21 sierpnia 2011

Wrocław

Z racji tego, że jak na razie nie mamy kolejnego bohatera do naszego projektu postanowiłyśmy umieścić kilka zdjęć z naszej wyprawy do Wrocławia. Wrocław po tych paru dniach już zawsze będzie nam się kojarzyć z pyszną kawą w Coffee Heaven, twisterem w KFC, dzikimi kierowcami autobusów, milionem świateł, ludźmi którzy przechodzą na czerwonym świetle, ludźmi śpiewającymi i grającymi na ulicy, z uroczymi kamienicami, z wielkimi klinikami Akademii Medycznej, z dziwnymi budynkami, ogromnymi galeriami, pysznymi lodami, ładnymi parkami, świetnymi fontannami i dziwnymi rzeźbami. Wczoraj do 23 leżałyśmy na kocu i oglądałyśmy spadające gwiazdy. Widziałyśmy ich kilkanaście i były genialne! 























  

Po powrocie do Jastrzębia postanawiamy wznowić poszukiwania bohaterów do projektu "Moda z Jastrzębskich ulic" :)

57 komentarzy:

  1. Wrocław, ah ten Wrocław ;) lubię to miasto :)
    U mnie nowa notka, zapraszam jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław jest ładny no ale co tu mówić - JASTRZĘBIE JEST BARDZIEJ KLIMATYCZNE :)))))) Fajnie że jeździcie po polsce szkoda tylko że nie macie nowych bohaterów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj zazdroszczę ;p uwielbiam to miasto ;p
    cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aa bylam tu !
    kocham Wrocław ! .
    kiedys tam bede mieszkać . albo studiowac jak moj brat. !
    chccee do Wrocławiaa ! <3333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrocław to fajne miasto!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wrocław jest przepiękny i taki wielki! szkoda że nie macie bohaterek... ci jastrzebianie są głupi;/ jest taki fajny projekt a oni maja to w dupie.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne fotki;] Mi Wrocław kojarzy się z czasami, kiedy śpiewałam w scholi. Wyruszyliśmy wówczas całą ekipa do Wrocławia i śpiewaliśmy pomiędzy grajkami ulicznymi. Spotkania z innymi muzykami pod fontanną- niezapomniane przeżycia;) Fajny jest Wrocław, tak jak i wiele innych miast w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też byłam we Wrocławiu, bardzo fajne miasto
    u mnie nowe notki : )

    OdpowiedzUsuń
  9. oh, jak wam zazdroszczę widoku spadających gwiazd...

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna fontanna, zaintrygowała mnie :)
    jak bardzo widoczne dla Was były spadające gwiazdy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Spadające gwiazdy miały byc z 12 na 13 ;O.
    Nic nie widziałam ;(

    Chustka :
    Zakopane - dużo ich było. Ja trafiłam na za 6 zł.
    Hem. Bardzo ładne sa ! Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  12. och, w takim razie strrrrasznie Wam zazdroszczę :P i dzięki bardzo za linki! :)
    oczywiście obserwuję, niekoniecznie liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki wielkie :)


    fingerr.blogspot.com dodaje do obserwowanych l

    OdpowiedzUsuń
  14. widac ze to piekkne miasto po tych uliczkach .

    dodaje do obserwowanych i licze na to samo


    fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mało zdjęć z tobą !
    Mogłabyś zapisac się do moich obserwatorów ?

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog <3
    jeśli chcesz możemy się poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no dokładnie , chociaż u mnie więcej jest takich sytuacji , że nic mi się nie podoba ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. super miasto:D

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie tam;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziekuje Ci bardzo!:)
    uwielbiam Wrocław!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetne wyczucie stylu, który pomaga Ci wybierać tak gustowne dodatki, oraz tworzyć przy ich uzyciu bardzo fajne zestawy. Moderując nasz portal inspirujemy się osobami takimi jak Ty. Zapraszamy Cie do udziału w naszych konkursach i odwiedzenia naszej strony www.funfashion.pl
    Pozdrawiamy i życzymy dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog, dołączam oczywiście do waszego grona obserwatorów dziewczyny i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. amazing photos! look like you really had fun :)
    come drop by my blog if you have time! thanks! :)

    http://smallfrequentdressing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. starsznie mnei zaciekawil Wasz blog! ;o na jakiej podstawie odnajdujecie 'bohaterki'? czy po prostu na ulicy jakieś łapiecie i zagadujecie ;D?

    ojj codzinnie myjesz ;o ja bym nie dał rady ;/ a po jedwabiu nie mam ponieważ uzywam niewiele jedynie na końcówki ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. WrocLove :> Super, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wrocław jest super :) uwielbiam te miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są fantastyczne! ;)
    Nie, nie jestem talenciarą, 3/5 rzeczy których się dotknę, zepsuję ;P
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale patrząc na zdjęcia, muszę to w końcu zmienić! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne miasto i wspaniałe zdjęcia:) super blog:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszam do mnie - odmiana bloga ;> Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie nowa notka : )
    mam na sprzedaż oryginalne buty emu

    OdpowiedzUsuń
  32. hahaha, no dzięki bardzo. ;p wiedziałam, że wyglądam jak gówniarz. ;p poza tym dziękuję za miłe słowa. :) fajny blog. poza tym świetne zdjęcia. :) osobiście byłam we wrocławiu tylko raz, ale bardzo ładne miasto. :) dodaję do obserwowanych i liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja was laski widziałem wiele razy i wiele razy na was patrzylem ale nigdy wy na mnie nie popatrzylyscie a ja jestem idealny do waszego projektu!! ubieram sie fajnie!! rozejryzjcie sie w koncu:)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  34. Do Anonima:
    Skoro uważasz, że jesteś idealny do naszego projektu to dlaczego nie podejdziesz? :) Przypomnij Nam jak wyglądasz, a może się umówimy na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie byłam nigdy we Wrocławiu ;< niestety , a chciałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wrocław jest świetny! fajne zdjęcia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy pomysł z tym projektem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wrocław jest cudowny :) w końcu Wroclove!
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne zdjęcia

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, zostałaś przez nas oTAGowana:
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję za udział w moim konkursie;]

    OdpowiedzUsuń
  42. :-). Ładne zdjęcia aż chce się odwiedzić Wrocław. Czekam na kolejne bohaterki, a może też jakiś bohaterów;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uważam, że Wrocław to najpiękniejsze miasto w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wrocław piękna miasto :) Wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wrocław <3 Kurde mi się kojarzy z tym samym, powaga!

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki za zaproszenie na facebooku :) Po cichu marzę by zostać bohaterką hehe :) Fajny projekt na prawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wrocław!<3
    moje ulubione miasto!

    jeny!nawet nie wiesz jak mi jest milo...czytac takie komentarze:) dziekuje baaaaardzo:*

    OdpowiedzUsuń
  48. dzięki za koemntarz u mnie ;P świetne zdjęcia :) masz talent;p

    będzie mi miło jak zaobserwujesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne miasto, bardzo chciałabym je odwiedzić

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie lubie Wrocławia, jest przereklamowany i nie wiem po co się tam wybrałyście.. strata czasu

    OdpowiedzUsuń
  51. Kocham Wrocław mimo że nigdy tam nie byłam, ale te zdjęcia wasze no po prostu kocham, super!

    OdpowiedzUsuń