13 lipca 2011

Zośka Duńska

Ostatnią bohaterką przed wakacyjną przerwą jest Zośka Duńska. Od dawna na mieście można spotkać ludzi, którzy mają na sobie modną koszulę w kratę. Jednak dzięki ciekawemu zawiązaniu koszuli i odważnym rajstopom to właśnie Zośka zostaje naszą bohaterką.




                                                    bokserka - H&M
                                                    koszula  - pożyczona z szafy siostry 
                                                    spodenki - bazarek 
                                                   czarne rajstopy - bazarek (Zośka sama przerobiła je na bardziej drapieżne)


Zośka jest bardzo uroczą ale i miłą piętnastolatką, która zgodziła się odpowiedzieć na nasze pytania: 

Jastrzębianki: Czemu zawdzięczamy Twój styl ubioru?
Zośka Duńska: Muzyce, którą słucham, to ona mnie inspiruje. Przeważnie słucham Nirvany i ogólnie wszystkiego z nurtu grunge. 


Jastrzębianki: Dlaczego zgodziłaś się na udział w naszym projekcie?
Zośka Duńska: Ponieważ nie potrafię odmawiać. A tak poważnie bo tak jak Wy chce pokazać, że w Jastrzębiu są osoby, które się wyróżniają z tłumu swoim ubiorem, chociaż nie do końca jestem pewna, czy należę do tej grupy osób :) 



Bardzo dziękujemy Zośce, za udział w naszym projekcie i cieszymy się, że w naszym mieście mieszka tyle barwnych osobowości! 



Od dziś do prawdopodobnie 10 sierpnia nie pojawi się żadna nowa notka co jest spowodowane wakacyjnymi wyjazdami. Życzymy wszystkim UDANYCH WAKACJI! :)

83 komentarze:

  1. miętowa maska jest swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe i odważne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś średnio mi się podoba, ale brawa za odwagę.

    miley-kto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. heh, na koszula jest świetna.; ]
    nowy pomysł z rajstopami ? . tak trzymać;D



    Zapraszamy na nowe wpisy -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, dziękuję za odwiedziny. Strój robi wrażenie :) Dodaję do obserwowanych i zapraszam bo już jest notka o pięlęgnacji stópek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie lepiej wyglądają większe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. :))

    Gratulacje! Otrzymałaś nagrodę One Lovely Blog Awards! (informacje->http://hoopy-style.blogspot.com/2011/07/touching-clouds-remember-land.html). GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio identycznie latałam po mieście, tyle, że bez głównego akcentu - rajstop:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się niezbyt taki styl podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem Jastrzębianką i teraz jestem z tego dumna, ha! :) Dziewczyna ma piekielni fajny styl ja ubieram się podobnie tylko niestety jestem blondynkom i głupio to wygląda:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. odważne połączenie, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie mój styl, ale ogólnie wszystko do siebie pasuje. A w ogóle, bardzo ciekawy pomysł na bloga. Obserwuję i zapraszam do mnie:)
    http://www.my-life-is-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Odważna stylizacja i bardzo fajna kobietka :)
    Kurczę wielkie szkoda że nie będziecie nic dodawać bo ja tak lubie tego bloga hehe wchodze tu codziennie :)) Jestem właśnie z Jastrzębia i jest to jedyna rozrywka dla mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ubiór ma ta Zosia taki diabelski :) chciałam się dowiedzieć czy wy dziewczyny będziecie jszcze chodzić po mieście czy macie już wszystkie bohaterki??

    OdpowiedzUsuń
  15. to co pisze jest o mnie, o moich przeżyciach..;)
    fajnie, że Ci sie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Do Anonimowy:
    Tak, będziemy jeszcze chodzić po mieście, ale dopiero po 10 sierpnia. Na dzień dzisiejszy nie mam więcej bohaterek, ale mam nadzieję, że jak zaczniemy poszukiwania to się znajdą ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny styl..

    zapraszam do mnie..pozdrawiam..:)

    http://marta-loved.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry. Jak mnie by ktoś pytał to ja mówię że Pani Agata jest najlepsza tylko niech kupi torebkę koniecznie. A ta Pani Zośka to normalnie trochę mnie przestraszyła ja bym zwiał dobrze że daleko mieszka.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się nie podobają te rajstopy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bolerko ma ciekawe :)
    Fajny jest Wasz pomysl na bloga, dodam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy look. Koszula jest świetna :) Osobiście takie rajstopy mi się nie podobają, chociaż tutaj wyglądają całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny outfit. koszule są genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Bardzo fajny blog, a raczej pomysł na niego! Oczywiście się rewanżuje i zaraz będę debatować na kogo głosować. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. oj myślałam, że na dole oddaje się głos na bohaterki. Musisz zrobić jakaś sondę i będziemy głosować:D

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe zdj ;*
    http://fashion-lifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. a mnie akurat w tym zestawie nic totalnie się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki Wam kochane - lejecie miód na moje serce :)
    Bardzo kibicuję Waszemu projektowi !!! szkoda, że robicie przerwę, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też dodałam :D
    To wygląda odważnie! :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. szczerze mówiąc nie podoba mi się takie zawiązywanie koszuli... moja koleżanka tak chodziła i strasznie wyglądała .. nie dość , ze ta koszula była na nią za duża to nie fajnie się układała , odstawała i w dodatku wyglądała jak worek..

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :* Jestem pod wielkim wrażeniem. Masz cudownego bloga {mówię o całości}. Ja jestem nową blogerką i chciałam cię zaprosić na mojego
    bloga, gdzie tematem przewodnim jest..eee..Wszystko. Będzie mi niezmiernie miło zobaczyć twój komentarz pod notką. Zapraszam również
    do dodania mojego bloga (oraz tak na prawdę samej mnie) do obserwatorów.- z mojej strony właśnie to robię {dodaję do obserwowanych}.
    Mój blog-> http://winylowelove.blogspot.com/.
    PS. Byłabym wdzięczna, gdybyś mogła powiadamiać mnie o nowych notkach {ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :) }

    Z góry dziękuję za każdą aktywność na blogu.
    Wiktoia !^^

    OdpowiedzUsuń
  31. GRATULACJE! Dostałaś nominację w One Lovly blog Awards! Więcej informacji na www.rolbiecka-dominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dziękujemy za dwie nominację do One Lovly blog Awards i czuję, że niedługo pojawi się poświęcony temu wpis :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Nominuję Twój blog do One Lovely Blog Award

    OdpowiedzUsuń
  34. Koszula świetna, ale rajstopy? Doprawdy, jak niewiele trzeba by zyskać wygląd zbrukanej ulicznicy...

    OdpowiedzUsuń
  35. O moj boziu, o maryjko przeciez to jest G E N E R A L N I E S U P E R stylizacja!


    Grunge! GGRRUUNNGGEE! Zocha trzmaj sie, tylko my wiemy o co w tym kaman :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nominowałam twój blog do One Lovely Blog Award szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Koszulaa boska <33
    +zapraszam do mnie , nowa notka , mam nadzieję,że wpadniesz.;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Zostałaś nominowana przeze mnie do One Lovely Blog Awards. Więcej informacji na miley-kto.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja jak i koszula sa genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oprocz rajstop nie widze nic oryginalnego w tym stroju xd radze pozaglądac po galeriach i koncertach tam znajdziecie ciekawo ubranych ludzi xd

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba mi się ten blog. Uwielbiam Streetblogi :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  42. Do Anonimowy:
    Zdajemy sobie sprawę z tego, ze po mieście chodzi mnóstwo oryginalnie i ciekawie ubranych osób, tylko problem w tym, ze większość nie wyraża zgody na udział w projekcie :) Jeśli znasz kogoś kto się oryginalnie ubiera i chce wziąć udział to możesz pisać na email (vika_@vp.pl) i się umówimy na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubie koszule i ta Twoja jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog ;*
    Dodaje do obserwowanych i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog ;*
    Dodaje do obserwowanych i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna koszula!
    Zapraszam do obserwowania i komentowania na:

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam+obserwuję Klemcia.

    OdpowiedzUsuń
  47. super pomysł na blog:)
    Dziękuję za komentarz:)

    Zapraszam ponownie:)
    bacha-baszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi! I like this post so much, really great outfit!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekam z niecierpliwością na kolejnego posta, ale wyjazdy, to rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawy pomysł na bloga! :)

    Na moim blogu pojawiła się już sonda w, której możesz wybrać modelkę, która zostanie sierpniową "month model" :)
    Więcej informacji w tej notce:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model-your-type-cd.html
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  51. No i chyba Ciebie posłucham :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej :) wydaje mi sie ze roz nie bedzie drozszy niz 10 zl, ale szczerze mowiac to nie mam pojecia co do ceny - takze czekam na otwarcie sklepu on-line bo sama mam ochote cos u nich kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ma 4 miesiące dopiero:)

    OdpowiedzUsuń
  54. koszula i rajty są mega:D jeśli interesujesz się modą zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dodalam blog do obserwowanych :) Kurcze, genialnie tutaj macie, genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Oh, super to czekam na kolejne notki! :) Tak bardzo kocham wasz blog, ze wchodze tutaj codziennie, nawet pare razy dziennie! :)
    Oh, mowisz o moim mezu? :))

    OdpowiedzUsuń
  57. ciekawy styl tej Zośki :D;) kiedy następna notka ? . ;) ;]



    Zapraszamy na naszego bloga:) http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://malinka2709.blogspot.com/2011/07/rozdanie-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgadzam się.No i na pierwszych zdjęciach przez ten makijaż jakoś tak staro wyszłam!

    OdpowiedzUsuń
  60. sama lubię chodzić w tak związanych koszulach. Podoba mi się ten outfit! :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny zestaw!:) Rajstopy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  62. inspiruje mnie sposób prowadzenia waszego bloga :D

    Odwiedź & skomentuj mojego bloga, proszę <3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny zestaw, ale pomysł z rajstopami mi się nie podoba. Może dlatego, że są one za bardzo prześwitujące
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  64. hej, jest to modowy blog wiec moze zainteresuja Cię moje aukcje na allegro
    http://marysia-k.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. przepraszam w poprzednim komentarzu przez przypadek podałam zły link , to jest poprawny :
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2749913

    OdpowiedzUsuń
  66. Zośka ma super figurę, taką kobiecą i do tego drapieżny styl, super!

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam takie dzikie kociaczki!:)

    OdpowiedzUsuń