2 lipca 2011

"Moda z Jastrzębskich ulic"

Przechadzając się ulicami Jastrzębia dostrzegałyśmy masę ludzi, którzy przykuwali uwagę swoim strojem. Wpadłyśmy na pomysł by uwiecznić ich na fotografiach i pokazać ludziom, że są w naszym mieście osoby, które nie boją i nie wstydzą się wyróżniać z tłumu. Osoby, które lubią bawić się stylami, dodatkami, którą wyrażają siebie właśnie po przez ubiór. 




Nasz projekt nazwałyśmy - "Moda z Jastrzębskich ulic" i już dziś wyruszamy z aparatem na poszukiwanie bohaterów naszego projektu. 













7 komentarzy:

  1. Jesteście super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ;)


    Zapraszamy na naszego bloga;) - ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć dziewczyny, ja jestem z Jastrzębia i chciałabym brać udział w tym i uważam że ubieram się fajnie :) Gdzie chodzicie i gdzie moge was spotkać???? proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł z tym blogiem :) Przejrzałam wszystkie stylizacje i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe,dobry pomysł : ) życze wielu ciekawych przechodniów,aby projekt mógł się rozwijać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc dziś odkryłam waszego bloga po przez facebooka znajomych znajomych znajomych więc długa droga hehe :) Skomentowałam KAŻDĄ notkę bo jestem zachwycona waszym blogiem i chciałam to jakoś wam nagrodzić.

    super dziewczyna z Jastrzębia :)

    OdpowiedzUsuń