4 września 2011

Chibi

Kolejną osobą dzięki której nasz projekt ma szansę wciąż istnieć jest Chibi. Patrząc na zdjęcia od razu można zauważyć podobieństwo w stylu ubierania się do naszej poprzedniej bohaterki, nie zdziwi Was więc fakt, że dziewczyny są siostrami. Oryginalny strój, który niewątpliwie wyróżnia Chibi wśród przechodniów, zielone włosy i cudowne bransoletki zauroczyły nasze serca.






Ciągle śmiejąca się Chibi zgodziła również odpowiedzieć na kilka naszych pytań.

Jastrzębianki: Skąd czerpiesz inspirację?
Chibi: Hmm, może trochę ze sceny visual kei i j-rocka.

Jastrzębianki: Czy zwracasz na siebie uwagę swoim strojem?
Chibi: O tak, na pewno. Jak przechodzę to ludzie zawsze na mnie patrzą.

Jastrzębianki: Wyglądasz bardzo młodo, zdradzisz nam ile masz lat?
Chibi: No jasne, mam 21 lat.  



  Bardzo dziękujemy Chibi za to, że poświęciła nam swój czas i zachęcamy do wyrażania własnych opinii na temat stylizacji.
 Mamy również prośbę do Anonimów, które dodają komentarze, a konkretniej do tych osób, które uważają że są idealne do naszego projektu. Jeśli macie ochotę wziąć udział jako bohater- napiszcie wiadomość na facebook'u lub mailu (viktoriaskrzypiec@vp.pl) i  dogadamy się nad możliwością udziału. Pozdrawiamy! :)



34 komentarze:

  1. Cóż, a tak bardzo nie wierzylam w wasz projekt, dziewczyny. A tu co? On nadal trwa. Powodzenia i sił w dalszych staraniach. ;'* A co do Chi... no coż, jej styl dość często zdarza mi się podziwiać w realu i chyba wyszystko jej już na ten temat powiedziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna stylistyka ; ) super to wyglada ; *
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiedziałabym, że dziewczynka ma ponad 20 lat, matko boska! Wygląda na 15:) Piękna stylizacja i faktycnzie podobna do siostry :) Zaraz napiszę jeszcze komentarz tej siostrze bo obie mnie zachwyciły:P:P Piękny uśmiech, super projekt, matko ale tu fajnie!:)):) Dzięki za zaproszenie na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo młodziutko wygląda (taa, odezwała się haha ;D). Nie dałabym jej 21 lat ;) świetnie wygląda, ma fajne włosy, bardzo na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda ślicznie, jest szczuplutka, i pięknie jej w tej spódniczce :)
    ja motyw kwiatów, kocham!!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta fryzura jest świetna!
    I naprawdę jest podobna do siostry.

    OdpowiedzUsuń
  7. podobne są ;)
    dobrze, że ma własny styl!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny styl !
    Spódnica jest cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  9. miałyście cudowny pomysł co do tego projektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bransoletka jest piękna!!! Świetna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, to obrazek z filmu Remember Me ;)
    kolejna stylizacja totalnie w nie moim stylu, więc się nie wypowiem. Ale podziwiam, zawsze podziwiam takie osoby. I nie wygląda na 21 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. są bardzo podobne!:) odważny styl!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna dziewczyna i fajny strój, tylko te buty mi nie pasują, nie jestem ich fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo młodziutko wygląda ;)
    ładna ;)

    +dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, widać, że ma swój styl ;)

    może wpadniesz do mnie kochana?:)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję!
    fantastyczny blog!!
    zaprszam do mnie na konkurs:
    http://cottoncandy-alaa.blogspot.com/2011/09/konkurs.html
    będzie miło jak wpadniesz i weźniesz udział w moim konkursie
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna bohaterka w czarnym wydaniu;-). Fajowo;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam pomysł może założycie formsping czy coś takiego i będziemy mogli zadawać wam pytania bo tak dawać ciągle te komnetarze to trochę to nużące. Fajnie by bylo bo np ja mam pare pytan i pewnie inni ludzie tez. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Great look,hon!Love your hair!

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za miły komentarz :) ciekawy blog, podziwiam za taką inicjatywę :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. co nie macie wiecej bohaterow czy co???? dajcie cos nowego ile mozna czekac??? wchodze tutaj codziennie i nic nie wiedze dziewczyny no :P

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze,ze ma wlasny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dramat a nie styl! zero kobiecości..Glany-pogrubiające i skracające krótkie nogi, tandetna branzoletka. nie wiem też o co chodzi z tą fryzurą? spódnica ok,ładnie wyszczupla uda...
    xx krytyczna

    OdpowiedzUsuń
  24. jej wygląda świetnie ! .:)
    a włoski super;)
    dziewczyna oryginalna jest ;)))


    zapraszam na naszego bloga -> ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W życiu nie dałabym jej 21 lat, myśłałam,że ma z 16 hehe :) Super spódniczka i włosy!

    OdpowiedzUsuń
  26. She is amazing and hot girl!

    OdpowiedzUsuń