2 października 2011

Bartłomiej Michalczyk

Kolejnym odważnym chłopakiem, który wziął udział w naszym projekcie jest Bartłomiej Michalczyk. Za każdym razem jak go widziałyśmy na mieście wyglądał inaczej, także nie wiedziałyśmy czego tym razem się spodziewać, ale jedno było pewne - przyjedzie na desce.











 
buty - Gravis 
spodnie - SH
sweter - SH
koszulka - House
czapka - prezent 
okulary - skateshop
słuchawki - trust

Bartek jest świetnym chłopakiem, który nie dość, że jest przemiły to jeszcze rozmowny.

Jastrzębianki: Mając możliwość wybudowania czegoś w Jastrzębiu, co byś zrobił?
Bartłomiej: Porządny skate-park, chociaż ostatnio nie mogę jeździć. Parę klubów, no bo co tu można robić? No wiecie, KFC, jakiś rynek. 

Jastrzębianki: Czy masz coś przeciwko kupowaniu ubrań w lumpeksach?
Bartłomiej: Szczerze? Ja mam wszystko z lumpa. Ogólnie tylko dodatki, buty kupuje w normalnym sklepie.  

Jastrzębianki: Gdybyś mógł coś w sobie zmienić - co to by było?
Bartłomiej: Na pewno chciałbym schudnąć - brzuch i nogi przede wszystkim. I zmienić zęby. A z charakteru? Czasem za bardzo pajacuje, albo mówię rzeczy których nie powinienem mówić. 

Jastrzębianki: Czym się interesujesz?
Bartłomiej: Na pewno deska, jeżdżę od 5 lat. Interesuje się też repliką bronią, ASG. Dużo też gram na komputerze, przeważnie w "Heroes of Newerth". 

Jastrzębianki: Nawiązując do jazdy na deskorolce, wiąże się to pewnie z ogromną ilością upadków. Miałeś kiedyś jakieś poważniejsze kontuzje?
Bartłomiej: Wiecznie coś jest, krwiak na udzie, skręcone nadgarstki, kostki. No i teraz dwa razy skręcone kolano i uszkodzona łękotka.

Jastrzębianki: A jakieś osiągnięcia?
Bartłomiej: Parę razy co prawda wygrałem coś na deskorolce, ale to nic wielkiego. Chociaż wiecie, nie każdy wygrywa. 

 Jastrzębianki: Czego nie lubisz w mieszkańcach Jastrzębia?
Bartłomiej: Przede wszystkim braku tolerancji, to podstawa. Ogólnie, że nie potrafią się niczym zająć i zaczepiają Cię jak idziesz. Dobrze, że na zaczepianiu zwykle się kończy. 

Jastrzębianki: Co najchętniej jesz?
Bartłomiej: Spaghetti! Ale lubię jeść coś co sam zrobię, przeważnie to właśnie ja robię obiady w domu.

Jastrzębianki: Czy masz już jakieś plany na przyszłość?
Bartłomiej: Z nauką nie mam żadnych planów! Nie mam pojęcia co będę robić, a jestem już w klasie maturalnej. Myślałem trochę nad filmówką, ale to takie gdybanie. Na pewno nie chce ciężko pracować fizycznie. Chciałbym jeździć na desce, ale w Polsce nie da się zarabiać na tym. I co ważne, chciałbym zostać w Polsce, ale nie w Jastrzębiu. Jednym z powodów dla którego nie chciałbym mieszkać w tym mieście są właśnie ludzie..


Chciałyśmy bardzo serdecznie podziękować Bartkowi za to, że wziął udział w naszym projekcie! A tutaj link do strony na której możecie zadawać pytania Bartkowihttp://formspring.me/baartkoo



54 komentarze:

  1. a pozdrowienia dla kury i matiego : D?

    OdpowiedzUsuń
  2. a tam dla kury i matiego, GDZIE POZDROWIENIA DLA PAULINKI?! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ehhh.. Nie pozdrawialem, jakbym byl w telewizji to bym pozdrowil :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ubrany! :) http://wierszokletka-pierwszewiersze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pytanie czy chciałby coś zmienić w sobie a odpowiedź-chciałbym schudnąć brzuch,nogi ano i zęby-dziwnie zabrzmiało!:D
    ale jest interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe, ma poczucie humoru ;) fajna czapa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba pierwszy facet tutaj, którego styl jest okej :]pasuje Ci to, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Bartek! Jakie ciacho! Znam go z widzenia i go ubóstwiam! Dziewczyny macie +1000000000000 wejść na bloga ode mnie za tego typka! Kocham Was za jego zdjęcia i wywiad z nim! On jest przesłodki!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Do FISH:
    Faktycznie, dziwnie to zabrzmiało. Dzięki za uwagę, już to zmieniłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zaproszenie na facebooku :) Świetny pomysł z tym projektem, a chłopaka kojarzę ze skateparku bo ja też jeżdżę, ale dopiero zaczynam także długa droga przede mną :) Świetna czapka i w ogóle wydaje się sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna koncepcja bloga. Fajny chłopak, miły wywiadzik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy projekt :)

    Zapraszam na mojego bloga
    o tańcu i życiu prywatnym:

    www.danse-macabbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bartek Michalczyk to największe ciacho w mieście!!! Cała szkoła dziś po kątach gadała o tym że brał udział w tym projekcie i stąd tutaj jestem. BRAWOOO!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to będzie miał teraz chłopak branie:-D

    OdpowiedzUsuń
  15. O MATKO JESTEM DZIEWCZYNĄ NAJWIĘKSZEGO CIACHA W MIEŚCIE! HAHA ALE FAJNIE :D:))

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł na ten projekt!! :) fajny chłopak, widać że miły:) pozdawiam i zapraszam, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żal jakaś laska tu pisze,że jest dziewczyną tego słodkiego pana, marzenie kurczę. Ale niech sobie marzy, haha. Z tego co mi wiadomo on jest wolny! Także laseczki - do roboty :) A Bartek jest fajny z wyglądu :) Ogólnie myślałam że to taki narcyz, zakochany w sobie, kupujący w markowych sklepach ubrania typek, a tu proszę jak pozory mylą.Już nigdy nie będę oceniać ludzi po wyglądzie. Bo niby ciacho, niby słodki, niby chce się go zjeść i palce lizać, ale poważnie myślałam że to jakiś taki cymbał. Pomyliłam się!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. niczego sobie ten chłopaczek :)
    a ten mój "fotograf" jest najbardziej osiągalny i co najważniejsze mój osobisty :)
    i miło słyszeć, że słodko razem wyglądamy :)
    + zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten projekt ...obserwuję blog ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki on słodki !!
    Zgadzam się . A ja szanuję Małgorzatę Sochę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo się cieszę,że aż tak pobudza do uśmiechu ;) Coraz ciekawiej tu u was,naprawdę macie stylowcyh ludzi w Jastrzębiu ! Za niedługo zabraknie wam 'materiałów' i będziecie musiały rozbudować swoją działalność na dalsze krańce - czego z całego serca życzę !;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże, pamiętam jak Michalczyk mi się podobał gdy miałam 12 lat ;D
    I bardzo dziękuję za przemiły komentarz! Cieszę się, że ktoś to przeczytał, a już wprost wznoszę się ku niebu, kiedy ktoś myśli podobnie i podziela moje zdanie. Ja osobiście uważam, że Wasz pomysł na bloga jest niebanalny i wręcz fantastyczny! Wiadomość o nim rozeszła się po całym Jastrzębiu w mgnieniu oka i trzeba przyznać, że sporo dziewczyn delikatnie liczy na znalezienie się tutaj ;). Na prawdę świetny pomysł na szlifowanie się w dziennikarstwie i pokazanie ludziom, że nie trzeba być nudnym, pospolitym szaraczkiem. Gratuluję i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam jak robiłyście mu fotki na jarze hehe i się zastanawiałam o co chodzi ale potem od koleżanek się dowiedziałam, że Bartek jest tutaj więc weszłam. Bardzo jest fajniusi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny styl, najbardziej podobają mi się.. słuchawki :P. Sympatyczny chłopak!

    OdpowiedzUsuń
  25. o co tutaj chodzi, skad wy ludzie wiecie kim jestem wogole ;o

    OdpowiedzUsuń
  26. też jeżdżę na desce, ma fajne słuchawki ^^ !

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki! :) tak, w sumie mozna powiedzieć, że jesteśmy zgrani :) a covery wolę dodawać na takie portale jak myspace czy wrzuta, gdzie nie widac mojej twarzy.. :P ale może kiedys się przełamię :D
    ciekawy chłopak :)

    zapraszam :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czemu nie odpowiadać na pytania na formspingu????????? A Bartek no cóż co się będę okłamywać no świetny jest :) Nie powiem że wolałabym go bez ubrania ale no cóż tak też jest fajnie hehe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiadamy na wszystkie pytania tylko po prostu nie siedzimy 24h na dobe na komputerze :) Ale w wolnej chwili wchodzimy na formspringa i odpowiadamy na parę pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ha, bardzo dziękuję. I podoba mi się Wasz projekt, to jest coś jak praca u podstaw, pokazuje, że nie tylko największe miasta dobrze ubranymi ludźmi stoją. Szkoda, że zdjęcia nie są ciut lepsze, no ale trudno.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiada się ciekawie! :)

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    Pozdrawiam!

    http://przystankowa-ballada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe po co mu ten formspring jak ja mu zadaje pytanie a on nie raczy odpowiedzieć, już gwiazdorzy... :) Przykro mi, no ale cóż - piękny, słodki i w wywiadzie wydaje się być przemiły - idealny chłopak i do tego gotuje!

    OdpowiedzUsuń
  33. nie jestem w stanie odpowiadac odrazu na pytania, dzisaj odpowiedzialem i zaraz znowu sprawdzam ;oooo

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty! mój magiczny brat nie jest sztampowy!
    Niewąskie zdjęcia mu poczyniłyście ;)
    Pzdr B.M.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bracie Bartka, dziewczyno Bartka, prowadzące albo Bartku - dasz mi swój numer telefonu? Kto mi da Twój numer bo normalnie padne jak go dostanę?:) Jesteś przeboski od miesiący się za Tobą oglądam a teraz dzięki temu super projektowi mam Twoje zdjęcia na komputerze i informacje o Tobie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No gratuluję stylu! :) Bardzo mi się podoba. Co do planów na przyszłość filmówka fajna :) Jazda na desce rzeczywiście wielkiej przyszłości w Polsce nie ma ;|
    Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń ;)
    Ewcia :))

    OdpowiedzUsuń
  37. LOL ludzie, on naprawdę ma dziewczynę, ale sie uśmiałam czytając te komentarze, normalnie WU TE EF??

    OdpowiedzUsuń
  38. co ten chłopak gada ? . O_O
    nie jest gruby;)


    Zapraszam na naszego bloga -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten to się już Wam w ogóle udał - całość super + wywiad + zdjęcia. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  40. Z tymi lumpeksami koleś ewidentnie ściemnia - nie ma takich fajnych swetrów czy spodni w lumpach. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  41. najwyraźniej tam nie byłes, lub nie umiesz szukać;) ja mu wierze ba sama tez mam połowę rzeczy z lumpa ;P

    OdpowiedzUsuń