31 sierpnia 2011

Katechan

Po długiej przerwie spowodowanej wyjazdem jak i chorobą jednej z nas, mamy kolejną bohaterkę naszego projektu! Pomimo tego, że Katechan cała ubrana była na czarno to biła z niej niesamowita radość życia, no i te ciekawie ścięte włosy!







Katechan była na tyle miła by poświęcić nam jeszcze trochę czasu i odpowiedzieć na nasze pytania.


Jastrzębianki: Często jak tak, że ludzie nie akceptują osób, które wyróżniają się z tłumu, czy zaczepiają Cię ludzie?
Katechan: Nie, nie zaczepiają, ale zazwyczaj pożerają mnie wzrokiem. 


Jastrzębianki: Wyglądasz charakterystycznie. Jakiej muzyki słuchasz?
Katechan: Słucham koreańskiego popu, j-rocka, polskiego punku i SKA


Jastrzębianki: Czy uważasz, że mieszkańcy Jastrzębia potrafią się fajnie ubrać?
Katechan: Moim zdaniem niektórzy ubierają się fajnie, ale raczej mało jest osób, które rzucają się w oczy.




Bardzo dziękujemy Katechan za to, że zechciała zostać naszą bohaterką i pokazać ludziom, że są w naszym mieście osoby, które ubierają się oryginalnie i nie boją się wyróżniać z tłumu.

Musicie nam wybaczyć kiepską jakość zdjęć, ponieważ nasz aparat odmówił nam posłuszeństwa i musiałyśmy użyć innego, który jak widać, nie za dobrze się sprawuje :)

30 komentarzy:

  1. Oby tak było :) życzę smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej;] faktycznie ciekawe włosy...:)

    Większość zawartych prac na moim blogu jest moim pomysłem,jeśli chodzi o kartkę w tubie to jak najbardziej sama na to wpadłam;] Pozdrawiam i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam za odwagę i za tylko to.
    i muszę przyznać, że ładniusia z buśki jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam glany!!! Są takim hmm ciekawym dodatkiem który powoduje że ta stylizacja wygląda tak intrygująco :-) gratulacje za odwage!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten post :) świetnie, że pokazujecie takie osoby!

    OdpowiedzUsuń
  6. Laska wygląda niesamowicie, świetne nogi, styl i ta fryzura! Normalnie zakochałam się w niej! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tą panne ze szkoły i uwielbiam na nią patrzeć bo faktycznie ciągle się śmieje hehe:) świetna stylizacja i blog i projekt :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. mega specyficzna dziewczyna i radosna prez co genialna ;))

    ojj tak ^^ sama nie wiem co by bylo gdybym miala z nia problemy.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw fajny, widać, że dziewczyna trzyma się konkretnego stylu. Włosy do mnie nie przemawiają, ale cenię sobie oryginalność i kreatywność, więc całość jak najbardziej oceniam na +!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. patrząc po nazwie pewnie fanka anime czy czegoś takiego. miałem kumpelę tez mieszka w jastrzebiu co to uwielbia i wygląda dosyć specyficznie, jednak wątpie aby dała się wciagnac na taka strone xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na wesołą dziewczynę; -)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe Kate jest sławna i w ogole jest zajebista :p Kate :* :* :* EnDrJuHehe Kate jest sławna i w ogole jest zajebista :p Kate :* :* :* EnDrJu

    OdpowiedzUsuń
  13. Cenię sobie takich odważnych ludzi, którzy nie kryją się ze stylem ;)

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. jasne, jacy nagle wszyscy otwarci... a jak ktos odmienny przejdzie obok was w grupie az wrzy od komentarzy ;) dajcie se ku*wa siana ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. To zależy bo ja np. jestem otwarta i cenię sobie inność i ze mną nie jest tak że wierzę w jakieś tereotypy czy bóg wie co po prostu podobają mi się osoby inaczej ubrane dlatego ukłon dla bohaterki za odwage jak i dla właścicielek bloga za to że pokazują. MOŻE TO WAS LUDZIE NAUCZY TOLERANCJI!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej serdecznie zapraszam do komentowania oraz chętnego obserwowania mojego bloga :)

    dora-zmora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa stylizacja. :) jednak ja nie jestem fanką ciemnych kolorów, więc.. ; )
    Zapraszam do mnie.
    http://thisismycommonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!http://ourcolourfulword.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. no nareszcie pojawila sie jakas ciekawa osoba w tym projekcie xD niezla laska a styl jak najbardziej mi odpowiada !

    OdpowiedzUsuń
  20. no, no włosy ciekawe;)
    ale brawo za odwagę !. ;].

    Zapraszam na naszego bloga ->
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zimą i owszem :) teraz sporadycznie, raczej na zakupy, kino... dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobna do siostry i równie piękna :) pozytywne osóbki i bardzo piękne a ubiór to już na maksa odlotowy :) hehe przypomniała mi się reklama BO PAULA TO JEST KROWA NA MAKSA ODLOTOWA :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewentualnie może być.. mam wrażenie, że naśladuje siostrę, która niewątpliwie lepiej się czuję w tym stylu. Ale jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyna wydaje się niesamowita! Lubię patrzeć na jej zdjęcia, super!

    OdpowiedzUsuń