23 października 2011

Marcelina Moczała

Gdy minęły chłodne dni, a ludzie porzucili grube kurtki, na ulicach Jastrzębia zaczęły znów pojawiać się ciekawie ubrane osobistości. Marcelina Moczała - bo o niej tutaj mowa, jest naszą kolejną bohaterką, która zachwyciła nas swoją stylizacją - połączeniem spodenek w kwiatki z koszulą i białą marynarką. I do tego jej piękne nogi w świetnych koturnach. Przyznajcie, że i wy zwrócilibyście uwagę na Marcelinę.








buty - Allegro
spodenki - H&M
marynarka - H&M
koszula - Zara
pierścionek - Bershka
szalik - Tally Weijl 
kwiatek - zrobiony przez mamę Marceliny
torebka - Reserved
bransoletka - Tatum

Żeby lepiej poznać tą miłą dziewczynę postanowiłyśmy zadać jej parę pytań.

Jastrzębianki: Czym się interesujesz?
Marcelina Moczała: Interesuję się aktorstwem, no modą to wiadomo i muzyką. Na co dzień chodzę do szkoły i uczęszczam do Teatru do Rybnika. 

Jastrzębianki: Gdybyś mogła coś w sobie zmienić, co to by było?
Marcelina Moczała: Na pewno chciałabym być wyższa i być mniej zazdrosna. 

Jastrzębianki: Mając miliony na koncie masz możliwość stworzenia czegoś w naszym mieście, co byś zrobiła?
Marcelina Moczała: Myślę, że profesjonalną szkołę stylu i porządny teatr z ogromną sceną.

Jastrzębianki: Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Marcelina Moczała: Najważniejsze jest dla mnie to, żeby w przyszłości być szczęśliwą, mieć wielu przyjaciół i znajomych, ukochaną osobę i robić w życiu to co lubię.

Jastrzębianki: Czego nie lubisz w ludziach?
Marcelina Moczała: Przede wszystkim nieszczerości, że ludzie potrafią być tacy fałszywi, obiecują, a nie potrafią dotrzymać słowa.

Jastrzębianki: Masz coś przeciwko kupowaniu ubrań w lumpeksach?
Marcelina Moczała: Nie, nie mam kompletnie nic przeciwko. Sama jak mam czas to zaglądam do lumpeksów, ale jakoś nie mam do tego głowy. 


Bardzo dziękujemy Marcelinie za to, że poświęciła nam swój czas i miała odwagę by zostać bohaterką naszego projektu - bardzo dziękujemy!








APEL!!!!
Słuchajcie kochani, ten apel jest skierowany do ludzi z całej Polski, ale i przede wszystkim do ludzi z Jastrzębia Zdroju - pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć w słusznej sprawie! Najnowszą podopieczną Fundacji "Mam serce" jest pięcioletnia Julka - mieszkanka naszego miasta, która potrzebuje naszej pomocy. Dla rodziców Juli zebranie 40 tysięcy złotych jest barierą nie do pokonania, ale jeśli każdy z nas wpłaciłby choć parę groszy - uda nam się ją przeskoczyć! Ta ogromna suma jest potrzebna by Julka mogła nadal widzieć, tak więc proszę was - pokażmy, że MAMY SERCE!
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj:

46 komentarzy:

  1. straszne mnie kręci ta dziewczyna :) hehe chodzę z nią do szkoły i od września nie mogę przestać na nią patrzeć :P super że bierze udział bo jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit, bardzo mi się podoba :) Obserwujemy ?:)
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog!
    super stylizajca Marceliny! :)

    dziękuje bardzo :)
    moja kotka miała zapalenie dróg rodnych - i musieli wszytsko wycinać :( ale z nią jest już ok - szaleje po domu jak nigdy. a ja tak samo powróciłam do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękujemy baardzo :* nawet nie wiesz,o jaki uśmiech mnie przyprawiłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że będą cieplutkie! :-) A Marcelina ma świetny styl, podoba mi się jej biżuteria i buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno zwróciłabym na nią uwagę na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no na pewno zwróciłabym uwagę, przede wszystkim dlatego, że ma genialne buty! ale i całość jest świetna i ze sobą współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się koszula ale koturny zaczynają mię męczyć. Są wszędzie a nie każdemu pasują. Zresztą takie ładne nogi będą ładne bez względu na buty - może pomijając białe kozaczki z czubami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna dziewczyna. Ma genialne nogi i piękne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje Ci bardzo za kolejna dawke milych słow!:***

    OdpowiedzUsuń
  11. jejkuu jak mi zawsze miło po waszych komentarzach ! Dziękuję bardzo ; * Z takich przerabianych i szytych ubrań mam największą satysfakcję. Ogólnie uważam,że fajnie jest mieć coś oryginalnego i niepowtarzalnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sam seks z tej Marceli, sam seks :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna dziewczyna świetnie ubrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marcelina jest kurczę jedną z piękniejszych dziewczyn w mojej szkole :) I te jej nogi..

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się jej stylizacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ubrana dziewczyna:) Bardzo fajny pomysł na bloga:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta stylizacja.Chyba najlepsza jaką zobaczyłam na tym blogu.Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ekstra !. ;)
    a spodenki mega<333 zresztą (przynajmniej moim zdaniem) te spodenki (no i buty..:D) ożywiają całą stylizacje - bomba !. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł na bloga i na projekt- jestem zachwycona! I do tego moje miasto :) Mam nadzieję, że nie skończycie tego szybko bo miło się czyta i ogląda :) Mam teraz taki nawyk że na ulicach sama wypatruje osoby, które moim zdaniem by się nadawały no i oczywiście próbuje znaleźć na ulicach bohaterów waszego projektu, mogę się pochwalić, że jak na razie to widziałam Jolę Różacką, Bladego, Kasię i właśnie tą Marcelina. Marcelina na żywo wygląda równie pięknie i ubiera się super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Marcelina jest śliczną dziewczyną, a do tego potrafi się dobrze ubrać! Pozdrawiam ciepło z Wielkopolski! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki :)
    ma wyczucie stylu dziewczyna, świetnie wygląda!

    zapraszam :)
    wiggaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra stylizacja, najlepsze spodenki. Kiedy je kupiłaś? Nowy numer mojej gazety, nowa stylizacja www.white--weasel.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kupiłam je w sierpniu :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw! Zakochałam się w tych spodenkach i koturnach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobają mi się koturny i spodenki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny skąd wzięłyście tą Marcelinkę? No przepiękna i do tego ta figura i wyczucie stylu! Życzę jej powodzenia w teatrze! :)

    Dzięki waszym apelom o Juli która potrzebuje pieniędzy na operację moja mama i jej znajome wpłaciły parę złotych na konto fundacji, bądźcie z siebie dumne!

    OdpowiedzUsuń
  27. ta pani podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marcelina Moczała = Cudo

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham Was dziewczyny za to, że ją złapałyście. Już po paru dniach odkąd zaczęłyście prowadzić bloga myślałam żeby wam ją polecić bo chodzę z nią do szkoły - ale same na nią wpadłyście! :*

    OdpowiedzUsuń