22 września 2011

Mania

Bluza "bejsbolówka" połączona z koszulą w kratę, a do tego oryginalne i genialne buty skłoniły nas do tego, by zaprosić Manię do naszego projektu. I na szczęście - zgodziła się.



 



 

Uroczo uśmiechająca się Mania odpowiedziała na zadane przez nas pytania:

Jastrzębianki: Interesujesz się modą?
Mania: Tak, interesuję się modą, przesiaduję na blogach, różnych stronach, szukam inspiracji. Ale też kocham zwierzęta, chciałabym mieć szczurka.

Jastrzębianki: Czy jest ktoś kto jest Twoją modową inspiracją? 
Mania: Jeśli chodzi o osoby znane, to nie. Bardziej inspiruję się blogami o modzie, i ciągle dążę do swojego własnego oryginalnego stylu.

Jastrzębianki: Czy zwracasz na siebie uwagę przechodniów?
Mania: Rzadko spotykam się z jakimiś komentarzami na temat mojego stylu, z resztą nie robię żadnego ŁAŁ.

Jastrzębianki: Czy masz swój idealny plan na przyszłość? 
Mania: Hmm, jeszcze nie wiem jaka będzie moja wymarzona praca. Może będzie to coś związane z modą. Ale póki co kierunek - Anglia ; )

Jastrzębianki: Czy zdarza Ci się oceniać ludzi po wyglądzie?
Mania: Różnie z tym bywa. Staram się nie, chociaż przecież mówi się, że nasz styl nas odzwierciedla.



Na zdjęciach poniżej jest Mania z Kasią - naszą następną bohaterką. Już teraz możecie zobaczyć co was czeka w najbliższym czasie: 


 

Bardzo dziękujemy Mani za to, że zgodziła się wziąć udział w projekcie, jesteśmy naprawdę zadowolone z współpracy z Manią jak i Kasią.  



Jeśli macie jakieś pytania, wątpliwości, sugestie, rady czy uwagi to prosimy o pisanie komentarzy pod notką, bądź na formsping'u - http://www.formspring.me/jastrzebskamoda 


42 komentarze:

  1. Jezu już ją lubię- jak chce mieć szczurka :) powiedzcie jej koniecznie, żeby kupiła dwa, bo jednemu jest smutno samemu.
    Miałam takie same buty jak Mania :D
    Pozdrawiam, na prawdę miło się u Was przesiaduje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mania ma świetną bejsbolówkę! Kasi za to ukradłabym buty:-) Fajnie, że w końcu jest nowy post!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie widziałam jeszcze takiego połączenia bejsbolówki z koszulą co jest dosyć specyficzne ale i ciekawe :) fajna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny:-* Ostatni rok licencjatu (teraz) i 2 lata magisterki... Mało już!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać kolejnej bohaterki bo po ostatnich zdjęciach widać że warto czekać nawet rok :) hehe ;) Ale Mania też jest super niby taka nieśmiała, ale w takich to diabełek siedzi hehe :) stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice style ! Thanks for your nice comment, if you follow my blog I will be happy to follow back ! Kisses

    www.fashionandcookies.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah zgadzam się :)) biedornkowe rzeczy czasem naprawde rlz;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne foty,szczególnie te dwie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam wczoraj pod galerią i tak patrzyłam i myślałam o co chodzi hehe i od rauz pomyślałam o tym projekcie ale nie byłam pewna więc weszłam na bloga no i są te dziewczyny którym robione były zdjęcie hehe cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie trzeba, z ręką już jest coraz lepiej, serio, nic się nie stało.
    Świetna ta bejsbolówka!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia ma idealne buty!! :))
    No, wiesz, co, akurat ten termin chyba odpada. Może w ostatniej chwili coś kupię, jak okaże się, że jednak pojadę. Kurczę, może się spotkamy na koncercie. :))
    Oj, klasa b-ch wykańcza. Biologia, chemia, fizyka- tym bardziej w pierwsze klasie i oim liceum nie jest łatwo.
    B-ch-owcy łączmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam carmex :) moze nie kazdemu odpowiada ziolowy smak ale sa tez opcje truskawkowe i wisniowe. ja zawsze uzywam naturalny wariant ! sprobuj koniecznie bo niesamowicie nawilza usta :))) sliczna bejsbolowka !

    OdpowiedzUsuń
  13. bejsbolówki bardzo na czasie:)))
    - ja Wrocław:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. serdecznie dziękuję :* jest mi bardzo miło :)
    super pomysł na bloga ! Zachwyciły mnie włosy Mani i bluza Kasi! obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne są te bejsbolówki tylko szkoda,że teraz są w większości sieciówek i stało się to trochę oklepane :( ale za to buty bardzo pro!
    dziękuje za komplementy :**!!
    PozdrawiaMademoisellePoisson
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Mania ma genialne buty! świetne są!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. już podoba mi się ta Kasia =D .
    jeszcze nie spotkałam się z połączeniem koszuli w kratę z bejsbolówką , ale buty bardzo mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna ta bejsbolówka też muszę sobie taką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest nude ale kolory są przekłamane, taka wada niestety;D och mi by się nie chciało robić tak wywiadów!;D leniuszek ze mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy styl ubierania ma ta dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog :) A dziewczyny mają naprawdę ekstra buty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękna jest ta Mania :D Jej włosy, te spojrzenie no i stylizacja po prostu cud i miód:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bejsbolówka i buty są magiczne :) Men, dziewczyny świetny blog, świetny pomysł no i świetnie, że promujecie taką dziurę jak Jastrzębie :D Niech Polska widzi jacy jesteśmy sławni i fajni hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetnie wyglądacie razem!!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ( czytaj. Mania i Kasia ) powinnaś dodawac więcej takich ich wspólnych zdjęć:) są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna ta kurtka, modnie się ubieracie!
    Kochana, zajmuję się fotografią od niedawna więc bardzo proszę cię o opinię moich zdjęć w komentarzu do najnowszego postu, zapraszam cię również na moją Fan Page na Facebooku! Ciekawi mnie fakt czy dalej się rozwijać, czy podobają ci się moje zdjęcia! http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka/279037695457142

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy kolejna bohaterka? Mania mi się podoba, ale nie mogę się doczekać nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna koszula, a ta bejsbolówka! Zawsze taką chciałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluza! Uwielbiam Waszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  30. Do Anonimowy:
    Kolejny bohater już dziś wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kaśka ?! Pfhahahahahaahahaha. Kogo wy wzięłyście ? :D. Wasz blog był zaje*isty,ale teraz jest jedynie dobry -.- Tak się upokorzyć ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za odpowiedź :) Mania wydaje mi się bardzo pozytywną osobą a do tego wygląda świetnei dlatego życzę jej mnóstwo sukcesów w życiu ;0

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasia iii Kasia Moja ale nie raczyla mi powiedziec ze .. XD <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Mania, Mania już teraz nie będzie mi się kojarzyć z psem (bez obrazy, ale tak mój psiaczek się nazywa) ale i z przesłodką dziewczyną, która z pozoru jest skromna, cicha ale cikawe co tam w niej siedzi! Super!

    OdpowiedzUsuń