18 października 2011

Karolina Jędrzejewska

Dziś pokażemy Wam dziewczynę, która zafascynowała nas swoją bluzką. Zauważyłyśmy, że sporo dziewczyn jak i chłopaków nosi bluzki czy nawet torebki z motywem flagi i jedną z takich osób jest właśnie Karolina Jędrzejewska. Młoda, ładna, sympatyczna i do tego uzdolniona mieszkanka naszego miasta.







 
Koszulka - allegro.pl
Spodnie - Panda
Buty - allegro.pl
Kurtka - House
Torba - Cropp
Bransoletka -Apart ( prezent od chłopaka)


Karolina z cudownym uśmiechem na twarzy odpowiedziała na zadane przez nas pytania.

Jastrzębianki: Gdy zamykasz oczy i wyobrażasz sobie swoja wymarzoną przyszłość to co widzisz? 
Karolina Jędrzejewska: Na pewno widzę szczęśliwą siebie zakładającą dobrą rodzinę , nauczycielkę W-F lub też Pedagoga, moja przyszłość na pewno będzie związana z tańcem.

Jastrzębianki: Czy jest coś czego nie lubisz w Jastrzębiu?
Karolina Jędrzejewska: W Jastrzębiu najbardziej nie lubię mieszkańców. Dlaczego? Dlatego, że gdy człowiek ma jakieś możliwości rozwinięcia się po przez swoją pasję często zostaje zmieszany z błotem, ale ludzka nienawiść nie sprowadzi mnie na dno. Nie mówię, że wszyscy mieszkańcy naszego miasta są tacy, nie! 

Jastrzębianki: Tak szczerze, spełniło się kiedyś jakieś Twoje marzenie? 
Karolina Jędrzejewska: Jak do tej pory spełniły się 2 marzenia - nagrania do teledysku i duże doświadczenie z tym związane oraz prawdziwa miłość, która trwa do dziś.

Jastrzębianki: Czy zdarzyło się coś w Twoim życiu z czego jesteś naprawdę dumna i zadowolona? 
 Karolina Jędrzejewska: Chyba mogę być z siebie dumna, ponieważ dużo w życiu przeszłam i nie poddałam się w trudnych chwilach.

Jastrzębianki: Jest coś czego zazdrościsz ludziom?
Karolina Jędrzejewska: Większość ludzi ma wspaniałą rodzinę i chyba tego im zazdroszczę...

Jastrzębianki: Gdybyś miała miliardy na koncie co byś wybudowała bądź zmieniła w naszym mieście?
Karolina Jędrzejewska: Hmm.. trudne pytanie, ale zawsze chciałam żeby w naszym mieście pojawiło się Liceum Taneczne -Artystyczne (szkoła, w której możemy się uczyć, ale również rozwijać w różnych dziedzinach).

Jastrzębianki: Jaka jest Karolina na co dzień i czym się zajmuje/interesuje?
Karolina Jędrzejewska: Ludzie mają o mnie różne zdanie, ale tak naprawdę jestem bardzo sympatyczna, pełna życia, często się uśmiecham. A na co dzień ? Uczę się, trenuję i pomagam innym ludziom.


 Bardzo dziękujemy Karolinie za to, że zgodziła się wziąć udział w projekcie - jesteś super! Dziękujemy!






APEL!!!!
Słuchajcie kochani, ten apel jest skierowany do ludzi z całej Polski, ale i przede wszystkim do ludzi z Jastrzębia Zdroju - pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć w słusznej sprawie! Najnowszą podopieczną Fundacji "Mam serce" jest pięcioletnia Julka - mieszkanka naszego miasta, która potrzebuje naszej pomocy. Dla rodziców Juli zebranie 40 tysięcy złotych jest barierą nie do pokonania, ale jeśli każdy z nas wpłaciłby choć parę groszy - uda nam się ją przeskoczyć! Ta ogromna suma jest potrzebna by Julka mogła nadal widzieć, tak więc proszę was - pokażmy, że MAMY SERCE!
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj:


38 komentarzy:

  1. pomaga ludzia ; hahahahaha! dobreee ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałem wywiadu, ale dziewczyna wygląda apetycznie hehehe :D

    Zapraszam na mojego bloga
    o tańcu i życiu prywatnym:

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluzka :] bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka okej, ale ogólnie bez szału dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy = od razu widać że Jastrzębianin.; )
    Fajna dziołcha , wrzuciła na siebie jakieś szmatki i jak zwykle udało jej się dobrze wyglądać ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. pomaga ludziom co w tym takiego śmiesznego ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt pochlebny wizerunek Waszej miejscowości przebija z tego wywiadu. Pzdr, wczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyna ma świetne spodnie i tą koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie.... oprócz tych spodni!!!! nie lubię takich

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za wsparcie :* podoba mi się koszulka, uwielbiam motyw flag, czy to brytyjskiej, czy amerykańskiej, więc proste, że podoba mi się to i w takim wydaniu :)
    ja, podobnie jak Karolina, nie lubię w swoim mieście mieszkańców :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ma chłopaka bo baredzo mi się podoba. Zgrabna, zadbana, potrafi się fajnie ubrać, no cud dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurde, niezła dziewczyna. Do tego świetny styl, znam ją chyba z widzenia jeśli chodzi do Staśka do szkoły. Poza tym ma świetne włosy, szkoda tylko że brak uśmiechu ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, myślę, że i moje łakomstwo będzie miało w tym swój udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszulka i torba super!!

    dziękuje Ci bardzo ale naprawdę nie ma czego zazdrościć!!:)
    bawiłam się wyśmienicie!i właśnie wstawiłam nowy post z większą ilością zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta bluzka z flagą USA wymiata <3 sama bym chętnie taka założyła ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w Twojej bluzce ;d
    boska jest ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w Twojej bluzce !
    świetna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka - super, taki motyw nie dość, że jest w modzie to jeszcze go uwielbiam. Spodnie - wyglądasz w nich przebosko! Włosy - piękne, ale myślę, że w ciemnych byłoby Ci lepiej. Sylwetka - widać, że tańczysz bo jest cudowna, jędrna no cudo :) Super jesteś

    OdpowiedzUsuń
  19. suuper ;D .

    a co do butów to są koturny, są w nagłówku :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie, bluzka super. U mnie już jest nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję ci bardzo! :) wiele zależy od lumpeksu, jak sa kiepskie dostawy to nie da rady nic znaleźć niestety :/
    dziewczyna bardzo ciekawa, choć po zdjęciach nie widać tego uśmiechu :P ale wywiad sympatyczny :) szkoda, że w moim mieście nikt nie prowadzi takiego bloga chętnie wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  22. It's a very sophiscated star strip flag shirt,looks great,,
    romwe streetfashion blog,hope you pay a visit :D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepraszaj!
    I tak tak, jesteśmy imienniczkami ^^ I to przez jedno "n"! :]

    OdpowiedzUsuń
  24. aaa rzeczywiście :P Nie kupiłam,ponieważ znikły w momencie z półek.Dopiero pod koniec sezonu znalazłam je na allegro w bardzo fajnej licytacji,jednak nie udało mi się jej wygrać.No i tak niestety nie były mi dane.
    A ta zielona bluzka,to nie bluzka tylko dłuuuuuga prosta sukienka z koronką na plecach :)
    Bluzka Karoliny jest hipnotyzująca.

    OdpowiedzUsuń
  25. po prostu zakochałam się w tych spodenkach! totalnie trafiają w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka z flagą - super motyw!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten T-shirt jest genialny :* <3
    a po za tym ja uwielbiam USA i te motywy;**


    Zapraszam na naszego bloga -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. na pewno będziesz miała jeszcze nie jedną okazję by odwiedzić Paryż!całe życie przed Tobą!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jastrzębska duma - nasza tancereczka :-*

    OdpowiedzUsuń