8 lipca 2011

Laurena



Nasza druga bohaterka ukrywa się pod pseudonimem Laurena. Nie wstydzi się ubrać pomarańczowej marynarki (którą kupiła za 7zł!!!) i pięknej spódniczki w kwiatuszki. Trudno było jej nie dostrzec na ulicach Jastrzębia.








Laurena jest taką letnią perełką na ulicach naszego miasta. Ubiera się kolorowo, ale i z klasą. Zgodziła się odpowiedzieć na nasze trzy pytania:


Jastrzębianki: Czy uważasz, że w Jastrzębiu są osoby, które potrafią się dobrze ubrać?
Laurena: Uważam, że w Jastrzębiu jest na prawdę wiele osób, które bardzo dobrze się ubierają, lecz nie koniecznie dużo osób się wyróżnia z tłumu. 


Jastrzębianki: Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
Laurena: Najczęściej jest to internet (np. allegro) lub na wyprzedażach. 


Jastrzębianki: Czy jest ktoś kto jest dla Ciebie modową inspiracją? 
Laurena: Nie, nie nikim się nie inspiruję. Mam swój własny styl i pomysły.






Bardzo dziękujemy Laurenie za to, że zgodziła się wziąć udział w  naszym projekcie. 



38 komentarzy:

  1. Jakie chudziutkie nóżki ma ta dziewczyna, ale za to pięknie ubrana. Oczu bym nie umiała oderwać, a z tłumu to na pewno się wyróżnia :)
    Mój chłopak się śmieje, że szkoda, że nie jest z Jastrzębia bo by poszukał tej dziewczyny ze zdjęcia, hehe to dobrze, że jesteśmy z nad morza :)
    Podrawiam, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat jestem z Jastrzębia i cieszę się że powstał taki pomysł i że dziewczyny robią coś ciekawego. A stylizacja poprzednia jak i ta są po prostu piękne! Pisze całkiem poważnie.
    A co do Laureny to aż dech w piesiach zapiera jej niebanalny pomysł na strój i zgrabna sylwetka. Gratuluję!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znałam kiedyś dwie dziewczyny z Jastrzębia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na bloga ;) będę tutaj zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny blog
    Dodaje go do obserwowania ♥
    Liczę na to samo i zapraszam do komentowania <3

    paulinamichon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny blog, jeden z ciekawszych jaki widziałem ;)

    zapraszam do mnie: dawidkuropatwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący blog, obserwuje ;)
    Dziewczyna ze zdjęć ma świetny i niebanalny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog ;D
    Obserwuję ^^
    Cudna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda!
    Zakochałam się w tej marynarce! ; D

    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z komentarzem powyżej o świetnym i niebanalnym stylu i wciąż nie mogę zrozumieć dlaczego chciała zostać anonimowa! Przecież jakby się ujawniła to stałaby się modową ikoną w swoim mieście hehe :)
    A pomysł z projektem jest po prostu.. super!

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje :) liczę na rewanż! świetne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta marynarka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ciuszki ;)
    Obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkam w Jastrzębiu od urodzenia i nigdy jakoś specjalnie nie zauważałam osób fajnie ubranych a tu proszę, przynajmniej będę miała okazaję zobaczeć :)
    A wy dziewczyny powinnyście dostać sto tysięcy za to, że promujecie naszego miasto hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy można się jakoś skontaktować z dziewczyną ze zdjęcia bo chciałabym się dowiedzieć, gdzie kupiła torebkę i marynarkę? Istne cudo!!!

    Genialny, GENIALNY, pomysł z tym projektem. Oby takich więcej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za podesłanie informacji na moim photoblogu :) Ja też jestem właśnie z Jastrzębia i cieszę się, że powstał taki blog :)) A dziewczynę ze zdjęcia kojarzę i to chyba z mojej szkoły hehe :) Ale strój bardzo ładny i taki kolorowy!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne ciuszki:) marynarka super!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyjątkowo ślicznie dobrana kreacja a jeszcze śliczniejsza jest panienka na tym foto ,tak się składa,że ją znam i dlatego wiem co piszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny zestaw... marynarka i spodnica swietnie dobrane ;)
    pomysl na bloga tez fajny ;)
    pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)
    mode-moi-sell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Laurena ma piękną stylizację tylko ja osobiście nie odcinałabym głowy :)
    Czy można by się dowiedzieć gdzie kupiła lakier ta dziewczyna? I w jakiej cenie i jaki ma numer seri bo bardzo bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie by było jakbyście pisały np. skąd są jakie ubranie bo np. taką marynareczkę to ja bym też chciała :) Albo japonki z poprzedniej notki :)
    Ale pomysł super, a stylizacje jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jestem z Jastrzębia. Pokażmy w końcu, że w tym mieście coś się dzieję, że są ludzie z pomysłami (wasz jest genialny!) :) Po cichu liczę, że może i mnie zaczepicie na ulicy hehe :)
    I mam pytanko, czy mogę dostać email albo coś od tej panny bo chciałabym się dowiedzieć gdzie kupiła torebkę i marynarkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna marynarka i spódniczka też

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna marynarka i bardzo fajna stylizacja ! :)
    ciekawy pomysł na bloga, na pewno będę wpadała :D
    + do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  26. o matko matko, cudowna marynarka. w ogóle, wszystko cudowne. jakie nóżki chude! mniam! :* będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta marynarka jest cudowna, nie wsominając o spódniczce, bardzo pozytywna stylizacja.;)
    +ja kilka godzin temu założyłam bloga ,więc zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale czad, moje miasto - Jastrzębie :D
    a ten pomarańcz nie bardzo mi przypasował, pozdrawiam - marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Komentarz jest przeznaczony dla osób, które są anonimowe i nie mamy w jaki inny sposób odpowiedzieć na pytania.
    1.Laurena zakupiła i pomarańczową marynarkę i torebkę na allegro.
    2.Jeśli chodzi o lakier do paznkoci, był on kupiony na zwykłym bazarku, za cenę ok. 3 zł, firmy DOR nr 5.

    Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i zachęcamy do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy pomysł na blog :) powodzenia w dalszej realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy pomysł...Na początku też myślałam, żeby właśnie taki założyć, ale stwierdziłam, że to się nie sprzeda.- a jednak się myliłam.

    Hej :* Jestem pod wielkim wrażeniem. Masz cudownego bloga {mówię o całości}. Ja jestem nową blogerką i chciałam cię zaprosić na mojego
    bloga, gdzie tematem przewodnim jest szafiarstwo i moda. Będzie mi niezmiernie miło zobaczyć twój komentarz pod notką. Zapraszam również
    do dodania mojego bloga (oraz tak na prawdę samej mnie) do obserwatorów.- z mojej strony właśnie to robię {dodaję do obserwowanych}.
    Mój blog-> hoopy-style.blogspot.com. Zapraszam również do odpowiadania na pytanie od Answear.com {reklama na moim blogu pod nagłówkiem}

    PS. Byłabym wdzięczna, gdybyś mogła powiadamiać mnie o nowych notkach {ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :) }

    Z góry dziękuję za każdą aktywność na blogu.
    Hoopy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda jak taka modowa bogini hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  33. O mamciu 7 złotych za takie cudo? Piękna stylizacja, piękna, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie pozytywne ubrane osoby są super, do razu robi się cieplej na sercu!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na Twoją cześć nazwe swoją córeczkę "Laurena", jesteś przesłodka, szkoda, że bez głowy, ale tak czy tak - przesłodka.

    OdpowiedzUsuń