6 października 2011

Kamila Sitarska

Pierwsze co rzuca się w oczy patrząc na nią - jest jej szczery, cudowny i szeroki uśmiech. Uśmiech Kamili Sitarskiej zaraża każdego! Zdjęcia były zrobione zaraz po wyjściu ze szkoły, a  Kamila jest w naszym projekcie, ponieważ udowadnia, że w szkole nie trzeba wyglądać szaro i nudno!











 Kamila to osoba bardzo pozytywna, roześmiana, serdeczna jak i zabawna. A oto kilka jej odpowiedzi na nasze pytania :

Jastrzębianki: Czym się interesujesz?
Kamila
: Najgorsze pytanie bo jak ktoś mnie o to pytam to nie wiem co odpowiedzieć. Niech pomyślę.. Interesuję się Wielką Brytanią, to na pewno, siatkówką, muzyką.. Kiedyś fotografią, ale mi przeszło. Strasznie lubię podróżować, poznawanie nowych ludzi, kultur, miejsc. Po prostu tu kocham. I uwielbiam zwierzątka.


Jastrzębianki: Czy podoba Ci się Twoje miasto?
Kamila: Jastrzębie samo w sobie nie jest złe, ale jest małe no i szczerze - nie ma co tu robić. Ja mam zamiar w ogóle wyjechać za granicę. Np. samo pracowanie na zmywaku w Anglii jest lepsze niż w Polsce - większe zarobki. Po za tym mam wrażenie, że za granicą ludzie są bardziej otwarci, mili, przyjaźnie nastawieni do drugiego człowieka


Jastrzębianki: Mają miliony na koncie, co byś zmieniła w Jastrzębiu?
Kamila: Na pewno ulepszyłabym szkoły, żeby były lepsze warunki do nauki, żeby były bardziej nowoczesne i przyjemne. No i pewnie jakieś kluby, miejsca gdzie można się spotkać ze znajomymi.
 

Jastrzębianki: Czy już teraz masz jakieś plany na przyszłość?
Kamila: Chciałabym iść na studia, ale nie wiem czy w Polsce. Myślę nad psychologią, filologią angielską albo turystyką. No i chciałabym mieć kochającego męża, dwójkę a nawet trójkę dzieci i najlepiej żeby pierwsze było chłopczykiem.
 

Jastrzębianki: Zdarza Ci się oceniać ludzi po wyglądzie?
Kamila: Zdarza mi się, ale to jest tylko takie pierwsze wrażenie, pierwsza ocena, ale później jak poznam daną osobę to oczywiście te zdanie może ulec zmianie.
 

Jastrzębianki: Jest coś, czego nie lubisz w ludziach?
Kamila: Nie lubię jak oszukują samych siebie i wszystkich dookoła, jak się zbyt łatwo poddają. I to wszystko, bo ludzie ogólnie są mili i fajni. 


 W dzisiejszym poście, nasza bohaterka - Kamila została przedstawiona w dwóch stylizacjach. 
Bardzo dziękujemy Kamili za udział w projekcie i za to, że miała odwagę pokazać się innym!
 

37 komentarzy:

  1. GENIALNY PLECAK! Ta Kamila jest faktycznie pozytywną osobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taki zegarek są świetne! Kamile kojarzę ze szkoły o ilę się nie mylę to też chodzi do ZS3 tak?:)) Uśmiech faktycznie ma fajne hehe i stylizacja też niebanalna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie ma szczery i ładny uśmiech:) pozytywna dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. OO Kamilcia jak zwykle dobrze wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że laska na topie, wyluzowana z zniewalająco pięknym uśmiechem... DZIEWCZYNA MARZENIE !!!! tak trzymaj Kama ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja z bluzeczką z falbankami jest świetna! Nie myślałam, że falbanki mogą tak pasować do trampek! Widać, że dziewczyna jest szczera i "myśląca". No i to imie, moija wpółlokatorka też jest Kamila i genialne z niej babka!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda, ekstra zegarek!
    A uśmiech ma faktycznie fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma super bluzkę i plecak :))
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna dziewczyna:) ma fantastyczny plecak!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek, bluzka, plecak i zegarek <3 I pozytywna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna notka, a co do pytania, to odpowiedź brzmi następująco 'nie', a dlaczego pytacie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super - bardzo podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, koturny :) fajnie wygląda ta dziewczyna, sympatyczna bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wygląda ;)
    a co do kiślu to polecam całą serie! lepsze niż te zwykłe ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. spokojnie, jestem niewielka - niewiele ponad 160 cm :]
    i dziękuję ogromnie za komentarz :*


    świetna bluzka i sweterek w drugiej stylizacji :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne jest to, że dodałyście dwie stylizacje. Osobiście nie wiem która mi się bardziej podoba bo obie wydają się być fantastyczne! Kurczę, nie dość że dziewczyna jest piękna ma piękny uśmiech to jeszcze potrafi się tak ciekawie ubrać. Podziwiam ją, że nie ubiera się tak szaro, pospolicie, a po prostu nosi to co jej się podoba :) Brawa, brawa, brawa! A Was dziewczyny też podziwiam, że tak wytrwale prowadzicie ten projekt :) Wchodzę na bloga od początku ale szczerze mówiąc myślałam że po tygodniu, góra dwóch od nie wypali. Pamiętam że wyglądał całkiem inaczej, wejść nie było nawet tysiąc, komentarzy po trzy, cztery, tak pusto i bez sensu, ale teraz.. to po prostu tak świeżo, cudownie. Postęp ogromny i trzymam za was kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no proszę bardzo!rzeczywiście pozytywna energia!:)
    ja osobiście kocham jesień mimo tego,że dzis u mnie pada..wkładam kalosze i nie ma problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem dla czego , ale czasem szanuje ludzi za sam uśmiech ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizację ;)
    Zgadzam się uśmiech to najpiękniejszy dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamila Sitarska, Kamila Sitarska :) Znam ją z widzenia ze szkoły i bardzo mi się podoba jej styl bycia jej styl ubioru po prostu cud dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyna ma zniewalający uśmiech, dobry wybór do projektu. Zjawiskowa dziewczyna, która do tego potrafi dobrze się ubrać. Wszystkiego dobrego w życiu! Pozdrawiam ciepło i całuski dla ciebie! Paula

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak słucham piosenki Kings of Leon - Closer to nie wiem czemu ale od razu myślę o waszym projekcie a przede wszystkim właśnie o Kamili!

    Zachwiałaś mą łodzią
    Zostawiając pogrążonego w samotności
    Czy myślisz o mnie,
    Gdzie teraz jestem,
    Gdzie teraz śpię
    Czuję się dobrze, lecz jestem już za stary
    2000 lat pogoni zbierają swoje żniwo


    Dziewczyna jest nieziemska :) Ale jeszcze jej nie spotkałem w Jastrzębiu :) Pozdrawiam i będę szukał Ciebie niebiańska dziewczyno

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka z drugiej stylizacji jest świetna :D.
    Proszę o adres e-mail, żebym mogła wysłać pytania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jasne, tylko piszcie, która odpowiada ;).
    Potem wyślę pytania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się jej ostatnie zdjęcie i to, ze caly czas jest uśmiechnięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kamilo masz przepiękny uśmiech i cała jesteś piękna :) Uważam również, że każdy bohater z tego bloga ma w sobie coś wartego uwagi chociaż przyznam szczerze, że na mieście nie spotkałam nigdy nikogo z was :) Od teraz będę się rozglądać uważniej :) Projekt jest bardzo fajny, wykonanie też niczego sobie i wiecie co? Teraz tak sobie myślę, że ten cały prezydent miasta powinien Wam podziękować, że tak ładnie promujecie to miasto! Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzaam się z anonimowym .

    (...) powinni wam podziękować za to że tak ładnie promujecie miasto ;)

    dokładnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję, bardzo mi miło :) Fajny pomysł miałyście na ten projekt, gratuluję ! :)
    Obserwuję aby odwiedzać was częściej, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog :) mega mi sie ta inwencja podoba pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda na bardzo pogodną i wesołą dziewczynę;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jej uśmiech, plecaczek i sweterek - super, super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciłbym się z nią umówić bo chociaż jej nie poznałem osobiście to już mnie kręci :>

    OdpowiedzUsuń