11 lipca 2011

Agata

Czwartą bohaterką jest uśmiechnięta Agata z ciekawymi paznokciami i kolorowymi bransoletkami. I piękną figurą!




spodnie - pożyczone z szafy siostry 
bluzka - Reserved 
buty - Deichmann
bandana - New Yorker 


Mimo tego, że Agata pozornie mogłaby się nie wyróżniać się z tłumu, to kontrast kolorystyczny spowodował, że ją zauważyłyśmy. Na koniec postanowiłyśmy dowiedzieć się czegoś o naszej uroczej bohaterce. 

Jastrzębianki: Czy jest ktoś kim się inspirujesz?
Agata: Nie, biorę po prostu to co lubię.

Jastrzębianki: Co najbardziej lubisz robić?
Agata: Hmm, uwielbiam gadać z chłopakami! (śmiech)

Jastrzębianki: Moda należy do Twoich zainteresowań?
Agata: Jedyne moje zainteresowanie modą polega na odwiedzaniu blogów poświęconych właśnie modzie.



Bardzo dziękujemy Agacie za to, że zgodziła się poświęcić swój czas i wziąć udział w naszym projekcie.




PS: Odpisałam przed chwilką na emaile z pytaniem gdzie można nas spotkać w Jastrzębiu, ale postanowiłam napisać to też na blogu. Od dziś do ósmego sierpnia mamy przerwę w poszukiwaniu bohaterów spowodowaną wyjazdami. Natomiast jak chodzimy są to na prawdę bardzo różne miejsca i ulice, ale zawsze staramy się przejść koło Galerii "Jastrzębie" i jaru. 

31 komentarzy:

  1. To już teraz wiem, że muszę cały dzień siedzieć pod galerią hehe :) Projekt super! Mam nadzieję że nie będzie wam brakować no ochotników.
    A Agata faktycznie ma zabójcze paznokcie, dla mnie w ogóle super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm...ciekwawa osoba :D

    miley-kto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki !
    Twój blog jest genialny (całość)

    Zapraszam do mnie (Nowy Post )
    Mam nadzieję, że zostawisz swój komentarz !
    Zachęcam i polecam !

    http://route-us-66.blogspot.com

    http://route-us-66.blogspot.com

    http://route-us-66.blogspot.com

    http://route-us-66.blogspot.com

    http://route-us-66.blogspot.com

    :D^^!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nomć paznokcie są ciekawe ;D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: dawidkuropatwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny za zaproszenie :) Nie ma sprawy, jakoś trzeba się rozreklamować, prawda ? Świetny blog !!
    buziaki dla Was, kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak możecie to dodawajcie większe zdjęcia :D
    lakier pękający - super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjątka :)
    Charakterystyczne pazurki ;D



    Zapraszamy na naszego bloga: komentuj, krytykuj, zagłosuj rób co chcesz !. ;) - ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Do alexis:
    Nie ma sprawy, ale jak naciśniesz to Ci się powiększy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. powinnyscie tez zabrac sie za chlopakow, paru juz widzialam calkiem fajnie ubranych. A na jarze czesto widuje takiego jednego w okularkach calkiem odmienny.

    Pozdrawiam i napewno bede nadal zagladala.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne, fajne ;)) zapro do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Do "Anonimowy":
    Jak chodzimy po mieście to szukamy zarówno dziewczyn jak i chłopaków. Jeden z chłopaków nas niestety odmówił, ale po 8 sierpnia będziemy szukać dalej :) Dzięki za informację.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te spodnie. Genialne są te paznokcie. Chyba kupie sobie ten 'pękający lakier' :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha,dzięki kochanie, ależ połechtałaś moją próżność :* Staram się po prostu dużo ruszać i nie obżerać ;) buziaki i dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, trochę się interesuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie, to nie my, ale ja {Daria} specjalnie pod pasowałam zdjęcie to naszego wyglądu tnz. może nie wyglądu a koloru włosów ;d.

    OdpowiedzUsuń
  16. Robienie bransoletek z muliny nie jest wcale takie trudne wystarczy spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma sprawy, nie gryzę za to ;) nie mam czasu szukać ciekawych miejsc, to fajnie jak czasami coś ciekawego 'samo wpadnie' ;) co prawda wyprzedaję już wszelaką biżuterię i planuję zmienić bloga ze względu na lekkie 'przeprofilowanie', ale chętnie będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie większe zdjęcia są lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzień dobry. Ja mieszkam w innym mieście i nie oglądam się za dziewczynami nawet u mnie ale będę czasami tu zaglądał bo ta Pani na zdjęciu ma fajne pazury ale ja bym dodał jeszcze torebkę bo kobiety bez torebki źle się czują. Ja się modą nie interesuję ale czasami zrobię wyjątek.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  21. ` bardzo fajny blog ; ))

    zapraszam na mój:
    www.magdaiblog.blogspot.com

    liczę na komentarze do postów i obserwowanie bloga ; dd

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyna ma świetny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. pękające lakier to jest coś co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie wiem co tu jest do zachwycania...strój jak strój , wyglądasz jakbyś szła na wf...uważam , , że ta bohaterka nie powinna być tu umieszczona..:D

    OdpowiedzUsuń
  26. nic nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyna ma TYLKO super figurę, nic więcej.

    OdpowiedzUsuń