13 września 2011

Alicja P

Po godzinie 14.00 z ZS nr 2 w Jastrzębiu wychodzi ogromna ilość osób i właśnie z tego tłumu wyłoniła się nasza kolejna bohaterka - Alicja. Jej niesamowity uśmiech i genialny sweterek (z SH!!!) spowodowały, że Ala jest właśnie tutaj. 












Podczas spędzonego razem czasu zadałyśmy Ali parę pytań:

Jastrzębianki: Gdybyś mogła coś wybudować w Jastrzębiu, co to by było?
Alicja : Na pewno jakiś rynek z klubami, kawiarenkami, żeby wieczorem było gdzie
chodzić, a nie szlajasz się po ulicy bez celu. A, no i większą galerie.

Jastrzębianki: Czy interesujesz się modą?
Alicja : Właściwie to jest tak, że jak robię sesję zdjęciową to muszę wiedzieć jak
ubrać modelkę, jak ją pomalować, ale tak to za specjalnie się modą nie interesuję.
O, modowe blogu lubię przeglądać.


Jastrzębianki: Masz już w głowie jakąś wizję swojej wymarzonej przyszłości?
Alicja : Tak, chciałabym być architektem albo pracować przy organizacji pokazów mody.


Jastrzębianki: Uważasz się za atrakcyjną osobę?
Alicja : Nie, zdecydowanie nie. Gdybym mogła to wymieniłabym sobie nogi na takie chude,
idealnie chude nogi.


Jastrzębianki: Lubisz miasto Jastrzębie Zdrój?
Alicja : Ogólnie je lubię, ale brakuje mi tutaj takiego nocnego życia jakie jest w większych miastach w Polsce czy za granicą.


Bardzo dziękujemy uroczej Ali za udział w naszym projekcie, było nam niezmiernie miło. I serdecznie wszystkich zapraszamy na naszego formspring'a: http://www.formspring.me/jastrzebskamoda

47 komentarzy:

  1. świetna jest ! i wcale nie ma grubych nóg!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna ma piękne imie! Hehe, też jestem Alicja :) Tylko, że Alicja ze zdjęć jest piękniejsza ode mnie ze sto razy :) A grube nogi? Ja bym jej nakopała do tyłka bo moja jedna noga to jej dwie! I ma przepiękne włosy i ten uśmiech :) Hehe :) Dzięki za zaproszenie na facebooku, gdyby nie to nie poznałabym tego bloga, a myślę, że warto bo pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Dzięki za komentarz na moim blogu. ;) Dopiero zaczynam, więc... miło mi.
    Też jestem z b-ch! :)
    I nie ogarniam ;P
    Prowadzicie tego bloga we dwie. I piszecie o...? Tzn. czemu akurat o tych osobach? ;)
    Dziewczyna ma super włosy! :)
    http://wierszokletka-pierwszewiersze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dziewczyna : )) Nie wiem o co Ci chodzi z nogami. Uroczy uśmiech :) Że ja Ciebie wcześniej nie widziałem : )
    Chłopak z Jastrzębia ;))
    Patryk G.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, dziewczyny macie świetnego bloga! Pomysł po prostu rewelacyjny! :-) No i swoi ludzie - ja też po biol-chemie! Pozdrawiam:-*

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa postać :)
    dziękuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha, to super pomysł! :)
    A rok szkolny rzeczywiście wykańcza. :(
    Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojtam ojtam, ale dziekuuje :)))
    + dziewczę bardzo śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedzinki! zapraszam częściej ;)

    Twoj strój ze zdjęć jest identyczny, kiedy biegam po mieście i załatwiam wiele spraw:)

    buziaki,
    http://fashionwhynotdarling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, fajnie się nam to akurat udało :D Odrazu po skzole nalot, i filmiki z całego dnia + życzenia też nakręcone i zmontowane i to wszystko w film. Czad! Napewno coś wymyślisz, trzeba tylko pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Więcej wiary! Wybrałam kosmetologię, ale dostałam się na wszystkie kierunki na które złożyłam (włącznie ze stomą) więc Wam też się uda:-) Przed maturą jest przerażenie ale dla chcącego nic trudnego. W razie co chętnie służę pomocą odn różnych uczelni. Dodaję do obserwowanych, jesteście strasznie fajne xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem z Jastrzębia i wiem chyba nawet gdzie były robione te zdjęcia :) Chodze z wami do szkoły hehe :) Alicja jest bardzo ładna a jej stylizacja jest świetna, potrafi się ubrać, ma wyczucie stylu i zazdroszczę że potrafi coś tak fajnego znaleźć w lumpeksie bo jak ja idę to nigdy nic nie znajdę :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepszy look ze wszystkich do tej pory
    i nie wiem jak, ale przekażcie dziewczynie,ze już w spodniach ma boskie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje baardzo!:* a figury swojej nie lubię!nie ma czego zazdrościć!w dodatku jestem na etapie odchudzania od paru dni :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blogasek! :)

    bardzo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuu serwis randkowy "Jastrzębie Zdrój" tu się robi widać ^^ haha
    Fajna laska taka miła się wydaje no i super sweterek :) I miła twarz :)
    Pozdrawiam i czekam na jeszcze bo ciekawie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojtam ojtam :P sma słodycz haha :>
    bardzo mi sie podoba wasza inicjatywa :> coś świeżego, nowego, świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna ta osóbka!
    potrafi dać wiele inspiracji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. w tym tygodniu, w najbliższych dniach dodam nową notkę :)
    tak, znam tłumaczenie. Jej teksty piosenek są świetne. I muzyka, teksty też :D

    OdpowiedzUsuń
  20. spodobały mi się jej włosy ^^ .
    sweterek jest świetny :D ..

    a co do deski to jeździłam ;D .. daję radę ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ja tu dłuuugo nie zaglądałam :) I żałuję bo ten blog jest fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się taki świeży, swobodny, ciekawy look. Nie trzeba ubierać się jak Bóg wie kto żeby zwaracać na siebie uwage, wystarczy być piękny i Ala jest tego dowodem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny sweterek :)) trafiony łup sh ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  24. za to go sobie chwalę :)

    śliczna dziewczyna! :) a nogi to ona ma chude, nie wiem co wymyśla tu :D

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo sympatyczna dziewczyna i ma piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi! I found your blog and I like it so much!! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  27. nie rozumiem czego chcę Ania ? .
    przecież ma bardzo ładne nogi ! . =)
    i na dodatek świetny sweterek:)

    Zapraszam na naszego bloga ->
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy blog ;)
    Dziękuje za komentarz i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjne imie posiada;p A tak ogolnie ciekawy wywiad i zdjecia;] pozdrawiam i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  30. jaka ona jest śliczna!!!:) jest naprawdę urocza, i te jej nogi :) co do pokoju, pewnie że mam wizję :D baaardzo ją dobrze widzę:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Hehe też chodze jak Alicja do ZS2 i właśnie stamtąd dowiedziałam się o projekcie bo laski gadały że jedna laska z naszej szkoły brała w tym udział, że zdjęcia fajne i że taka fajna itp i musiałam zobaczyć o co chodzi :) Szkoda że dopiero teraz dowiedziałam się o projekcie a nie wcześniej ale mam nadzieję że jescze szukacie bohaterów :) POZDRAWIAM ALE I PROWADZĄCE!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapomniałam odpowiedzieć na pytanie;/ Niestety nie studiuje nic związanego ze sztuką, ogólnie dopiero idę na studia,ale oprócz logopedii wezmę sobie specjalizacje z public relations,więc będę trochę tworzyła w przyszłości. Jeśli to wypali;p W Polsce jedynym opłacalnym kierunkiem,związanym ze sztuką jest architektura,ale 1,że trudno się dostać,a 2 trzeba mieć idealną kreskę,bo inaczej się odpada;/ Na blogu za to dostrzegam dobre ręce dziennikarskie,ale jak widzę status:"bio-chem" to radze w tym kierunku iść-bardziej opłacalne;]

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mogę się doczekać kolejnych bohaterów!!! Ala jest przepiękna i przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie jest ubrana, ale ja osobiście nie czułabym się dobrze w takim stroju.

    OdpowiedzUsuń
  35. http://www.thelimitofcontrol.blogspot.com/
    Obserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się tylko uśmiech, tylko..

    OdpowiedzUsuń
  37. Alicjo Patyk Twój uśmiech, sweterek, serduszko i ciepło bijące od Ciebie - super!

    OdpowiedzUsuń