25 września 2011

Kasia

Jak zobaczyłyśmy Kasię to pomyślałyśmy, że właśnie takich osób szukamy - odważnych i wyróżniających się z tłumu. Wszystko w jej stroju nas zachwyciło, a jak dowiedziałyśmy się, że sweter który ma na sobie kupiła 20 minut przed spotkaniem i to za jedyne 7 złotych w SH to po prostu szczęka nam opadła.








 

Kasia jest najbardziej rozgadaną bohaterką, jaką do tej pory miałyśmy więc spędziłyśmy z nią ponad godzinę. Ale było warto, bo jest naprawdę świetną dziewczyną. 


Jastrzębianki: Czym się interesujesz?
Kasia: Modą! Moda to dla mnie całe życie! Potrafię sobie odmówić przyjemności, aby kupić sobie coś upatrzonego . Fotografia jest czymś co lubię . Lubie fotografować ludzi. Z ciekawszych życiowych doświadczeń mogę dodać, że  uczestniczyłam w programie „Taniec  gwiazdami”, a także miałam  dostęp do garderoby i backstage. Miałam także przyjemność pracowania ze stylistką  i lekcje z profesjonalnym fotografem – zatrudnionym w stacji telewizyjnej TVN. Chciałam dodać , że kiedyś byłam nie akceptowana z powodu tuszy – ważyłam ok. 75 kg, dziś ważę ok. 55, a teraz jestem nieakceptowana z powodu kontrowersyjnego ubioru. 

Jastrzębianki: Czy ludzie zwracają na Ciebie uwagę? 
Kasia: Tak , bardzo często się za mną oglądają. Większość Jastrzębian wyśmiewa się z  moich  stylizacji , po prostu nie są zachwyceni moim wyglądem. Myślę, że budzę pewnego rodzaju kontrowersję.  Tyle mówi się o tolerancji, że powinniśmy być tolerancyjni i otwarci na różne poglądy, a w Jastrzębiu nie ma tego typu przejawów. 

Jastrzębianki: Gdybyś miała możliwość wybudowania czegoś w Jastrzębiu, co to by było? 
Kasia: Co bym zbudowała?! Dużo, dużo więcej sklepów i second handów. Lumpy to podstawa. No i jakieś mega super odjazdowe miejsce na piątkowe wieczory  - oczywiście mówię o ludziach w wieku 13-17 lat. 

Jastrzębianki: Twoim zdaniem Jastrzębianie potrafią się fajnie ubrać?
Kasia: Przechodząc po rożnych „dzielnicach” Jastrzębia można naprawdę znaleźć "dobrze" ubranych  ludzi . Wydaje mi się, że dziewczyny – bo to one najczęściej wychodzą naprzeciw „trendom”, boją się pokazać w czymś kontrowersyjny, czymś w czym by się wyróżniały. Ja taka nie jestem. Uwielbiam się wyróżniać. 

Jastrzębianki: Czy lubisz swoje miasto?
Kasia: Jastrzębie jest bardzo nierozwiniętym miastem jeśli chodzi o tolerancję. Ja żyję tak jakbym żyła w Londynie, gdzie nie zwraca się uwagi na „inność”  i nie wyśmiewa się osób, które wyróżniają się  i odzwierciedlają siebie po przez swój ubiór. 

Jastrzębianki: Masz jakieś plany na przyszłość?
Kasia: Jasne! W tym roku planuję perfekcyjnie nauczyć się języka angielskiego i za dwa lata wyjechać do krajów zachodnich : UK , IRL.  I zarobić pieniądze , które wydam na ciuchy. No i moją przyszłość wiąże na pewno z modą, ale chciałabym rozwijać swoją pasje na arenie międzynarodowej. Myślę też o pracy projektanta mody . 


Kasia chciała jeszcze dodać coś od siebie: "Uważam, że jeśli chcemy dobrze wyglądać nie musimy wydawać na to dużych pieniędzy, wystarczy, że wejdziemy na lookbook.nu i propozycje mega super stylizacji przerobimy na dostępne i uniwersalne ciuchy marek dostępnych w mieście."


Bardzo dziękujemy Kasi za udział w projekcie!



43 komentarze:

  1. Zakochałam się w Kasi. W jej oczach. W jej stylizacji. W jej skarpetkach. W jej butach. W waszym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam że za bardzo się przechwalała. jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowała mnie ;) Jest boska ^^
    Pozdrawiam :)
    P.S. co do książki ... na razie nikt prócz mojej kochanej kuzynki jej nie czytał. Wydam - przeczyta cała Polska :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super: włosy( choć kolor mi sie nie podoba), buty, spodnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ona ubiera się w sh? jeszcze nie dawno gnoiła ludzi którzy nie ubierali się w markowe ciuchy -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. kita od torebki! cudna:)

    dziekuje, ale nie mam idealnej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna dziewczyna. LUBIĘ JEJ BUTY!!!
    A po za tym...dokładnie mega szkoda, ale może jeszcze kiedyś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale nakłamała,ahahahaha :D . PORAŻKA. Ogólnie fajne cichy,ale niedopasowane. Nie lubię tej osoby także wpis do dupy -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na bloga :) sama o czymś takim przez chwilę myślałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. w życiu bym się nie odważyła by ubrać się tak, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam całą notkę jak i komentarzy i tak:
    1. Blog jest super i pomysł i realizacji i styl pisania itp.
    2. Bohaterzy są bardzo fajni
    3. Co do Kasi to znam ją ze szkoły i z osiedla i fakt, kiedyś jej nie znosiłam bo wyśmiewała osoby, które nie mają markowych ciuchów itp. ale teraz mam do niej neutralny stosunek bo uważam że się zmieniła, każdy może się przecież zmienić, ona wtedy miała z 12, 13, boże każdy był głupi w młodości i popełniał błędy ale po wywiadzie, po tym jaka teraz jest, da się z nią pogadać normalnie itp uważam,że zmieniła się na lepsze i jest całkiem fajna
    4. Nie możecie uważać że blog czy wpis jest do dupy dlatego że nie lubicie bohaterki no opanujcie się, dziewczyny przecież nie znały Kasi wcześniej i nie wiedziały jaka była a musicie przyznać że z tłumu się wyróżnia i jest fajnie ubrana więc na projekt się nadaje
    5. Wielu ludzi wyzywa ją bo inaczej się ubiera, ubiera się fajnie, orygianlnie i po swojemu co mi się osobiście podoba i trochę jej zazdroszczę bo ja nie mam na tyle odwagi, ale powiem tyle
    - Kasia dobrze, że się zmieniłaś i nie wstydzisz się tego, że kupujesz w lumpeksach bo to normalne i gadałam z dziewczynami na twój temat z osiedla i zmieniłyśmy o Tobie zdanie.

    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od teraz Kasia będzie mi się śnić po nocach istne cudo.

    PS: DOBRZE ŻE JEST TEN BLOG BO INACZEJ NIE WIEDZIAŁ BYM ŻE MIESZKA W MOIM MIEŚCIE TAKA LALA ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra jest ! już w poprzednim poście było widać jej wyjątkowość.Czekam aż założy własnego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że spoko dziewczyna, odważna:-) Podziwiam za odwagę bo sama miałabym opory wyjść w takim stroju (zwłaszcza chodzi mi o różowe skarpetki;-) ) ale do jej przebojowości to pasuje:-) Pozdrawiam dziewczyny i czekam na kolejny wpiiis!:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :)
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ma bardzo fajny styl;)

    a torba świetna;*


    Zapraszam na naszego bloga -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale w tym Waszym mieście fajnych osób :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie się ubiera. Polubiłam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A dla mnie Kasia jest ciekawa osobą. Widać,że lubi to co nosi i czuje się w tym swobodnie,a tu głównie o to chodzi :) Każdy ma inny styl i gust dlatego fajnie jest czasem popatrzeć na coś odmiennego,spontanicznego :)
    może i ja bym nie odważyła się tak ubrać,ale jestem pełna podziwu jeżeli chodzi o styl,jest taki indywidualny i niespotykany

    OdpowiedzUsuń
  20. woooow bopmba :D dziewczyna ma fajna fryzure i odwage zeby sie tak ubrac ;D nic tlyko pogratulowac;))

    OdpowiedzUsuń
  21. akurat ta stylizacja do mnie nie przemawia, moim zdaniem delikatny materiał spodni nie pasuje do takiego grubego swetra, ale widać, że dziewczyna ma swój własny styl, super! :)

    zapraszam:
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. oj dziękuje bardzo po raz kolejny za górę komplementów!:* ja kocham jesień!zdecydowanie!
    piękne buty ma ta dziewczyna,widać oryginalnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  23. We love you and your style! You are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  24. też szukałam takiej i w tej się zakochałam.
    Gdyby nie fakt, że miałam wypłatę to też bym latała za tańszą czy dłużej bym oszczędzała ^^
    nie, kotek nie mój, chociaż jest taki boski i śliczny, że chętnie bym przygarnęła, ale nie mogę.

    Miło mi, że tak odwiedzacie mojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój styl, cała Ty, Twoja osobowość jest magiczna :) Jestem z Jastrzębia i teraz jestem z tego dumna! Bot u właśnie TUTAJ W MOIM MIEŚCIE są tak fajne osoby które są bohaterami jak i założycielkami projektu.
    BRAWA!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa osoba, oryginalnie ubrana. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  27. haha czytając komentarze też bym jej nie polubiła, skoro prawie każdy mówi jak wyśmiewała ludzi, którzy ubierają się w sh. I trochę to jednak obrzydliwe, że nie wyprała tego swetra przed założeniem go na siebie... co jak co ale higiena to podstawa. Nie nie, ja jej mówię nie.


    Co do bloga to jest super, jak skończycie w Jastrzębiu, to może zacznijcie jeździć po całym kraju!!:D pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. pozdrowienia i całuski z Poznania :) Kochamy wasz projekt i codziennie wchodzimy na waszego bloga i nie możemy się doczekać aż może kiedyś wpadniemy zobaczyć tamto miasto :) jesteście super!!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo bardzo mi się podoba <3 !

    OdpowiedzUsuń
  30. Najważniejsze, że dziewczyna ma swój styl - i się nie wstydzi nie boi i nie obawia. Podziwiam takich ludzi wręcz ich kocham hehe :) Znam Kasie ze szkoły i zawsze spoglądam na nią takim wzrokiem z lekką zadzrością ale i uprzejmością bo jest moim zdaniem naprawdę słodka i fajna i do tego potrafi się ubrać :)
    Co do projktu dowiedziałam się o nim dzięki właśnie udziałowi Kasi w tym projekcie bo dziewczyny w szkole coś zaczęły o tym gadać i cieszę się że tu trafiłam bo projekcik super po prostu genialny pomysł!! Nie wiem skąd to wzięłyście ale po prostu należy wam się medal i to złoty!

    OdpowiedzUsuń
  31. To dalej ja hehe;) Zapomniałam dodac że superowo by było jak byście częściej pisały na facebooku różne newsy np o spotkaniach o planach o bohaterach i co u was itp pomyślcie może nad tym bo ja jestem bardzo ciekawa jak to u was jest i w ogole:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty są fantastyczne :D Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę ze ten anonimowy może by w końcu się przedstawił skoro już takie głupoty pisze ,przeważnie mięczaki chowają się za anonimowością .

    Janusz S.( fotograf )

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest super - ta stylizacja, ten sweterek, spodnie, ta odwaga. Ah no, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się to jak się ubiera, szanuje ludzi ktorzy maja włąsny styl, ale kiedy robią to z dystansem do siebie i innych. Znam Kasie i nie lubie w niej tego ze sie przechwala i za przeproszeniem , sie wozi ,

    OdpowiedzUsuń
  36. Zbyt pewna siebie, ale kurczę - fajna dziunia. Tylko ten kolor wlosów zielony mi się nie podoba. Ale strój super!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna dziewczyna, świetny styl ;) !
    Czegoś takiego szukałam zdecydowany plus ;)
    chyba jako jedna z niewielu mnie oczarowała ;)
    ...niby nic specjalnego, a jednak to jest to <3

    OdpowiedzUsuń