31 lipca 2011

Ania Lazar

Kolejną bohaterką po tak długiej przerwie jest Ania Lazar. Naszą uwagę zwróciła poprzez kolorowy strój, który od razu skojarzył nam się z wakacjami. Stylizacje dopełniły intrygujące dodatki takie jak pierścionki, kokardy i zegarek.





Sukienka- Cropp
Marynarka- Reserved
Rajstopy- Jeden ze sklepików w galerii
Buty- Prezent od kuzynki ze Stanów 
Torebka -bazarek  
Zegarek -allegro   
Pierścionki- prezenty


Uśmiechnięta i pełna pozytywnej energii Ania zgodziła się również odpowiedzieć na parę naszych pytań.

Jastrzębianki: W jakich sklepach najczęściej się ubierasz?
Ania Lazar: Kupuję w różnych sklepach, gdzie co mi się spodoba. Najczęściej są to np. House, Cropp, Reserved.

Jastrzębianki: Czy interesujesz się modą?
Ania Lazar:  Owszem, interesuję się, gdyż przywiązuję dużą uwagę do ubioru. Najczęściej poprzez internet.

Jastrzębianki: Czu uważasz, że w Jastrzębiu są osoby, które potrafią się dobrze ubrać?
Ania Lazar:  Myślę, że połowa z osób, które mieszkają w Jastrzębiu niekoniecznie przejmują się swoim ubiorem, lecz można moim zdaniem znaleźć również wiele osób dobrze ubranych!

Bardzo dziękujemy Ani za to, ze zechciała  wziąć udział w projekcie!


53 komentarze:

  1. super Aniu, aby tak dalej świetnie się ubierasz;).
    Pierścionki - super i wg. ekstra. :D
    My w tych sklepach też najczęściej kupujemy;).

    Pozdrawiamy i zapraszamy na nową notkę ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dziewczyna tak jak ja uwielbiam łączyć kolory! Aniu - wyglądasz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopy i buty dla mnie za mocne, ale sukienka i marynarka i dodatki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajstopy mocno pogrubiają, ściągaj je! Poza tym rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda. Sama chciałabym mieć taką sukienkę i uwielbiam kolorowe rajstopy. Niestety panicznie boję się węży, nawet takich na obrazku, biżuterii itp. dlatego pierścionek mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog, stylizacja bardzo dobra, ania super wygląda :)


    zapraszam do odwiedzin & komentowania mojego bloga<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś, strasznie podobają mi twoje pierścionki, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier pękający - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania jest sliczna, a jej stylizacja jest super. Kojarze Anie z ZS3, o ile sie nie myle :)
    Blog jest super! Ciesze sie, ze prowadza go dziewczyny z mojego miasta :P

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu nowy post! Podoba mi się, chociaż nie przepadam za kolorowymi rajstopami;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. według mnie bez tych rajstop i takich baletek{mam na myśli kolor} byłoby zdecydowanie lepiej. kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczna marynarka! Podoba mi się strasznie zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ania... Dech w piersiach zapiera.. Japiernicze jaka bombowa laska! I ona niby chodzi ulicami mojego miasta? Od teraz bede jej szukal! :) Moge prosic o jakies namiary na ta pania?? :))
    A jak trzeba o modzie to powiem, ze waz z pierscionka gitowski, sukieneczka piekna (bo odslania superowe nogi), kokardy boskie, a usmiech po prostu, ohh!

    Laski ktore prowadza tego bloga - WIELKI UKLON!

    Waldo z J-Bia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ania :) Świetna stylizacja, taka letnia i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna marynarkaaa ; ))
    + obserwuje ; >>

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się stylizacja, Ania ma bardzo ładny usmiech :)
    Szkoda że ja mieszkam na wsi, i tutaj takiej akcji nie da się zorganizowac :/

    OdpowiedzUsuń
  17. O, czyżbyście współpracowały z Synesis? SUPER, SUPER! Dlaczego o tym nie piszecie tylko baner jest?????

    OdpowiedzUsuń
  18. Do Anonimowy:
    Tak, nawiązałyśmy współpracę z firmą kosmetyków szlachetnych Synesis. Więcej na ten temat pojawi się w osobnej notce, która już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja Cię, ale piękny blog. Te zmiany są na lepsze, o wiele lepsze. Teraz jest tu jak w niebie.. Jak patrze na te ptaki to aż chce mi się latać. I czuję,że będę na tego bloga przylatywać codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja ;)

    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję. ;*
    Dostałam, dostałam. - odpisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie,swietny kolor rajstop rozweselil zestaw!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podobają mi się dodatki :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz;] podoba mi się wszystko;] ta kolorowo:)
    Pozdrawiam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś przepiękna! Bardzo ładny strój :):)
    Dodatki są świetne tak jak i twój blog, dodaje się do obserwatorów! Liczę na to samo :*
    http://asiaa-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuje ;* nie używam ani pudru ani podkładów :) nie maluje się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rajstopy i pierścionki chętnie przygarnę:D:D

    OdpowiedzUsuń
  28. OoO widzę, że inny wystrój strony ... - i słusznie;)).
    NOWY WYSTRÓJ STRONY JEST SPANIAAAŁYYYY =]
    Aha a co do wpisu ...
    pierścionki pierwsza klasaa;dd;)
    POZDRAWIAM:)
    Zapraszam na naszego bloga -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ładna stylizacja!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://anormalnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, sukienka jak najbardziej na plus, ale reszta trochę źle dobrana!
    te rajstopy pogrubiają ci nogi bardzo, i moim zdaniem nie fajnie wygląda połączenie kwiatków z kokardą ( wybieraj raczej jednolite wzory,lub gładkie tkaniny). Biżuteria jest też spoko, a najładniejsze co masz na sobie to czekoladowe włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko świetnie, tylko te rajstopy mi nie pasują, są za mocne.
    Hm.. Jastrzębie Zdrój? ;-) Mam tam rodzinke

    OdpowiedzUsuń
  32. pomysł na bloga świetny-coś się w jastrzębiu dzieje!łaaa jedynie czego wam brak to dobrego aparatu. ten macie słaby to widać. no, ale ciesze się, że są w jastrzębiu tacy ludzie jak Wy! o stronie dowiedziałam się poprzez facebooka:) to dziwne, że często bywam w tych miejscach (jar, galeria), a nigdy z tych osób ze zdjęć nie widziałam, ani Was!
    pozdrawiam:) czekam na wiele zdjęć:) rozkręcacie to bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie, tak dziewczęco. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ania Lazar, Ania Lazar obiło mi się to kiedyś o uszy, hmm. O, już pamiętam byłem z Tobą na koloni. Matko, faktycznie niezła jesteś hehe :) Świetny projekt i super że wziołaś udział:DDD

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna jest ! i wcale nie ma grubych nóg!

    OdpowiedzUsuń
  36. trochę jak dziecko w pszedszkolu - im więcej kolorów i dodatków tym lepiej, ale to złudna zasada.

    OdpowiedzUsuń
  37. nie przejmuj się tym co piszą , że wyglądasz jak dziecko w przedszkolu. Moim zdaniem wyglądasz super , fioletowa sukienka i zielone rajstopy , a do tego marynarka , no coś niesamowitego > :D
    podziwiam , za odwaga. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. najbardziej moja uwage przyciaga ten duzy i niesamowity zegarek.
    też chce taki.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny blog ; ))

    zapraszam na mój:
    www.magdaiblog.blogspot.com

    liczę na komentarze do postów i obserwowanie bloga ; dd

    OdpowiedzUsuń
  40. Chodziłam z nią do podstawówki, super!

    OdpowiedzUsuń
  41. Chodze z nią do szkoły i uważam, że jest na prawdę symaptyczną i miłą dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń