zgodziła się na udział w naszym projekcie i poświęciła nam trochę swojego czasu. Dziękujemy!






APEL!!!!
Słuchajcie kochani, ten apel jest skierowany do ludzi z całej Polski, ale i przede wszystkim do ludzi z Jastrzębia Zdroju - pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć w słusznej sprawie! Najnowszą podopieczną Fundacji "Mam serce" jest pięcioletnia Julka - mieszkanka naszego miasta, która potrzebuje naszej pomocy. Dla rodziców Juli zebranie 40 tysięcy złotych jest barierą nie do pokonania, ale jeśli każdy z nas wpłaciłby choć parę groszy - uda nam się ją przeskoczyć! Ta ogromna suma jest potrzebna by Julka mogła nadal widzieć, tak więc proszę was - pokażmy, że MAMY SERCE!
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj:


41 komentarzy:

  1. wyczucie stylu to faktycznie ona ma:D

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba mieć odwagę i jednak wyczucie stylu by łączyć skarpetki z botkami i nie wyglądać tandetnie ;)
    Ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde kurde kurde polowałam na te buty ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna osóbka, wy to macie szczęście do takich osób ^^ !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wygląda ^^ śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie nie podoba ani troche
    :/

    OdpowiedzUsuń
  7. karpetki - bershka, bo wstyd byłoby się przyznać, że są z TARGU albo z PEPCO!
    To ma być styl? Moja babcia lepiej się ubiera.
    A Panna Oleńka w wypowiedzi, że ubrania z lumpeksu są nieschludne, nietaktowne i niehigieniczne pokazuje nam, jak bardzo źle jest z jej językiem polskim i rozumieniem wyrazów. Radziłabym zajrzeć do słownika, kochanie, i dokładnie dowiedzieć się, co znaczy słowo "nietaktowny" bądź "nieschludny". Obydwa wyrazy NIJAK nie odnoszą się do noszenia używanej odzieży.Jesteś głupiutka i puściutka, metki kiedyś Cię zgubią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz Ola, ja wiedziałam, że będziesz wzbudzać kontrowersję bo masz swój styl, bo jesteś inna, bo nie boisz się ubierać jak chcesz i przyznać do tego, że nie lubisz używanej odzieży. Ludzie, przecież nie każdy musi kochać lumpeksy, opanujcie się. Jak ktoś ma pieniądze i możliwości to dlaczego nie może kupować sobie drogich i markowych ubrań? No dlaczego? Nie sugeruje, że lumpy są dla biednych - ja mimo tego, że mam pieniądze to uwielbiam lumpeksy, ale nie rozumiem jak można nie tolerować tego, że ktoś nie lubi używanej odzieży, LUDZIE! A co do jej wypowiedzi, każdy może intrpretować to na swój sposób, wywiad był robiony na miejscu, każdy może czuć się trochę skrępowany i zaskoczony np. pytaniami i nie ma czasu na myślenie - mówi się to co się myśli. A co "nieschludne" nie mogą być ubrania? Właśnie, że mogą.
    Dziewczyny- jesteście świetne, że prowadzicie tego bloga i ten projekt, pokazujecie właśnie jacy są ludzie w Jastrzębiu - zawistni i nic im nigdy nie pasują. Zamiast zajmować się swoim życiem krytykują innych za to, że nie użyli odpowiednich słów, że mają skarpetki z firmowego sklepu i nie lubią lumpów. Ludzie, ratunku, gdzie my żyjemy?
    A Ty Olu - trzymaj tak dalej i nie przejmuj się niczym bo dla mnie i tak jesteś najpiękniejszą laską w szkole i w Jastrzębiu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona się nadaje na modelkę i fotomodelkę, jest przepiękna i przezgrabna!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyna jest świetnie ubrana :) a co do paska to kupiłam go razem z krótkimi spodenkami na lato chyba za 70 zł ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, też nie przeczytałam wstępu i nie doszłam do końca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też nienawidzę historii a szczególnie spamiętania tych wszystkich dat, ale jakoś mi się udaje, bo na sprawdzianach jakoś facetka daje nam mało dat ;)
    dziewczyna ma świetny styl :) najbardziej podobają mi się buty i kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma bardzo fajny styl ubierania się, ale .. o matko jej wypowiedzi to jakaś tragedia.
    Okej, nie mam nic do osób, które ubierają się od stóp do głów w mareczki, ale: ''Nigdy nie byłam w lumpeksie i nigdy nie zamierzam tam iść. Jest to dla mnie nieschludne, nietaktowne, niehigieniczne. ''

    NIETAKTOWNE? o.O Radzę najpierw nauczyć się definicji słów, a potem dopiero je prawidłowo używać. Szczególnie gdy ktoś 'Lubi się uczyć, więc myśli o prawie..' czy dziennikarstwie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna dziewczyna! ;))

    Zapraszam Cię (i wszystkich, którzy mają ochotę ;) do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś magiczna. Nic więcej nie można tutaj dodawać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ogromny szacun i mega podziw za skarpetki do takich butów ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma się czym zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, podoba mi się...skarpety do koturn, torba z frędzlami i katanka = fajny look;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje Ci bardzo!:* miło mi!!!
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  20. o tak ja też rano mam pokój jak po wybuchu wojny haha :P ładne ubrania, i świetne włosy ma dziewczyna! ale zazdrości figury? ma świetną!

    zapraszam :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna dziewczyna, jak dorośnie to będzie śliczna i pasuje na modeleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy bym nie pomyślała, że skarpetki z koturnami będą tak świetnie wyglądać!
    I to jeszcze na takiej dziewczynie!
    CAŁUSY Z NAD MORZA!

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę świetną urodę ma ta dziewczyna, do tego ta słodka buźka! Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna sukienka :)

    http://wakeupsohappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne zdjęcia:)
    buty mhmm<3

    ps.zdjęcia robię nikonem d60 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jest taka śliczna! i wygląda fantastycznie, połączenie skarpetek i koronki z jeansem..strzał w dziesiątkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. You’re so pretty in these photos! Nice outfit!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  28. te buty są świetne !. :)
    a ta uroda jest taka inna a jakże piękna ..;)


    Zapraszam na naszego bloga -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ma super sukienkę ;p I te nogi ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nietaktowny lumpeks, hm. No tarasy są chyba ok, generalnie nie lubię centrów handlowych bo zaczyna mnie tam boleć bark :D Ale te przynajmniej mają ciekawą architekturę, pasują do Warszawy. Bluzce tylko służę za wieszak tak naprawdę, ale nogi zostały pozytywnie skomentowane przez pana żula, który był świadkiem zdjęć :) Buziaki, wczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Figura i taka inna, interesują twarz - super cudo~!

    OdpowiedzUsuń
  32. NAJLEPSZA WASZA BOHATERKA!

    OdpowiedzUsuń
  33. Może i stylizacja ciekawa i ładna ale nie zgadzam sie co do lumpeksów. Co w tym nieschludnego i nietaktowneto? Po prostu ksieżniczka od siedmiu boleści : ) Jak ktoś kupuje skarpetki w bershce no to pozdro, ja wolę kupić je taniej i mieć z tego jakiś pożytek. Ogólnie nie wyobrażam sobie kupowania wszystkich ubrań (łącznie ze skarpetkami) w jakiś droższych markach - przyznam sie ze szkoda by mi było kasy ; D no ale w sumie widać że koleżanka Ola jest nieco rozpieszczona chociażby po sposobie bycia :> A i jeszcze jedno; nie byłaś w lumpeksie, wiec skąd wiesz jak to jest? :D haha dla mnie nieco śmieszne, ocenianie schludności czy taktowności po pochodzeniu ubrania.poza tym JEBAĆ PLASTIKI :) i nie chodzi mi ty o styl ubierania się...

    OdpowiedzUsuń