9 lipca 2011

Kasia Chrostowska

Kolejną Jastrzębianką, którą złapałyśmy na ulicach naszego miasta jest urocza  Kasia Chrostowska. Naszą uwagę przykuły jej spodnie w świetny wzór.





Na prośbę niektórych naszych czytelniczek napiszemy, gdzie która część garderoby została zakupiona.

naszyjnik - Tally Weijl  
bokserka - New Yorker
spodnie - H&M 
buty - zwykły bazarek



Kasia była na tyle miła, że zgodziła się poświęcić nam jeszcze chwilkę i odpowiedzieć na dwa pytania.

Jastrzębianki: Czy interesujesz się modą?
Kasia: Niespecjalnie, osobiście wolę fotografię no i bardzo lubię śpiewać, ale tylko pod prysznicem.

Jastrzębianki: W jakich sklepach można Cię najczęściej spotkać?
Kasia: Zazwyczaj jest to H&M, Reserved no i House.


Bardzo dziękujemy Kasi za udział w naszym projekcie!






PS: Z racji tego, że dostałam już parę emaili z pytaniem, czy można się z nami umówić na zdjęcia postanowiłam odpowiedzieć na to pytanie publicznie . Początkowo miało być tak, że same wyszukujemy osoby, którym naszym zdaniem powinnyśmy zrobić zdjęcia. Po wielu przemyśleniach doszłyśmy jednak do wniosku, że prawdą jest fakt, że same nie zdołamy rady wyłapać wszystkich osób, które zasługują na to by zostać bohaterem naszego projektu bo jest to fizycznie niemożliwe. Więc jeśli uważasz, że ubierasz się oryginalnie i wyróżniasz się z tłumu to możesz na nasz email (vika_@vp.pl) wysłać jedno zdjęcie swojej stylizacji i wtedy ewentualnie umówimy się na zrobienie paru zdjęć na terenie Jastrzębia.

23 komentarze:

  1. Dziewczyna ma niesamowite spodnie!
    Świetny wzór, sama miałam sobie kiedyś kupić...
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja :D
    świetne spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spodnie, lecz ja osobiście założyłabym inne buty, np. jak na koturnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Spodnie są genialne chociaż sama chyba nie odważyłabym się na ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy, interesujący blog. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, ja jestem właśnie z Jastrzębia i muszę stwierdzić, że pomysł super!
    Dziewczyna ubiera się tak trochę smutno, jednak potrafi łączyć kolory. Ożywiłabym to np. kolorowymi dodatkami czy torebką.
    Kasia ma piękną figurę i super lśniące włosy, ciekawe jakiej odżywki używa. Czy byłaby możliwość o spytanie jej o to?
    Pozdrawiam i będę wpadać

    OdpowiedzUsuń
  7. W zasadzie jak widzę jaką reklamę na moim photoblogu to od razu ją kasuję, no ale przyznam, że ten blog mnie zaintrygował. Dziewczyna ma piękny uśmiech no i stylizacja niebanalna. Naszyjnik super, fajnie, że piszecie skąd co jest :) A spodnie, szał!

    OdpowiedzUsuń
  8. zaje... blog przepraszam że tak się wyrażę ale po prostu nie znam lepszego słowa. Świetny pomysł będę tutaj wpadać + dodaję do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku...uwielbiam waszego bloga <3
    Wysłałam wam maila.- czekam na odpowiedź. I mam nadzieję na pozytywne rozpatrzenie mojej propozycji. Ahh byłoby cuudoownie! :*
    Ale to zależy od was.

    Pozdrawiam, Hoopy <3
    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sympatyczna wydaje się ta Kasia ;)))
    Sądząc po uśmiechu i miniwywiadzie :)

    Spodnie to od razu widać, że tylko H&M :D

    pozdrawiam Kasię:D

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasowałoby wam się ze mną spotkać pod koniec lipca? Bo tylko wtedy jestem w domu, a uważam, że projekt jest super dlatego chciałby wziąć udział.
    A Kasia ma super spodnie i jest odważna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Więc tak, nie za bardzo mamy jak skontaktować się z Kasią żeby dowiedzieć się jakiej odżywki używa, ale z tego co pamiętam jest to jedwab do włosów.

    Niestety pod koniec lipca nas jeszcze nie będzie w Jastrzębiu, więc niestety. Prosimy o kontaktowanie się z nami za pomocą emaila, będzie łatwiej się porozumieć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Taak !^^

    Naprawdę byłam w szoku kiedy to zobaczyłam ale spodnie i tak są genialne i megawygodne ..

    A dzięki waszym zdjęciom mam pomysł na kolejną stylizację z nimi ..

    Dziękuję ! I zachęcam do częstego odwiedzania !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia wygląda bardzo słodko i dziewczęco, a ja zazdroszcze jej figury :)

    Jestem właśnie Jastrzębianką i bardzo popieram tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tymi spodniami to na pewno się z tłumu Kasia wyróżnia, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna stylizacja, a spodnie wyglądaja troche jak moje od piżamy no ale mają inny materiał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam, że ma super twarz i figurę. Też mam takie spodnie, ale ożywiam je jakimiś fajnymi bluzkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W kiepskim momencie ją złapałyście bo ja ją w szkole widuję o niebo lepiej ubraną, mogłybyście jej jeszcze raz zrobić zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne spodnie i bardzo fajny zestaw w stylu casual;tym fajniejszy;że wystarczy zmienić górę-na np.błyszczący top;dól na buty na małym obcasie i mamy świetny elegancki set ;-).

    OdpowiedzUsuń