29 września 2011

blady

     Kolejnym bohaterem jest rozgadany i przemiły Blady - chłopak, który ma swój styl, który ubiera się tak jak chce i jak mu się podoba - za to należą mu się wielkie brawa.






        Po spotkaniu zgodnie uznałyśmy, że mogłybyśmy słuchać Bladego godzinami. Dzięki jego świetnej gadatliwości miałyśmy szansę poznać go bliżej i sporo się dowiedzieć. 


Jastrzębianki: Czym się interesujesz?
Blady: Hmm, interesuje się ludźmi i tym co jest z nimi związane. Koszykówkę też lubię, ale bardziej odpowiada mi forma aktywnego grania niż oglądania, chociaż bywa i tak. Tańczyłem w wielu stylach tanecznych, z różnych kultur, ale praktycznie tylko dla siebie.

Jastrzębianki: Czy podoba Ci się Jastrzębie Zdrój?
Blady: Jastrzębie.. Urodziłem się w tym mieście więc darze go jakimś sentymentem. Ogólnie atmosfera jak i ludzie w Jastrzębiu są w porządku. Szkoda tylko, że ludzie nie chcą rozwijać tego miasta. Jak byłem np. w wakacje w Żorach to tam się strasznie pozmieniało przez zaledwie dwa miesiące. Teraz jak idę tam chodnikiem to jest taki fajny, że mógłbym po nim chodzić z 50 razy. 


Jastrzębianki: Zdarza Ci się oceniać ludzi po wyglądzie?
Blady: Zanim w ogóle spotkam człowieka to nawiązuje z nim kontakt wzrokowy, to prawda, że liczy się pierwsze wrażenie. Wyciągam wnioski z tego jak ktoś mówi, jakie wykonuje gesty, jak jest ubrany. Potem poznaję jego poglądy, rozmawiam z nim i dopiero wtedy jak poznam człowieka mogę go ocenić. 


Jastrzębianki: Jest coś, co bardzo lubisz jeść?
Blady: Lubie jeść wszystko co jest smaczne. Ogólnie jestem dość specyficznym człowiekiem jeśli chodzi o jedzenie - nie lubię warzyw i owoców. Lubię za to jeść lody cytrynowe! Gałka lodów cytrynowych w zupełności zadowala moje podniebienie.


Jastrzębianki: Gdybyś mógł coś stworzyć, wybudować w Jastrzębiu, co to by było?
Blady: To dopiero po studiach, jak będzie praca i pieniądze. Chociaż nienawidzę pieniędzy bo zniszczył moje życie. Pieniądze są według mnie najniższą wartością.. Więc zbudowałbym klub w którym mógłbym spotkać się z przyjaciółmi, posłuchać dobrej muzyki , może jakieś zespoły na żywo.. Fajnie by było. A nie siedzisz na ławce do 2 w nocy z kumplami i myślisz co by tu zrobić.

Jastrzębianki: Dobrej muzyki, czyli jakiej?
Blady: Ogólnie słucham różnorodnej muzyki - jazz, soul, funk, blues, reggae.  Muzyka reggae działa na mnie bardzo pozytywnie. Ogólnie poprawia mi zły humor, chociaż właściwie rzadko mam zły humor bo jestem urodzonym optymistą. Kocham ludzi takich jak ja - którzy z uśmiechem patrzą na świat.


Jastrzębianki: Czy zdarza się tak, że swoim ubiorem zwracasz na siebie uwagę przechodniów?
Blady: Jak zakładam swoje różowe buty to widzę i czuję na sobie wzrok ludzi. Ale ja to mam gdzieś, nie przeszkadza mi to. Moim koledzy wiedzą o co w tym chodzi i nigdy mnie nie krytykują za mój strój. Demotywuje mnie tylko brak tolerancji wśród ludzi, jak przykładowo ubieram szerokie spodnie i wchodzę do sklepu to ochroniarz jak i kasjerki od razu mi się przyglądają spode łba, obserwują. Ale jak mówiłem - ja to mam gdzieś, nie przejmuje się tym. Jak ludzie chcą żyć w swoim zacofanym świecie pełnym uprzedzeń to niech żyją. Chociaż fajniej by się żyło, gdyby ludzie byli bardziej otwarci i tolerancyjni, no ale cóż.


Jastrzębianki: Jesteśmy bardzo ciekawe, czy masz jakieś plany na przyszłość?
Blady: Na pewno chciałbym skończyć szkołę, iść na studia i coś osiągnąć w życiu. Myślę o matematyce chociaż nie wiem czy to wypali.


Jastrzębianki: Co myślisz o kupowaniu ubrań w lumpeksach?
Blady: Bardzo dobry pomysł w ogóle, przynajmniej jak dla mnie, czyli osoby, która nigdy nie miała pieniędzy i której nigdy nie zależało na pieniądzach. Ogólnie prawie wszystko mam z lumpeksów, zresztą rzadko kupuje rzeczy w sklepach. Po pierwsze nie ma oryginalnych i ciekawych ubrań, które by mi odpowiadały.


Jastrzębianki: A Twoje wady? Masz jakieś?
Blady: Moją największą wadą jest to co jednocześnie uważam za swoją zaletę. Jest tak ponieważ ta cecha nie jest do końca tolerowana w społeczeństwie - otóż ja nigdy nie kłamię. Zawsze jestem szczery i mówię to co myśli. Przykładowo, podchodzi do mnie dziewczyna, widzę, że ma nową fryzurę i pyta mnie co myślę o jej przemianie, mimo tego, że widzę, że dziewczyna jest zadowolona z efektu to jeśli ja uważam, że wcześniej wyglądała lepiej - mówię jej to w prost. Po prostu nie potrafię oszukiwać ludzi.


Jastrzębianki: Osobiście cenimy osoby, które są szczere, ale przejdźmy do zalet. Więc?
Blady: Dla mnie największą zaletą jest to, że potrafię negatywne emocje i sytuacje zamieniać w pozytywne. Czasem jest tak, że ktoś ma kiepski humor, jest smutny i jeśli uda mi się wywołać uśmiech na jego twarzy to od razu jestem szczęśliwy.


Bardzo dziękujemy Blademu za to, że poświęcił nam trochę czasu i zechciał wziąć udział w projekcie.




36 komentarzy:

  1. Blady mój ziomie! Nie mogłem się doczekać hehe od godziny tu wchodzę i czekam na nareszcie. Wywiad przekozacki, zdjęcia w dechę :) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za kochany człowiek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wywiad z nim zrobiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry przyjaciel, c-walker, speedcuber, ale i tak jest gorszy ode mnie (w speedcubingu) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ przesympatyczny chłopak! Uwielbiam takich ludzi! Gorąco go uściskajcie w moim imieniu za odpowiedź na ostatnie pytanie! Pozdrowienia Blady! Świetną osobowość dorwałyście dziewczyny;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam go, znam go, ha! :D:D:D On jest cudowny i w ogóle przesłodki, szkoda, że ma dziewczynę :P Wywiad + zdjęcia super! Super robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. www.vickymystyle.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaa ! przypomina mi moją miłość;P dawajcie go więcej,bo mi mało :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Usmiech ma bardzo fajny ;D
    A wywiad.. Super ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jastrzębie NAJLEPSZE!
    Projekt NAJLEPSZY!
    Blog NAJLEPSZY!
    Pomysł NAJLEPSZY!
    Bohaterzy NAJLEPSI!
    Prowadzące NAJLEPSZE!
    Chłopacy NAJLEPSI!
    Stylizacje NAJLEPSZE!
    Kobiety NAJLEPSZE!

    No i Blady- NAJLEPSZY. Niezły wierszyk mi wyszedł nie? Pozdrawiam ul. Wrocławską! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, wierszyk nie najlepszy. Bohaterowie i chłopcy, jak coś.
    Blady modniś, yo bro!

    OdpowiedzUsuń
  12. wedle życzenia - nowy post !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, ale to, bardzo oryginalny :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. blady ma formspinga i jest super :D Wywiad + zdjęcia + blady + wy = super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję:-* No nie narzeka póki co;-) Napiszcie na tego co jest na blogu, nie chciałabym podawać prywatnego, mam nadzieje, że zrozumiecie:-) A! No i kiedy kolejny bohater? Hmmm a może któraś z Was byłaby kolejnym...??:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Blady jaki słodziak! Wydaje się być świetną osobą, czy tak też było? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuje bardzo po raz kolejny1:* to baardzo miłe!
    Hmm nie wzoruję się na nikim a inspiruje mnie po prostu moja szafa,czasem ulica i ludzie choć czasem kiedy szafę otworzę kompletnie nie mam na siebie pomysłu..

    dodałam do obserwowanych,bo zobaczyłam,że gdzieś mi sie zapodziałyscie!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. jest na czym zawiesic oko ;)


    pisałaś, że czekasz na recenzję, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko fajnie- bardzo spodobal mi sie pomysl i inicjatywa. Mam jednak pewien feedback jezeli chodzi o "wyrozniajacy/inny styl". W moim odczuciu polowa z ukazywanych przez Was ludzi chce byc alternatywna na sile. A to juz mnie irytuje.

    Czasami patrzac na ludzi ubierajacych sie w secondhandach i zadajac im pytanie dlaczego robia tam zakupy, uzyskuje odpowiedz: "tam sa inne rzeczy niz w sklepach. W sklepach jest szajs do lansu, a nie noszenia." I tak sobie wtedy mysle, ze tym ludziom chodzi po prostu o to, by sie wyroznic, bo nie lubia aktualnych trendow i slepego, nieswiadomego kupowania wszystkiego co wpych nam Reserved czy Orsay. I dochodze do wniosku, ze to co mowia jej popieprzone. To bycie ALTERNATYWNYM tez stalo sie nurtem, ktory nasladuja jeden po drugim. Kupuja te obrzydliwe kurtki z kreszu w pizdzacych kolorach, czerwone lub camelowe rurki i flanelowe koszule. Jeszcze do tego kapelusik i okulary kujonki- "Teraz czuje sie dobrze". Gratuluje jezeli to jest dla Ciebie wyznacznik posiadania wlasnego stylu.

    Wlasny styl hipnotyzuje innych i jest JEDYNY w swoim rodzaju. Biorac pod uwage przekroj wiekowy bohaterow Waszego bloga z pewnoscia za wczesnie jest na okreslanie ich jako innych/wyrozniajacych sie. To nie jest ICH styl- zaraz pojda na studia i juz beda mieli inny. Teraz ten "oryginalny" styl to bardziej proba identyfikacji z dana subkultura. Druga rzecz to fakt, ze nie maja luzu i niezaleznosci, bo za ich ciuchy placa rodzice. Nie ma w tym nic zlego- taka juz kolej rzeczy.

    P.S. Nie rozumiem tez czym wyroznia sie Blady. Wypowiedz moze i interesujaca, ale zachwyt nad jego stylem jest dla mnie kompletnie niezrozumialy.

    OdpowiedzUsuń
  20. telefonem tylko dlatego, iż moja siostra wzięła aparat na wycieczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę zgadzam się z komentarzem tym ostatnim, ale nie do końca. Blady moim zdaniem się wyróżnia. Ja mieszkam w Jastrzębiu, ale osobiście go nie znam. Jednak idąc ulicą czy w szkole, w sklepie no byle gdzie prawie każdy chłopak wygląda tak samo, koszulka i jeansy. Zresztą ja też. A on, jednak wygląda inaczej. I fajnie!:)
    Fajny projekt, blog i pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozytywny gość! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mega szajbus haha! Blady Kocham Cię mój człowieku! :)
    sjz

    OdpowiedzUsuń
  24. Do pana anonimowego. Nie chcę być alternatywny i to mnie właśnie wyróżnia, że jestem sobą. Rodzice nie płacą za moje ubrania. ; ) Nie utożsamiam się z subkulturą. Żyję w kulturze hip-hopowej. Myślę, że zna pan pojęcia "Hating mainstream is so mainstream". Wiem, że niektórych "bohaterów" tego projektu można tak oceniać. Jeżeli chcę pan coś się dowiedzieć to wypadałoby się przedstawić albo chociaż napisać do mnie wprost...

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny chłopak, jego włosy, uśmiech i to jak się wypowiada - no ideał chłopaka dla mnie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Blady jest super! Dziś go widziałam na mieście w tych słuchawkach i takich super spodniach :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Blady jest zajebisty. co tu dużo gadać. więcej takich ludzi jak on. :D

    OdpowiedzUsuń