12 sierpnia 2011

Synesis



Kilka dni temu otrzymałyśmy przesyłkę znanej firmy Synesis- Szlachetne Kosmetyki. Po otwarciu koperty naszym oczom ukazały się dwie pięknie zapakowane paczuszki. Już na sam widok uroczo  zapakowanej przesyłki miałyśmy ochotę rozerwać papier na strzępy.

 




Jednym z kosmetyków do przetestowania była Glinka Marokańska, która jest doskonałą glinką mineralną, wykazująca silne działanie oczyszczające i wygładzające.


Po nałożeniu glinki na twarz mogłyśmy poczuć się przez chwilę jak prawdziwi Indianie. Nie dość, że glinka zjawiskowo pachnie to do tego od razu czuć było, że naprawdę działa. Przyjemne mrowienie było tego dowodem. Po ok. 13 minutach z wielkim smutkiem musiałyśmy przystąpić do zmycia tego cudownego preparatu. Gdy spojrzałyśmy na swoje odbicie w lustrze to nie mogłyśmy uwierzyć własnym oczom, to co zobaczyłyśmy było oszałamiające. Nasze skóry były nawilżone, odżywione, bez śladów niedoskonałości, a  cera wyglądała zdrowo.



Następnym podarunkiem był krem odżywczy z korą białej wierzby i mchu (Krem zawiera 10 aktywnych składników: olejek z migdałów, masło karite, olejek z jojoby, olejek z pestek winogron, olejek z róży dzikiej , babkę lancetowatą, korę białej wierzby, mech islandzki, witaminę E, olejki eteryczne) . Używałyśmy go codziennie przez kilka dni i ogromnym zaskoczeniem było dla nas to, że okazał się wymarzonym kosmetykiem. Zwykłe kosmetyki działają zazwyczaj dopiero po kilku tygodniach stosowania, jednak kosmetyki Synesis są wyjątkowe. Po tych paru dniach nasze twarze promieniały świeżością, gładkością i były jeszcze bardziej odżywione, a skóra wyglądała na bardzo zadbaną i zregenerowaną.

Ostatnią, ale jednak najbardziej urokliwą niespodzianką była próbka uroczego Perfumu "Party".
Już po otwarciu buteleczki na zewnątrz wydobył się piękny, niepowtarzalny zapach, który od razu porwał nasze serca. Powiem wam w sekrecie, że mojej mamie również spodobał się ten zapach i podkrada mi go po kryjomu. Pomimo tego, że cena produktu może i nie jest niska, lecz naszym zdaniem warto -piękny, kwiatowy zapach utrzymywał się przez długi czas.

Kosmetyki firmy Synesis są naprawdę godne polecenia i warte swojej ceny. Zachęcamy do odwiedzin strony internetowej i zapoznania się z szerokim wachlarzem oferowanych produktów:

                                www.synesis.pl

 Jesteśmy zaszczycone i miło zaskoczone możliwością współpracy firmą Synesis

  


Chciałyśmy również wszystkich powiadomić, że projekt "Moda z Jastrzębskich ulic" ma już własnego facebooka! Serdecznie zapraszamy!  

52 komentarze:

  1. Tez z nimi wspoplracuje ;) fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Wam dziewczyny, że dzięki Wam poznałam tą firmę. Ta gilnka Marokańska wydaje się być super więc zaraz wchodzę na stronę i zamówię. Ciekawa tylko jestem cany, ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle :) Też chciałabym się poczuć jak Indianka i mieć idealnie gładką cerę! :)

    Pozdrawiam dziewczyny z Jastrzębia i życzę sukcesów w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej firmy, ale ciekawie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo gratuluję ;*

    Życzę wam większej ilości takich "sukcesów" ;*

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy, ale przy waszej recenzji jestem wręcz zachwycona nimi i bardzo chciałabym je kupić jak będę miała okazje to oczywiście kupię;) .
    PS: GRATULACJE : )

    Zapraszam na naszego bloga o dodałam te zdjęcia tych bluzek - > ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę też chciałabym dostać taką paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też współpracowałam z Synesis i też dostałam glinikę :) jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. będę współpracować z tą firmą, wydaje mi się bardzo ok!:) Gratuluję!:)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację!
    Fajnie tu..
    ..pozdrawiam +obserwuję. ;)
    Liczę na to samo! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie !!! ; ) , zapraszam ponownie http://gozdzikowa-moda.blogspot.com/ ; )))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetna recenzja;] Nie jakaś sztywna,tylko lekka i do tego sprawdzona;) Doskonale:)
    Dziękuje również za komentarz i zawarte w nim miłe słowa,które są dla mnie motywacją do dalszego działania;]Zapraszam częściej i pozdrawiam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy =)
    Po przeczytaniu waszej opini zaraz wchodzę na stronkę synesis=)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero teraz zobaczyłam, że jesteście przyszłymi uczennicami biol-chemu. Ja właśnie jestem w 2 klasie liceum na profilu biologia-chemia :)

    Bardzo fajna recenzja. Jakoś wcześniej nie słyszałam o tej firmie kosmetycznej. Czy te kosmetyki są ogólnie dostępne w drogeriach/perfumeriach czy zamawia się przez konsultantkę ? A może nie ma ich w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna recenzja.
    A kosmetyki ciekawe, naprawdę! :))

    Zapraszam do siebie: http://nicosshop.blogspot.com/
    też jestem z jastrzębia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki, miło mi ;) ja też będę wpadać i dodaję do obs.

    OdpowiedzUsuń
  18. Glinka marokanska jest swietna, uzywam jej :)
    Zapraszam serdecznie na katsuumi.blogspot.com, jeśli masz chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eeee firma debeśćiarska :) Zaraz zobaczę czy znajdę tam coś dla siebie chociarz wątpie by facet znalazł coś dla siebie w takiej eleganckiej firmie hehe :)
    Blog fajny, znam go z fejbuczka i się cieszę :)
    Pozdrawiam koleżaneczki z mojego miasta

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no GRATULACJE :)
    PS: Wasza recenzja = super;]


    Zapraszam na naszego bloga o modzie - >
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tej firmy, ale sądząc po opisie zapowiada się ciekawie, bardzo : - )

    nie nie, nie jestem profesjonalistką w tej dziedzinie - od wielu, wielu lat po prostu nałogowo latam z aparatem. tak, nałogowo - po prostu kocham robić zdjęcia, bardzo chciałabym się w tej dziedzinie jakoś rozwinąć, pasjonuje mnie planowanie nowych sesji, realizacja bardziej i mniej szalonych pomysłów. czasem niektórzy się dziwią, "a po co robisz zdjęcia czemuśtam?" - no właśnie... nie każdy potrafi zrozumieć, ale mimo wszystko niezależnie od tego, jak dziwnie się niektórzy patrzą mogę sobie siedzieć i robić zdjęcia kwiatkom, czy czemukolwiek ;p tak naprawdę nigdy nawet nie poszłam na żaden kurs - a chciałabym się jednak na coś zapisać, nie przeczytałam żadnej książki o fotografii... krótko mówiąc - samouk grzebiący czasem w aparacie na zasadzie prób i błędów. nie robię perfekcyjnych zdjęć, o jakich marzę, nie wszystko wychodzi czasem nawet na przyzwoitym poziomie, ale bywa, że coś się uda :) tak czy siak przy robieniu zdjęć towarzyszy mi kapitalna zabawa i naprawdę to lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie dlatego wcześniej nie widziałam tych kosmetyków. A co do biol-chemu to zależy od szkoły, nauczycieli, ale jak dla mnie to jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę udanej współpracy :) I mam nadzieje że mi też uda się nawiązać z nimi współprace ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :)

    Ja nie wpadlam na to zeby wlac do kapieli - musze sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć kochana :)

    Translator zrobiłam wchodząc w projekt -->dodaj gadżet-->dodaj swoje własne
    W tytule wpisujesz co chcesz a w tekście kod z tej strony (Krok 4):
    http://translate.google.com/translate_tools


    Zapisujesz i zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I jeszcze co do tej Białej Perły, jedna tubke zuzylam w 1.5 miesiaca a druga mam jeszcze zamknieta :) Planuje sobie powtórzyć "kuracje" we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
  27. słyszałam właśnie o tej glince,muszę się skusić:>

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog! :) Powodzenia ;*
    Zapraszam też do mnie:
    bardzostrasznehistorie.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję :)
    obserwuję i zapraszam do obserwacji : http://katia-blog-katia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kosmetyki fajne, recenzja fajna, blog fajny, prowadzące fajne- czego chcieć więcej? :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  31. SYNESIS bardzo ładnie pakuje swoje kosmetyki, ja byłam oczarowana tym jak pięknie zapakowali kosmetyki przesłane mi do testowania :)
    już niedługo dodam recenzję maseczki do twarzy, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziekuje bardzo:D
    fajnarecenzja,tez testowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  33. no właśnie tak się składa,że w ogóle go nie ma!:o

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kosmetyki od synesis :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Napisałam pod zdjęciem zaraz- 20zł ;D
    już raz u mnie chyba byłyście- dodajemy do obser? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Eee no brawo nasze małe jastrzębianki z taką firmą współpracują! Brawa należą się też za pomysł :)
    Widzieliśmy już was w akcji jesteście super tylko więcej odwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  37. naprawdę słodko zapakowane <3
    a kosmetyki ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. thanks for dropping by my blog.. am following you! =)) can we follow each other?? I want to see more of your post

    http://sittieinthecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie ! Zapraszam też do mnie http://sandra-lip.blogspot.com/ :) Dziś wieczorem lub jutro rano rozpoczynamy wielkie rozdanie :) Naprawdę opłaca sie brać udział zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ` bardzo fajna firma ^^
    nie dlugo będę z nią wspołpracowala ; ))

    zapraszam do mnie ; dd
    mam nadzieje że zaobserwujecie mój blog ; pp

    OdpowiedzUsuń
  41. ` bardzo fajna firma ^^

    zapraszam do mnie ; ))
    mam nadzieje że zaobserwujecie mój blog ; dd

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki Wam odkryłam tą super strone Synesis, dzięki!

    OdpowiedzUsuń